مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره برداری از ۹۸ کیلومتر فیبر نوری روستایی

ÈåÑå ÈÑÏÇÑí ۹۸ ˜íáæãÊÑ ÝíÈÑ äæÑí ÑæÓÊÇíí ÏÑ Ïåå ÝÌÑ ÓÇá ÌÇÑí ÏÑ ÇÓÊÇä

مخابرات ما- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه کنترل پروژه مسیرهای فیبر نوری از بهره برداری ۹۸ کیلومتر فیبر نوری روستایی در دهه فجر سال جاری در استان خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی،جلسه کنترل پروژه مسیرهای فیبر نوری با هدف بررسی و پیگیری مراحل عملیاتی و با حضور مجری طرحهای فیبر نوری شرکت مخابرات ایران،سید علی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر ارتباطات زیرساخت و مدیر مخابرات منطقه برگزار شد.

مرتضوی با اشاره به اجرای طرح توسعه فیبر نوری در استان بر اساس برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی و کم برخوردار، گفت: تاکنون برای شش مسیر اسفراین–سنخواست، زیارت–لوجلی، لوجلی–سادات، محمدآباد – پیش قلعه، گوئینیک–غلامان، لوجلی–پالکانلو، ۱۴۹ کیلومتر حفاری و ۹۸ کیلومتر کابل ریزی در سطح استان اجرا شده است.

مرتضوی اعلام کرد: با اجرای پروژه های فیبر نوری روستایی از محل اعتبارات طرح خدمات ضروری روستایی (USO) دسترسی روستاییان به اینترنت پر سرعت و اتصال آنها به شبکه ملی اطلاعات فراهم می شود.

براساس این گزارش، وضعیت اجرایی توسعه شبکه فیبرنوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و نواقص موجود در جهت تسریع در عملیات باقی مانده اجرایی اتخاذ شد.

1153690cookie-checkبهره برداری از ۹۸ کیلومتر فیبر نوری روستایی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.