مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فوری- شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و نتایج جلسه کارشناسی روز گذشته

مخابرات ما- بنابه اطلاع شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات کشور به مخابرات ما، نتایج دو جلسه کارشناسی دو روز گذشته منتشر شد.

 

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران نتایج دو جلسه  نمایندگان این شورا  با نمایندگان مخابرات ایران را منتشر کرد.

جلسه اول ابتدا با مهندس صدری و تیم کانون بازنشستگان و شورای عالی تشکل ها برگزار شده است.اما جلسه دوم با حضور دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران، صدوقی و تمیزی مدیران این معاونت، همچنین حلال خور و زنگی نمایندگان شورای عالی تشکل ها طی دو روزو برای بررسی کارشناسی تمام جوانب کار  برگزار شده است.

نتایج این جلسات توسط شورای عالی هماهنگی تشکل ها به این ترتیب اعلام شده است:

 

همکاران عزیز و ارجمند

سلام علیکم

باستحضار میرساند براساس صورتجلسه ۱۷ آذر در روزهای ۱۴ و ۱۵ دیماه ، نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلها و کانون بازنشستگان مخابرات سراسر کشور،جلساتی با مدیرعامل محترم و مدیران ارشد مخابرات ایران برگزار گردید که در جلسه روز ۹۸/۱۰/۱۴ مقرر گردید:

 

♦با بیمه دانا تسویه شده. و تا پایان همین هفته بیمه دانا با پرسنل شاغل و بازنشسته تسویه خواهد کرد.
♦مقرر شد در خصوص ۱۰درصد فرانشیز، مکاتباتی با بیمه تامین اجتماعی وبیمه خدمات درمانی انجام و موضوع را تا حصول نتیجه از سوی شورایعالی هماهنگی پیگیری شود.(مکاتبات توسط معاونت توسعه سرمابه انسانی تهیه شود) و فرانشیز مذکور توسط بیمه گر پایه پرداخت گردد و کارکنان و بازنشستگان عزیز هیچگونه پرداختی نداشته باشند.
♦در خصوص مطالبات ۹۷ بازنشستگان، قرار شد مبلغ پانصدهزارتومان تا پایان همین هفته پرداخت و مابقی حداکثر تا پایان سال تسویه شود.
♦در خصوص تغییر صندوق مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت معاونت توسعه سرمایه انسانی و دفتر حقوقی شرکت با وزارت ارتباطات مکاتبه وبا توجه به موافقت وزیر با صورتجلسه ۱۷ آذر ماه، در خصوص چگونگی پرداخت هزینه تغییر صندوق استعلام شود. ضمن آنکه با توجه به مشکلاتی که احکام قضایی بر له کارکنان ، برای ایشان فراهم می سازد و موجب قطع حقوق آنها از سوی صندوق بازنشستگی پیشین و عدم برقراری فوری حقوق توسط صندوق جدید می شود . در حال حاضر و تا حصول نتیجه از شکایت خودداری ویا در صورت شکایت از پیگیری آن خودداری نمایند.

♦مقرر شد، اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی کارکنان ظرف سه هفته جمع آوری و براساس مطلوب بودن با توجه به شغل به هیئت مدیره منعکس گردد.
♦مقرر شد که صورتجلسه ۱۷ آذر که به تصویب صاحبان سهام و هیئت مدیره رسیده است تا روز دوشنبه هفته جاری توسط آقای مهندس صدری مدیر عامل محترم جهت اجرا به معاونین ذیربط ابلاغ و رونوشت ابلاغیه به شورای عالی هماهنگی ارسال گردد.
♦مقرر شد موارد اجرا نشده از آیین نامه در سال ۹۷ و۹۸ طی جدولی تهیه و جهت اجرا ، توسط مدیرعامل محترم به استحضار هیئت مدیره برسد.

.

جلسه روز یکشنبه مورخ۹۸/۱۰/۱۵، در حضور آقای مهندس فرقانی و مدیران زیر مجموعه ایشان ، که ساعت ۲۱ بطول انجامید، مطالبات بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران بررسی و همچنین موارد آئین نامه برای همکاران شاغل و بازنشسته بررسی و برای احصای آن صورتجلسه شده است،

♦مقرر شد در خصوص مطالبات قبل از سال ۹۷ براساس آئین نامه مصوب سال ۸۹ بررسی و همچنین مباحثی در خصوص اجرای قانون دولتی و اجرایی برای جانبازان و ایثارگران گرامی مطرح گردید که بعلت ناتمام بودن بحث ، ادامه آن به جلسه بعدی موکول گردید و انشاالله نتایج آن صورتجلسه و به اطلاع همکاران خواهد رسید.

♦مقرر گردید روز چهارشنبه کارگروه مربوط به بیمه تکمیلی در خصوص Rfp بیمه تکمیلی و طرح درمان تهیه شده توسط مدیریت بررسی ونقطه نظرات همکاران باحضور نمایندگان را لحاظ و انشاالله آنچه به صلاح همکاران هست در انتخاب بیمه گر جدید اقدام گردد.

شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران

 

 

1145140cookie-checkفوری- شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و نتایج جلسه کارشناسی روز گذشته

Please rate this

0 1 2 3 4 5
41 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    برادران تشکل یه مقدار دست بجنبانید بخدا عمرمان تلف شد حق قانونی خودمون رو هنوز نگرفتیم معوقات هم باید بهمون بدن مخابرات درآمد زیاد داره بهتره بدهی خود به کارکنان رو زودتر صاف کنه

  2. همکار بازنشسته می گوید

    جناب سردبیر عزیز
    این پول صندوق شش درصد و وام ان که بازنشستگان ۱۳۹۷ طلب دارند به کجا رسیده است؟!!!!!

  3. جواد محمدی می گوید

    سلام…چی شد پس ابلاغ ایین نامه؟ مگه قرار نبود تا دوشنبه؟

  4. ناشناس می گوید

    مقرر نشد که اینقد به فکر درامد شرکت باشید
    به حال نیروهای شرکتی هم دلتون بسوزه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منظورتون دقیقا کی و کجاست؟
      اینجا چه کسی بفکر درآمد شرکت بوده؟

  5. فنی می گوید

    سپاس بیکران از زحمات دوستان تشکل و سردبیر عزیز جا داره از همه زحمت ها و تلاش‌های شبانه روزی شما قدردانی بشه ما نشستیم تو خونه میگیم فلان بشه فلان نشه بله من هم ناراحتم این چند سال کلاه سرمون گذاشتن و وعده سر خرمن بهمون دادن اما باید به دوستان زحمت کش خودمون هم روحیه بدیم اونا واسه ما زحمت میکشن که نشستن این همه برگه رو مطالعه کردن و حق ما رو میگیرن درود به همشون من تا همینجا هم قدردانشون هستم دست مریزاد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله این حرفتون واقعیه
      فقط سر جامون بشینیم وبگیم (نمیشه … من میدونم) فایده ای نداره

  6. ذكريا می گوید

    سلاااااااااام سردبیر محترم . خدا قوت ، انشالله در روزهای آینده با توکل بر خدا، خبرهایی از جنس خبرهای عالی و نتیجه بخش و لازم الاجرایی شدن این مصوبه ۱۷آذر مارو مهمان سایت وزینتون کنید. سپاس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به امید خدا

نظرات بسته شده است.