مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر فوری- گزارش مشترک شوراهای هماهنگی کارگری مخابرات کشور پیرامون مصوبه ۱۷ آذر.

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات کشور (شاغلین) و شورای هماهنگی کانون های بازنشستگان مخابرات ایران (بازنشستگان)، متن گزارش کامل مذاکرات روزهای اخیر با مخابرات ایران و ستاد اجرائی را برای اطلاع همکاران و ذی نفعان منتشر کرده اند.

متن تصویری این گزارش را بخوانید. بزودی متن نوشتاری آن نیز تقدیم خواهد شد.

1155030cookie-checkخبر فوری- گزارش مشترک شوراهای هماهنگی کارگری مخابرات کشور پیرامون مصوبه ۱۷ آذر.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. rahimhaji می گوید

    سردبیرجان دیشب مطلبی در این مورد نوشتم ولی گویا به دست جفای سانسور شما خورده و ناراحتتون کرده خب عزیز اگه قراره نظرات نه چندان تند و برحق رو شما سانسور کنید. بگید بیایم اینجا از گل و بلبل حرف بزنیم و واسه سلامتی آقایون سلام وصلوات بفرستیم و از خدا برای خودمون که این همه موجب آزار آقایون میشیم طلب عفو بخشش کنیم بعدش هم شما قشنگ سایتتون رو تبدیل کنید به مخابرات جون نیوز. محمدزاده

    1. رصدگر می گوید

      نه برادر من. ماشالله شما یک روز هم تحمل نداری توهم توطئه زدی. باباجان بعضی کامنت ها رو سردبیر مطالعه می کنن ببینن مطلب از چه قراره. ایشون باید تایید کنن. شما هم که دو روز صبر نداری.

      1. rahimhaji می گوید

        رصدگر جان دیدی داداش توهم توطئه ندارم . بفرما بعد از فرمایش شما ما صبر کردیم و شد چهار روز . حرف رو که به وقتش جواب ندی و جواب نگبری میشه تف سربالا . رصدگر جان اینجاست که مرحومه پروین اعتصامی میفرماید : ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست
        محمدزاده

  2. ناشناس می گوید

    اگر نیروهای متخصص مخابرات یک ساعت دست از کار بکشند آنگاه خواهیم دید که این مدیران فرسوده و بازنشسته که همه ما را جان به لب کرده اند و مثل برده با ما برخورد میکنند به التماس خواهند افتاد و حقوق کارکنان را هم پرداخت میکنند تا وقتی که ما برای آنها بردگی میکنیم آنها هم با صورتجلسه ما را بازی میدهند تشکلات کارگری و کارکنان در مراجع قضایی و قانونی علیه مدیران قبلی شرکت مخابرات ایران که حقوق کارکنان را به تاخیر انداخته اند و پرداخت نکرده اند نیز بایستی اقامه دعوی نمایند تا آن مدیران هم پاسخگو شوند نه اینکه پاداش های کلان را که ناشی از زحمت کارکنان خدوم این شرکت است دریافت کرده باشند و با انتقال مشکلات کارکنان به مدیران بعدی ، پاسخگوی این همه حق کشی نباشند.

  3. ناشناس می گوید

    اصلا چرا تشکل های کارگری با اینها روی حقوق کارکنان که قانون صریح و روشن دارد جلسه برگزار میکند جلسه برای موضوعات مبهمی است که آئین نامه یا قانونی ندارد اصلا اینها نمی خواهند حقوق کارکنان را بپردازند فقط با این جلسات زمان می خرند.تنها راه حل تجمعات قانونی و مطالبه از وزیر ارتباطات برای ایجاد تغییرات ساختاری در شرکت مخابرات ایران و خداحافظی با این مدیران بازنشسته و چند شغله است مسئولی که خودش بازنشسته است اصلا درد یک کارشناس یا کارمند را نمی فهمد وبرایش فرقی نمی کند که مزایای کارمند پرداخت شود یا نه چون خودشان علاوه بر حقوق بازنشستگی ، حقوق های نجومی این مسئولیت ها را هم می گیرند و با این چلسات کارکنان را بازی میدهند ، شرکتی که یکسال است پاداش بهره وری را پرداخت نمی کند و گزارش هم میدهند و می گویند درآمد افزایش پیدا کرده است .چرا از خدا نمی ترسید و کارکنان را جان به لب کرده اید.

