مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واگذاری بیش از ۶۰۰۰ پورت ADSL

مخابرات ما- آزاد حکمت با اشاره اینکه در سال جاری ۶ هزار و ۵۹۰ پورت ADSL به مشتریان مخابرات واگذار شده است افزود: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان توانسته‌ایم در این حوزه به بهترین نحو به مشتریان خدمات ارائه کنیم که آماراعلام شده در این خصوص بیانگر این مهم است.

 

 

مخابرات ما

ه گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، وی ضمن تشریح روند و چگونگی واگذاری پورت هایADSL  به مشتریان در استان اظهار داشت: با فراهم ساختن وتوسعه زیرساخت های لازم وانجام عملیات های فنی وتخصصی شرایط  بهره گیری از سرویس ADSL  بر بستر دیتا برای متقاضیان میسر است.

وی به اقدامات صورت گرفته درخصوص ارتقاء سطح کیفی سرویسADSL در استان اشاره کرد و افزود: افزایش وتوسعه پهنای باند،یکی از فعالیتهای چشمگیر ومثمرثمر مخابرات منطقه درجهت بالابردن رضایتمندی مشتریان اینترنت پرسرعت است.

حکمت ابراز داشت : هم اکنون ۱۶۲ هزار و ۲۳۹ پورت ADSL منصوبه در استان موجود است که شرایط واگذاری آن به متقاضیان مهیا می باشد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی وارتباطی همسو با تکنولوژی های جدید در جهان یکی از وظایف و برنامه های دارای اولویت در منطقه کردستان است یادآور شد: در حال حاضر ۹۵۲ هزار و ۴۹ پورت ADSL در استان توسط مخابرات به مشتریان واگذار شده که تعداد ۶ هزار و ۵۹۰ پورت آن در سال جاری انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه استفاده از بستر دیتا توسط مشتریان ، علاوه بر رفع نیازهای روزمره و تحقق اهداف دولت الکترونیک می تواند موجب ارتقاء سطح دانش، آگاهی ،فرهنگ و… در جامعه شود تصریح کرد : بهره گیری از سرویس ADSL ، در کسب وکارهای کوچک و بزرگ توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

حکمت در ادامه برنامه های مخابرات منطقه کردستان برای حذف نقاط محروم و دسترسی روستاییان به خدمات مخابراتی و ارتباطی را با هدف اجرای پروژه های عدالت محور درکاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها را توضیح داد و گفت: اینترنت پرسرعت به عنوان ابزاری مهم در توسعه اقتصادی، آگاهی روستاییان  و حوزه های مختلف نقش بسزایی دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای اجرای برنامه های فوق، تعداد ۴۸۰ روستا در استان کردستان از مزایای سرویس ADSL  بهره مند هستند.

وی در پایان افزود: مشتریان سرویس ADSLجهت رفع خرابی ومشکلات موجود در حوزه اینترنت پرسرعت ، به صورت ۲۴ ساعته می توانند با اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است: مخابرات منطقه کردستان اولین پورت ADSL را در سال ۱۳۸۹ واگذار نموده است.

1145630cookie-checkواگذاری بیش از ۶۰۰۰ پورت ADSL

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.