مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرنوشت مالی ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی برای معاون مالی مخابرات ایران مهم نیست؟

مخابرات ما- برای ماه دوم است که اعلام مشکل می کنیم اما در حوزه مالی مخابرات ایران کسی پاسخگوی ما نیست.ماه گذشته سربسته مشکل را عنوان کردیم اما انگار چاره ای نیست … راستش از سردبیر گله دارم اگر اجازه داده بود ماه پیش حرفمان را بزنیم شاید امروز وضع بهتری داشتیم.

 

مخابرات ما- اجازه بدهید شما را به خراسان رضوی ببرم.آنجا که بحث  مالی چند ماه ایت روی اعصاب همه رفته.

لطفا به این چند مورد توجه کنید:

۱- بازنشسته های سال ۹۷ هنوز وام و پس انداز صندوق ۶ درصد خود را نگرفته اند. این صندوق هیچ ارتباطی به مخابرات ندارد الا اینکه پول کارکنان را پس انداز می کند.

 

۲-کسر اقساط وام از حساب کارکنان مخابرات استان خراسان رضوی  (برای بانک ملی و پست بانک) طبق قرارداد مخابرات با این دو موسسه انجام می شود ولی پولی از سوی مخابرات ایران به بانکها پرداخت نمی شود یعنی ماهها اقساط معوق می ماند برای وام گیرنده و ضامن اخطار می رود و مجبور می شوند اقساط را دوباره خودشان پرداخت کنند..همین امشب برای خود سردبیر و ضامنش پیامکی آمده است که در زیر می بینید.

 

۳- اقساط پرداختی اعضای فروشگاه شرکت تعاونی -که خودش محتاج کمک است-   در حساب مخابرات باقی مانده است.

 

۴-کارکنان صندوقی دارند بنام آتیه سازان. صندوقی کاملا شخصی. مخابرات ایران تنها کمکش این است که پس انداز و اقساط را از حقوق اعضا کسر می کند و …. به صندوق پرداخت نمی کند! لذا سه چهار ماه است نه وامی داده شده نه  ……!

.

این حسابها و پولهایی که نزد مخابرات ایران مانده، همه شخصی است. هیچکسی از مخابرات ایران انتظار ندارد برایش قدمی از قدم بردارد! اما پول خودمان را که …. بدهید! ….

در طی این سال ها، کارکنان تنها اعتبارشان مانده بود، که اینک به لطف بد حسابی معاون مالی مخابرات ایران همان هم بر باد رفته است!
.

لطفا پول خودمان را بدهید!

 

**  پی نوشت سردبیر- این اقدام و اقدامات مشابه ارتباطی به مدیران و معاونت های مالی استانها ندارد، دقیقا به شیوه مدیریت در معاونت مالی مخابرات ایران برمیگردد.

1156720cookie-checkسرنوشت مالی ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی برای معاون مالی مخابرات ایران مهم نیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. همکار می گوید

    واقعا جای بسی تاسف است
    در استان ما ۷-۸ ماهه وام ضروری فکسنی ۵ تومنی و وام پایگاه را که مخابرات عظیم الشان فقط زحمت کسر از حقوق رو انجام داده نمیدن چون اقساط رو کاملا …. فرمودند و با پاسخ مسئول صندوق که پول نرسیده ملت را به مسخره گرفتند.