  4. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر عزیز
    از جلسه امروز چه خبر؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام مدیر موقعه مطالعه مطالب یک صفحه به عنوان داستانهای بیشتر باز میشود و نمیتوان مطالب را خواند خواهشا آن را حذف کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میشه یه عکس از صفحه بگیری برام بفرستی؟

  6. بازنشسته ۹۷ می گوید

    اسفند پارسال بازنشست شدم حالا بعد یکسال هنوز پس انداز ۶% که پول خودمان است را نداده اند اونوقت انتظار داریم این گردن کلفتها حق و حقوق ده ساله را بدهند. چقدر ساده ایم ما.

  7. rahimhaji می گوید

    سلام شب بخیر دوستان اگر عضو کانال تلگرامی کارکنان رسمی باشید و برگردید به روزهای ۱۷ آذر خواهید دید که بنده این روز رو پیش بینی کرده بودم و مطالبی هم گفته بودم و حتی یک ماه بعد یعنی درست در ۱۷ دیماه از دوستانی که در جلسه حضور داشتند خواستم که شرحی از ماه گرد این مصوبه بدهند که مدیران عزیز گروه هم همانند مسئولین ما که تاب انتقاد رو ندارند در عوض جواب بنده رد از گروه خاج کردند که همین مسئله باعث شد که گمان بنده به یقین تبدیل شود که این آقایان هم بله …. باز در تور کسایی افتادند که قبلا هم برای در هم شکستن اتحاد همکاران از شما زرنگتر هستند و دوستان تشکلهای کارگری قدرت زر و زور و تزویر رو دست کم گرفتند و شد آنچه که نباید میشد آقا رضا (پایست)دید گفتم اینها فقط زمان میخرند و ما را با شکستن اتحادمان به سخره گرفتن . آقای طلعت شما قسم حضرت ابوالفضل رو شندید ولی دم خروس رو ندید این چندمین بار است که یادمان باشد که پیامبر فرمودند«مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود» بگذرید بالادستی ها طعم تجمع عمومی را بچشند. نترسید که این ترس هر روز شما را خواهد کشت . مرگ یکبار شیون هم یکبار. موفق باشید محمدزاده

  8. حامی بازنشسته می گوید

    این اطلاعیه دل راخوشحال می کندولی کوعمل مسیولین

  9. خودم می گوید

    همه اینا وعده وعید الکی و اینا دروغی بیش نیست مگه میشه سهامدار عمده قبول کنه مدیر میانی بزنه زیرش اینا کارمندا رو هالو فرض کردن چاره کار با خاک یکسان کردن تمام این دروغ گو هاست باشد تا درس عبرتی باشه برای تمام طول تاریخ تا از دادن وعده های پوچ و تو خالی بر حذر باشند فقط فقط باید رفت به ستاد اجرایی و این دفعه با یک زبون دیگه بهشون توضیح داد تا بفهمن که سر کار گذاشتن و وعده پوچ و تو خالی دادن و بازی با روح و روان کارمندان که آب از سر اونا گذشته می تونه دچار عواقب بسیار بسیار خطرناکی باشه که نتایج آن رو فقط خدا میتونه حدس بزنه و بس.

    1. خودم پسند می گوید

      احسنت

  10. نادر می گوید

    با سلام
    همکاران محترم مطمئن باشید اینها همه بازیه تا زمان انتخابات مچلس وقت بخرن بعدشم که ایام عید و تعطیلات وهمکارانم سرگرم مسائل و مشکلات عید میشن و همه چی بدون پرداخت ریالی حق و حقوقمون ختم به خیر میشود

    1. ناشناس می گوید

      درود . واقعا همینه احسنت بر شعور شما

  11. راستی اصفهان می گوید

    به نظر من اینکارها فقط خرید زمان است و بی خیال کردن کارمندان!!!!
    مگر می شود وقتی سهام داران عمده و هیئت مدیره موافق اند و دستور داده اند، آنوقت مدیران میانی کارشکنی کنند؟؟؟؟!!!!
    مگر اینکه همان ها جوری به آنها گفته باشند که کارشکنی کنید!!!!!

