مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

æÒíÑ ÇÑÊÈÇØÇÊ æ ÝäÇæÑí ÇØáÇÚÇÊ Èå ãäÇØÞ Óíá ÒÏå ÓíÓÊÇä æ ÈáæÓÊÇä ÓÝÑ ˜ÑÏ

مخابرات ما- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان سفر کرد
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در این سفر از نقاط آسیب دیده بنت و دستگرد از توابع شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان، محمدجواد آذری جهرمی با حضور در محدوده پل آسیب دیده بلپیر بلوچستان با تاکید بر رفع فوری مشکلات حوزه مخابراتی و ارتباطات در نقاط بحران زده، گفت: با توجه به وقوع بارش های سنگین، جاری شدن سیلاب خسارت های وارده جیران ناپذیر است.
وی اظهار کرد: ارتفاع بالای آب در رودخانه ها و سیلاب خروشان در موقع بارش ها بسیار تخریب گر بوده که می شود گفت قدرت تخریب و آسیب رساندن آن بالا بوده است.

آذری جهرمی در این سفر یک روزه از مرکز دهستان دستگرد از توابع بخش بنت شهرستان نیکشهر، روستای دل‌پیر، یک پل شکسته و چندین خانه خسارت دیده در این محدوده بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید نیک محمد بلوچ زهی مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ارتباط مخابراتی در تمامی مناطق سیل‌زده استان برقرار شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اگر هم قطع شود موقتی بوده و فوری وصل می شود.

به دنبال بارش‌های سنگین و سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان طی روز های اخیر، هموطنانمان با شرایط سختی دست و پنجه نرم ‌می‌کنند. این بارندگی‌ها طبق آمار باعث مسدود شدن ۵۰۰ محور روستایی شده و خسارت سنگینی را به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان زده است

1150100cookie-checkسفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.