  2. ناشناس می گوید

    خدمت همکاران وبازنشستگان محترم عرض کنم
    ۱-مخابرات که به زمین وزمان بدهکار است چطور میشود قیمت سهام مخابرات در بورس به ۷۰۰ تومان برسد. این یعنی حبابی بودن بازار سرمایه (بورس)
    ۲- اگر قیمت واقعی وذاتی سهام اخابر مثلا ۶۰۰ تومان باشد و۲۰درصد سوددر نظر بگیریم باید EPS اخابر ۱۲۰۰ ریال باشد چرا EPS شرکت ۴۶۰ ریال است یعنی حباب ؟
    ۳-اگر قیمت واقعی اخابر مثلا ۷۰۰ تومان میباشد شرکت مخابرات باید در دوره سه ماهه تعدیل مثبت بدهد یعنی باید EPS ریال ۱۴۰۰ ریال باشد
    ۴-چرا شرکت مخابرات معوقه کارکنان وبازنشستگان از سال ۱۳۸۹ تاکنون را نمیدهد بند ۶ مصوبه هیئت محترم وزیران (هر آنچه زمان دولتی میگرفتیم ) را اجرائی نمیکند وفقط وقت کشی میکند شنبه جلسه است !! حالا میگویند چهار شنبه (فردا)جلسه است ؟؟؟؟ !!!!!!!!!
    ۵- وهزاران بدهکاری دیگر به کارکنان وبازنشستگان وادارات برق وآب وگاز و…………………………………
    ۶-قضاوت با کارکنان وبازنشستگان (خودم سهامدار مخابرات میباشم )؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. مشهد - رضا می گوید

    باسلام به همه همکاران صبور به نظر من یک اقای …. دیگه تومخابرات داره چمدونهاشو با پول ما ومخابرات بیچاره میبنده وبزودی سر از کانادا در خواهد اورد والا تابحال همچنین وضعیتی در شرکت مخابرات سابقه نداشته که حق بیمه همکاران واقساط بانکها و صندوقها که در فیش حقوقی کسر بشه ولی پرداخت نشه !!!!!!!!!!! امان از بی مسولیتی مسولان ؟؟؟؟؟ اگر قدرت احقاق حق ندارید لطفا استعفا دهید

  4. صادق می گوید

    جناب مدیر منطقه لطفا یک نفر مدیر مالی برای منطقه انتخاب کنید که برش داشته باشه نه اینکه وقتی مشکلی پیش می آید اولا عجولانه موضع گیری کرده و ثانیا از خود سلب مسئولیت نموده و مسئولیت را به گردن مخابرات ایران می اندازد.
    جناب مدیر مالی حقوق می گیرد که همین کارها را انجام دهد و لا غیر پس باید جوابگوی همکاران باشد و بس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      صادق جان
      اون مدیر مالی هم ، بنده خدا وقتی میتونه پاسخگو باشه که پول زیر دستش باشه و بتونه تصمیم بگیره
      وقتی اختیاری روی پول نداره میشه یکی مثل ما.
      ولی در کلیت قضیه حرف شما درسته. قبول دارم.
      باید پولشو بدن به خودش تا مسئولیت قبول کنه.
      درآمد استان خودشه، پول مفت که نمیدن بهش

  5. بنده خدا می گوید

    با سلام خدمت مخاطبین محترم
    به نظرم مطالب این سایت اگر تماما از این نوع باشد، بابد فاتحه سایت را خواند
    بهتر است مدیران ساییت قبل از درج هر گونه مطلب در سایت، ابتدا علل و عوامل دخیل ا ریشه یابی و سپس مطلب بگذارند.

    برای اینکه سردبیر محترم کمی بیشتر با مسائل مالی آشنا شود ذکر چند مطلب ضروریست:
    – درخواست نقدینگی منطقه هر ماهه قبل از پرداخت حقوق توسط مسوولین مالی مناطق برالی مخابرات ایران ارسال میشود، بهتر است جناب سر دبیر ( که معلوم نیست با چه انگیزاه ای بدون مدرک و تحقیق لازم ذهن مخاطبین را به سمت اهداف خاص سوق میدهد ) به قسمت مالی مراجعه کند و درخواست نقدینگی منطقه را ببیند، اگر قصوری متوجه منطقه باشد، بعد به بیان مساله و … بپردازد ( کلیه اسناد موجود و قابل ارائه به هر همکاران است )
    – وانگهی باید دید آیا مشکل فوق فقط مربوط به منطقه خراسان رضوی است یا کل مناطق کشور با این مشکل مواجه اند؟ اگر کل مناطق کشور درگیر باشند، عدم صحت و کذب مطلب مشخص است.

