به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این جلسه که با ارائه گزارشی از وضعیت واگذاری سرویس های تجاری همراه بود، روند اداری، تجاری و مالی فرایند فروش و تحویل سرویس به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس صدری در این جلسه بر اهمیت رسیدگی به حقوق مشتریان و رفع مشکلات و موانع فنی و اداری موجود تاکید و مدیران منطقه تهران را به تلاش و نظارت بیشتر بر نحوه ارایه خدمت به مردم توصیه و جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این موضوع که استان تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و برخورداری از امکانات فنی و ارتباطی بیشتر و همچنین پوشش جمعیتی بالا، در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود : به منظور کنترل برنامه ها و نظارت بر اصلاح فرایندهای ارائه خدمات مختلف به شهروندان، در جلسات آینده مدیران مخابرات منطقه تهران نیز حضور خواهد داشت.
نظرات بسته شده است.