مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست احداث سایت های (LTE) در روستاهای استان سمنان

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست احداث سایت های LTE در روستاهای استان سمنان®µÿdOwO„

مخابرات ما- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به آغاز مرحله اول عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در روستاهای کمتر برخوردار استان گفت: این پروژه ها با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی وزارت ارتباطات در بازه زمانی شش ماهه به بهره برداری می رسد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور هدف از این اقدام را بهبود وضعیت ارتباطی به منظور کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر ها و روستاهای استان دانست و با اشاره به دستور وزیر ارتباطات برای احداث هشت سایت جدید BTS  اپراتور دوم در روستاهای کمتر برخوردار خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت سیاست های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات و برقراری اینترنت پهن باند سیار(LTE) در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

حسن پور تامین اعتبار اجرای این پروژه‌ها را از محل اعتبارات طرح USO (ارائه خدمات اجباری به روستاها) وزارت ارتباطات دانست و افزود: مجری انجام این پروژه ها، شرکت خدمات ارتباطی اپراتور دوم است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه اظهار کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها، زمینه تحت پوشش قرار گرفتن تلفن همراه اکثر روستاهای دور افتاده و محروم استان که قبل از این فاقد پوشش مطلوب بودند فراهم می شود که قطعا با برقراری رومینگ بین اپراتوری نیز وضعیت ارتباطی مناسب تری خواهیم داشت.

1148990cookie-checkآغاز عملیات اجرایی فاز نخست احداث سایت های (LTE) در روستاهای استان سمنان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.