    در هر صورت شما را به رعایت تقوی الهی و اینکه بدون تحقیق و علم مطلب بنویسید و اذهان را مخدوش کنید دعوت می کنم

    لا تق ما لیس لک به علم، ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنهم مسوولا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بنده خدا! دوست خوبم!
      کاش دیگران را هم به بندگی خدا قبول داشتید!
      امروز از جاهای دیگه هم کامنت رسید که همین مشکل رو دارن.
      برای اطلاع شما عرض می کنم که خود بنده دارم پیامک های اخطار بانک رو میگیرم.
      بعدش هم
      اونایی که شما گفتین، در حالت عادی درسته. ولی وقتی لیست پرداختی های هر استان دست معاون مالی هست و بقدر همه اش پول نداره، میگه من مثلا سی تومن میفرستم شما ردیف هایی را از پرداختی هایت حذف کن.
      اونم حذف میکنه چون پول نداره.
      من دقیقا لیست درخواست وجه منطقه رو دیدم، میزان پولی هم که فرستادن دیدم.خیلی چیزهای دیگر را هم دیده ام!
      شما رو دعوت میکنم به حرف بدون تحقیق، مثل همینی که الان زدید! چون نون در همین کاره برادرم!

  6. ناشناس می گوید

    فعلا ماهواره به فضا فرستادن مهمتر از حق وحقوقات ما ست.امروز ۱۹بهمن تعدادی از همکاران بازنشسته ۹۶-۹۷به حضور مسؤلان اداره کل رفتیم تااز تأخیر پرداخت پول ۶٪ و وام صحبت کنیم ،یکی از آنها آیه برای ما تفسیر می کرد،واقعا برای خودم وهمکاران شاغل تأسف خوردم که چه کسانی در رأس کارند،

  7. ناشناس می گوید

    انتخابات دوم اسفند تمام شود نه خبری از مصوبه ۱۷ آذر است نه خبری از رفاهیات سال ۱۳۸۹ تاکنون ؟؟؟؟

  8. همکار بدهکار بانک می گوید

    با سلام
    کارمند مخابرات خراسان رضوی هستم هفته قبل با معاونت مالی صحبت کردم برای اقساط گفتند که بروید از بانک نامه بگیرید که اقساط را خودتان پرداخت کنید من هم به پست بانک رفتم و رئیس پست بانک اعلام کرد که ما با مخابرات قرارداد بستیم که مخابرات اقساط را پرداخت کند و اعلام کردند که نامه نمی دهیم بروید مشکل را با مخابرات حل کنید و دوباره به معاونت مالی مراجعه کردم و گفتند که فعلا پول نداریم خودت برو پرداخت کن مخابرات ایران پول نمیدهد اقای سردبیر این چی معاونتی گذاشتید که

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      پست بانک حاضر نمیشه خودتون اقساط رو پرداخت کنین
      متاسفانه
      مخابرات ایران قطره چکانی پول میده. استانها عاصی شدن

    2. بازنشسته 97 مشهد می گوید

      لطفأ مدیران با شخصیت در رأس امور بگذارید.اینکه برو از بانک نامه بیار حرفهای دوران برده داریه. وظیفه معاون مالیه که از جاش پا شه و مشکلی رو که اداره بوجود آورده و با آبروی همکاران بازی کرده را حل و با عذرخواهی از همکاران نتیجه را اعلام نماید.این آقا شخصیت متناسب جایگاهی که در آن قرر گرفته را ندارد. امیدوارم مدیر محترم منطقه در خصوص منش ایشان قدری تأمل و تجدید نظر بفرمایند.

  9. راننده می گوید

    اقا معلوم نیست چیکار میکنن
    من تو صندوق آتیه سازان خراسان رضوی عضو هستم(هر ماه مبلغی رو تحت عنوان عضویت ازم میگیرن) چند ماه پیش تو قرعه کشی برنده شدم میگن پول ها رو مخابرات ایران برمیداره و تا چک نده نمی تونیم وام هاا رو بهتون بدیم .
    چه خبرهههههه
    داریم چیکار میکنیم؟؟/
    فک کنم اگه مدیران نباشن اداره بهتر بچرخه نشانه های اثباتش هم روزهای تعطیل هستن که اداره میچرخه
    فقط سنگ اندازی یاد دارن
    بعد حق پرسنل رو با منت تحت عنوان مصوبه ۱۷ آذر به خودشون میدن اونم شاید///////

