پیشرو در پیاده سازی “مسئولیت اجتماعی شرکتی”
مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری، بر اساس شاخصهای استاندارد جهانی با دریافت حداکثر امتیاز و شایستگی لازم، جایزه “اهتمام سه ستاره مسئولیت اجتماعی” را کسب و به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در کشور شناخته شد.
مخابرات ما ( محمد – شرکت مخابرات ایران) – این شرکت براساس ارزیابیهای انجام شده در فرایند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری که تحت نظر کمیته CSR مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، جایزه اهتمام سه ستاره را به عنوان شرکت پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری مستمر در مسیر تحقق آن دریافت کرد .
براساس این گزارش، ارزیابی این فرایند بر اساس همافزایی مرکز توسعه و سیاستهای راهبردی وزارت راه و شهرسازی و کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی وزارت کار انجام میشود که امسال و در سومین دوره این ارزیابی ، شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت جایزه ارزشمند “مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی” شد.
***
مسئولیت اجتماعی وتوسعه پایدار که سه ستاره مسئولیت پایداری را کسب نموده به این مضمون است که ۱-مدیران وروسای اداراتی هستند که بالای سی سال سابقه مشغولند که در offبسرمی برند که ۳۵خدمت صادقانه را سپری کنند (یعنی معضل مضاعف) ۲-ستاره دوم کارکنان رسمی که خدمت سی سالشان پایان یافته وسرگردان قانون بازنشستکی تشویقی می باشند که معضلی برای مخابرات بیش نیست ۳-ستاره سوم نیروهای شرکتی مازادی که بوفور در بخشهای مختلف ادارات یافت می شود(البته خیلی از انان در اداره اچارفرانسه هستند که زحمت زیاد می کشند که همه دستبوس این نیروها هستند )همه این مسئولیتها جمع شده ویک مجموعه بزرگی را پوشش می دهد لذا از مدیر عامل محترم ومدیران مناطق جهت رفع این معظلها را بکنند تا بتوان مخابراتی پایدار جهت خدمت به جامعه اسلامی برداشته شود هرچند هرچه می گذرد بدتر از روز گذشته می باشد وبه قول یک کارشنان شرکت ۷۰%پرسنل مخابرات مازاد هستند پس باید فکری اندیشید که هزینه کمتر ودرامد بیشتر را برای مخابرات ارائه کنیم ای کاش در مورد یک .ودو تصمیمی قاطع گرفته می شد وشرکت را به جوانان برومند می سپردند