مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست نیروهای شرکتی از مدیران و سردبیر مخابرات ما

مخابرات ما – آنچه می خوانید گزارشی است از ادمین گروه تلگرامی (مخابرات ما-شرکتی ها) که با درک شرایط جاری و مشکلات بی سابقه نیروهای شرکتی از مدیران و سردبیر تقاضایی دارد.گزارش و تقاضایش را بخوانید.

 

مخابرات ما (رامین) – به عنوان ادمین گروه تلگرامی (مخابرات ما-شرکتی ها) به همه اعضای سایت مخابرات ما و خوانندگان این مجموعه سلام می کنم.

قبل از هر چیز  از محضر سردبیر محترم مخابرات ما تشکر می کنم که اجازه داد جدا از وظابف سازمانی در مخابرات ما و ادمینی گروه تلگرامی نیروهای شرکتی از موضوعی تقریبا کهنه و از همکارانی خسته بنویسم. موضوعی قدیمی بنام طرح کارشناسی حرفه ای یا هر نام دیگر از جمله طبقه بندی مشاغل .

.

چند روزی است که دوستان در فضای مجازی و حقیقی پیگیر موضوعی هستند که سالهاست با امید و آرزو  در موردش پیگیری می کنیم ولی متاسفانه تا کنون هیچ اقدام قابل ارائه ای توسط مجموعه مخابرات  ( و شرکتهای تابعه ) در این مورد انجام نشده است.

این موضوع به قدری باعث ناراحتی همکاران شرکتی شده است که هیچ امیدی به آینده ندارند چرا که با این هزینه های سرسام آور عملا زندگی به سختی در حال گذر است .

.

لذا بنده به عنوان عضو کوچکی از مجموعه مخابرات ما از مدیران مخابرات ( و شرکتهای تابعه ) و همچنین سردبیر محترم تقاضای رسیدگی ویژه به این موضوع را دارم و امیدوارم که نتیجه این پیگیری، اقدامی شفاف و روشن از سوی مسئولین محترم شرکت مخابرات ایران یا شرکتهای پیمانکاری آن باشد تا پرسنل بخش خصوصی هم به مانند  بقیه همکاران بتوانند در این وضعیت بد اقتصادی گذرانی معمولی داشته باشند .

با آرزوی توفیق برای مدیران

و با تشکر از سردبیر محترم

ادمین گروه تلگرامی مخابرات ما-شرکتی ها

 

1145320cookie-checkدرخواست نیروهای شرکتی از مدیران و سردبیر مخابرات ما
11 نظرات
  1. خراسان شمالی می گوید

    سردبیر جان چی شد ما منتظریم
    نه تنها چیزی از طرح نگفتید امروز مطلبی هم در خصوص برگردوندن به پیمانکار محلی گذاشتید
    ما داد این همه بی عدالتی و به گوش کی برسونیم که صدامون بشنوه
    از پا افتادیم…….

  2. شرکتی می گوید

    سردبیر از انتظار دیگه بیزاریم چند سال در انتظار حرفی هستیم که مدیران قولش و دادن در خصوص طبقه بندی یا هر کوفتی که اسمش و میزارید دیگه شما در پیگیری و یک جواب صریح و شفاف منتظرمون نزارید باور بفرمایید ما زلیخا نیستیم صبر ایوب و هم نداریم
    بیشتر از این نزارید بچه ها به شرکت اسیب بزنن من معتقدم کاش تجمع بشه تجمع دو روز میشه و میخوابه یا جواب میگیرن یا نه
    اما کاری که بسیاری از شرکتی ها در جهت اعتراض به این شرایط میکنن آسیبش بسیار بیشتر از تجمع هست و به مرور دیده خواهد شد
    بسیاری از همکاران شرکتی مهندسان توانمند هستند که راهکارهای بسیار با صرفه و بهتری به مشترکین جهت برقراری ارتباط ها شون میدن و در مشترکین ها هم هماهنگ با فنی ها مشتزک رو ترغیب به جمع اوری سرویس میکنند دلسوزی و وقت لازم در سایر قسمت ها هم جهت انجام کار نیست خلاصه در اینده نزدیک درهم و برهمی خواهد شد که هیچ کی هم نخواهد فهمید از کجا اب میخوره درصورتی که مدیران میتونند این اوضاع رو درست کنند

  3. ناشناس می گوید

    با سلام نه احتساب مدرکی، نه طبقه بندی. خود مدیران هم خوب میدونن کلیه خدمات شرکت مخابرات ایران رو شرکتیها به مردم ارائه میدن اما سودآوری شرکت از آن رسمی هاست الان هم ما رو به مرگ گرفتن تا به تب راضی بشیم جالبه دم از عدالت عدل علی هم میزنن ضمنا قرارداد مستقیم حق کارگزاران نبود ما در استان خودمون کارگزار داریم که شاید درب دفترش یه ماه باز نشه اما قرارداد مستقیم شده حالا هم انتظار دارن بیان رو سر شرکتیها نظارت کنن واقعا جالبه

  4. ناشناس می گوید

    کاش کمی هم فکرمانیروهای شرکتی باشن طرح طبقه بندی که اجرانشد هیچ حالامیخان کاربدن دست پیمانکارها بخدا این ظلم وقتی تمام بارکاربه دوش همین بچهاست تموم بچهاناامیدن خیلی هم ناامیدن

  5. ناشناس می گوید

    مدیران مخابرات لطفا با اعصاب و روان و زندگی ما بازی نکنید ،طبقه بندی …..

  6. نازنین می گوید

    با سلام و خسته نباشیدخدمت سر دبیر و ادمین گروه تلگرامی. آقای صدری ! چرا حرفی میزنید که قادر به اجرایش نیستید . شما به نیروهای شرکتی قول اجرای طرح کارشناسی رو از اول مهر دادید . پس چی شد ؟ امروز ۲۰ دی ۹۸ هست و هنوز هیچ خبری نیست. مگه چه فرقی بین نیروهای استان سمنان و اردبیل و سایر استانها وجود دارد که در این دو استان قابل اجرا و در دیگر استانها قابل اجرا نیست . شما را به خون پاک شهیدان قسم میدهیم که به داد نیروهای شرکتی برسید تا دعای خیر پشت سرتان باشد .

  7. بی نام می گوید

    به صدری بگین لم تقولون مالا تفعلون
    سید اولاد پیغمبر!!!
    مهر ماه گذشت آبان و آذر همچنین
    دی ماه هم …

  8. خدمات اول می گوید

    واقعا مدیران مخابراتی چی فکر میکنن ؟ علت اینکه اصلا نمیخوان ما رو ببینن چیه ؟ کاش این سوال رو جوابش رو میشد داد
    آقای سردبیر به فریاد برس

  9. ناشناس می گوید

    همکاران شرکتی در حال راه اندازی تجمع عظیم هستند به زودی انشاله

  10. ناشناس می گوید

    شما نوشتید. اینا هم همین فردا طبقه بندی رو اجرا میکنن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. تکتم می گوید

    سپاس

نظرات بسته شده است.