مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری رویداد استارت آپ ویکند از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه

مخابرات ما- سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، از برگزاری رویداد استارت آپ ویکند تولید اپلیکیشن از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه در حوزه گردشگری استان قزوین خبر داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی، سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با اشاره به پتانسیل بالای گردشگری استان قزوین و همچنین فعالیت شرکت‌ها و گروه‌های فناور در این زمینه، پیوند فناوری و گردشگری به‌عنوان دو حوزه مولد اشتغال و درآمد را دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: رویداد استارت آپ ویکند با محوریت تولید اپلیکیشن در حوزه گردشگری در این استان با هدف معرفی کارآفرینان و ترویج فرهنگ کسب‌وکار الکترونیکی، از روز چهارشنبه مورخ ۱۴ لغایت ۱۶ اسفند با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی و انجام فراخوان عمومی برای شناسایی و جذب همه فعالان حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات استان برای شرکت در این رویداد تاکید کرد.

وی با تأکید بر کاربردهای فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری، ضرورت تبلیغات، اطلاع‌رسانی و معرفی استان قزوین و جاذبه‌های گردشگری را یادآور شد و طراحی و برگزاری این رویداد را در استان مفید و اثربخش دانست.

1158920cookie-checkبرگزاری رویداد استارت آپ ویکند از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.