  10. بازنشسته 97 مشهد می گوید

    بیخود نیست استان خراسان رضوی به لطف و کرم و دانش و درایت داشتن چنین مدیران نخبه ای رتبه هیجدهم ارزیابی ۹ ماهه مخابرات ایران را کسب نموده است.به جناب صدری بابت انتصاب چنین مدیران با کفایتی که با تمام قوا در راستای تضییع آبرو و حقوق قانونی کارکنان و پیشکسوتان مخابرات ممارست می نمایند تبریک می گویم و بسیار متأسفم.جالب است خجالت هم نمی کشند.

  11. ناشناس می گوید

    سلام عزیزان این موضوع درتمام مناطق وجود دارد معاون مالی در مخابرات ایران پستی فرمایشی شده است و نمی تواند به مسئولیت های خود عمل کند
    پیشنهاد می کنم حداقل وضعیت مناطق بزرگ مخابرات به قبل از یکپار چه شدن برگردد تا از فرمایشی شدن خیلی از پست ها جلوگیری و مناطق مخابراتی در هزینه کردن درآمد های خود مسقل عمل کنند ومخابرات ایران نقش نظارتی اعمال کند البته مخابرات ایران هم اکنون دارد در نقش هلدینگ اجرائی عمل می کند البته قسمت اجرائی آن فشل می باشد.

  12. کیوان می گوید

    سلام صبحتون بخیر والا اول صبح روز شنبه برای منم این پیام اومد واقعا متاسفم واسه مدیرومعاون مالی استان خراسان رضوی که ازحقوق کارمند کسر شده ولی به حساب بانک واریز نشده یعنی نمیتونند پول کسورات وام ها رو ازتهران بگیرند یا اینکه براشون مهم نیست که آبرو کارمند پیش همکاراش ازبین بره میگم اگه کارکنان این اقساط رو نداشتند که باید بعنوان حقوق بهشون پرداخت میشد این چه صیغه ایی هست نمیدونم والا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخابرات خراسان رضوی همه تلاش خودشو کرده
      نشده دیگه ….

      1. کیوان می گوید

        سردبیر عزیز خراسان میتونست کل مبلغ واریزی به کارمندبدون احتساب کسورات رو مبلغش ازتهران دریافت کنه بعد ازکسر کسورات مابقی خود تهران وقتی ببینه تو حساب استان هست برداشت میکنه
        چرا زمان گذشته این جور نبود منظورم سال گذشته هست نه زمان دولتی واینکه من رفتم بانک ونامه گرفتم که خودم اقساط رو پرداخت میکنم که دیگه ازحقوقم کسر نشه اینم جهت راهنمائی شما گفتم که برید بانک نامه بگیرید به قسمت حسابداری حقوق ودستمزد تحویل بدید که ازحقوق کسر نشه اینجوری والا خیالمون راحتتره واعصابمون ………….

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          بله کار خوبی کردید.
          باور می کنید نمیرسم تا بانک برم؟

  13. هستی می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم فکر نمیکنید یکجانبه به قاضی رفته اید؟ با توجه به اینکه جزو مدیران میانی منطقه میباشید حتما در جریان هستید که مبلغی که هر منطقه برای پرداخت حقوق و … از مخابرات ایران درخواست میکند توسط مخابرات ایران به طور کامل پرداخت نمیشود.متاسفانه از زمان ادغام پرداختی ها بصورت تنخواه به مناطق انجام میشود و مقصر اصلی مخابرات ایران است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      طرف این مطلب و نوشته چه کسی است؟
      مخابرات خراسان رضوی؟
      معاون مالی مخابرات ایران؟

  14. ماشالا می گوید

    بنده دو سال پیش موارد رو که دیدم کلا از کلیه صندوق ها اومدم بیرون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ماشالا به هوش شما.
      جدی میگم.یه راهنمایی میکردی بد نوبد
      هر چند که فکر نمی کنم کسی گوش می کرد

نظرات بسته شده است.