مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تقدیر از همکاران معاونت شبکه منطقه کردستان

مخابرات ما- آزاد حکمت با اهدای لوح به همکارانِ تلاشگر ودلسوز معاونت شبکه مخابرات منطقه کردستان، به دلیل جدیت درانجام وظایف محوله و اقدام به موقع عملیات در اجرای پروژه های این حوزه در سطح استان تجلیل وتبجیل نمود.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، حکمت، با اهدای لوح سپاس از آقایان منصور رئوفی رییس اداره نگهداری ومدیریت سیستم های انتقال، محسن اردلان رییس اداره طراحی و راه اندازی سیستم های انتقال ، فرزاد مرادی رییس مرکز نگهداری وپشتیبانی سیستم های انتقال ، علیرضا رضایی و سینا اعتماد از کارشناسان این حوزه تقدیر و تشکرد به عمل آورد.

در بخشی از متن لوح اهدایی چنین آمده است:

نظر به اینکه در انجام وظایف محوله از خود تلاش وجدیت وافر نشان داده اید، لذا بمصداق حدیث (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) از شما تشکر وقدردانی میگردد. امید است همواره در راستای پیشبرد اهداف شرکت موفق وموید باشید.

گفتنی است: تقدیر از همکاران حوزه سیستم های انتقال که طی چند ماه اخیر نسبت به توسعه و ارتقاء سیستم ها و زیر ساخت های مختص به این حوزه با هدف افزایش و بهبود کیفیت و کمیت خدمات مخابراتی اقدامات و عملیات چشمگیری را انجام داده اند و منجربه به تقویت خدمات مخابراتی در سطح استان شده است به پیشنهاد معاونت شبکه منطقه کردستان  صورت گرفت.

1144710cookie-checkتقدیر از همکاران معاونت شبکه منطقه کردستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.