مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه اندازی سایت های تلفن همراه در نقاط مرزی استان خراسان شمالی

۳۶ ÓÇíÊ ÌÏíÏ ÊáÝä åãÑÇå ÏÑ äÞÇØ ãÑÒí ÇÓÊÇä ÑÇå ÇäÏÇÒí ãí ÔæÏdrd

مخابرات ما- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، از راه اندازی ۳۶ سایت جدید تلفن همراه در نقاط مرزی استان خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه ای با حضور استاندار خراسان شمالی گزارشی از پیشرفت پروژه های ارتباطی وزارت ارتباطات در سطح این استان  ارائه کرد و گفت: تلاش های بسیاری در راستای کاهش شکاف دیجیتال و توسعه زیرساخت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان انجام شده و  با رایزنی ها و پیگیری های استاندار و نمایندگان شهرستان ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبات خوبی برای استان خراسان شمالی در نظر گرفته شد.

مرتضوی گفت: از جمله این مصوبات ایجاد ۵۰ سایت جدید روستایی که از این تعداد ۳۶ سایت در نقاط مرزی است، ارتقای تکنولوژی هشت ایستگاه نسل دوم به نسل سوم و چهارم  و بالغ بر ۲۲۵ کیلومتر فیبر نوری در نقاط روستایی و کم برخوردار این استان به عنوان اتوبان ارتباطی روستایی است.

وی افزود: در مناطق مرزی شهرستان های شیروان، بجنورد و رازوجرگلان ،۲ مسیر فیبر نوری طراحی شده است که یک مسیر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال اجرا و مسیر دوم هم در دست طراحی و ابلاغ به پیمانکار طرح است.

مرتضوی ضمن ارائه گزارش از پیشرفت فیزیکی اجرای سایت ها در نقاط مرزی، به برگزاری جلسات منظم کنترل پروژه اجرای سایت های طرح  USOدر داخل استان و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان استانی جهت رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه مذکور اشاره کرد.

1148650cookie-checkراه اندازی سایت های تلفن همراه در نقاط مرزی استان خراسان شمالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.