    یه بار برای کاری به اداره ای رفتم و از رئیس آنجا تقاضایی داشتم ، گفت نمی شود. با کلی دوندگی آشنایی جور کردم و پیش رئیس بالاترآن رئیس اداره رفتم و اونهم تقاضای مرا پاراف کرد که بله سریعا اقدام شود(البته با خودکار سبز!!!!!!!) منم خوشحال رفتم پیش رئیس آن ادره و نامه را به ایشان دادم، اونهم تقاضارا گرفت و گفت برو این مدارک را بیار!!!!
    من رفتم و سریع مدارک را تهیه کردم بردم پیشش!!!
    مدارک را نگاه کرد و گفت شما برو یک هفته دیگه بیا چون باید تو جلسه مطرح بشه!!!!!
    رفتم و یک فته دیگه برگشتم و گفتم سلام، چی شد؟؟۱۱
    ایشان گفت درست میشه، شما باید دو فهته دیگه صبر کنید تا مسئله شما درجلسه ادرات مطرح بشه!!!!!!
    بنده رفتم و دو هفته بعد آمدم!!!!
    ایشان باز گفت درسته میشه ، شما باید مدارک جدید بیارید!!!!
    مدارک جدید دادم و ایشان گفت جهت استعلام، یک هفته دیگه بیاد!!!!!
    و به همان نام و نشان حدود دو ماه هست که یک هفته و دو هفته میرم و ایشان با لبخند می گوید، درست میشه…
    بله همکاران محترم فکر کنم هیئت مدیره و سهام داران عمده نامه ها را با خودکار سبز امضا کردند!!!!!!

    1. مخابرات اشغالی می گوید

      بسیار درست است. من هم نظر شما را دارم. از اول نظرم همین بود. اینها اگر می خواستند حق ما را بدهند، همان سر موقع خودش می دادند. این بار تعهدی که همینطور الکی قبول کردند مثل آن کسی است که می گفت من در همدان در نصف روز هفت جریب کرت را شخم می زنم. گفتند همدان دور است اما کرتش نزدیک. باید به امضا کنندگان مصوبه بگوییم آن سال های گذشته بماند برای بعد. از همین امسال شروع کنید. اصلاً از همین بهمن شروع کنید همه حق و حقوق ما را تمام و کمال بدهید. اصلاً به ما اندازه همراه اولی ها بدهید. ( الان که سهام ما مرغوبتر از آنهاست!) من به جد اعتقاد دارم در این وضعیتی که همکاران درمانده ما در مخابرات اشغالی دارند، از رؤسای ادارات شهرستان تا شخص اول مملکت، همه مقصرند. از او که دستورش را داد و آن که اجرا کرد و این که آن کار نادرست را ادامه داد ( گرچه در ایام انتخابات میگفت بر میگرداند) تا این رئیس های خودمان که هر بازی که خواستند سر ما دربیاورند اینها دم نزدند. این دو هفته هم همانطور که اشغالگران بخواهند خواهد گذشت. خرشان که از پل بگذرد باز همان آش و کاسه خواهد بود. متأسفانه ما در بد مخمصه ای گیر کرده ایم. غیر از خدا هیچ پناهی نداریم.

  12. خبیث می گوید

    زهی خیال باطل ابی از این ….برای جانوران مخلوق خدا هم گرم نمیشود چه رسد برای ما رعایای بی مقدار مخابرات .اساسا ما برده های قرن ۲۱ در نظام نوین جهانی وبرده داری مدرن اسلامی.

    1. ناشناس می گوید

      احسن به این نظر واقعا در یک کلام اصل مطلب را بیان نمودید

  13. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت عزیزان مسئولین مخابرات اگر میخاستن پول وحق کارکنان را بدن که اونو نمیخوردن وبه نظر من از این نمد کلاهی برای عزیزان شاغل وبازنشسسته درست نمی شود وطبق روال این دهساله فقط سر کاری و وقت کشی میباشد ودر نهایت منزه جلوه دادن بالایی ها وهالو فرض کردن کارمنداست

  14. قادر می گوید

    آنقدر از این اطلاعیه ها بدهید تا ……….

  15. قربان می گوید

    باسلام دست همه شماها درد نکندو خداوند همه شما را حفظ کند

  16. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر یا این مثل افتادم : شاه بخشیده شاه قلی نبخشیده !

نظرات بسته شده است.