مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یکم اسفند است نه ۲۵ ام، فقط برای یادآوری گفتیم

مخابرات ما- امروز ۵ شنبه یکم اسفند است.اما هنوز هم طبق قول قبلی مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران حقوق پرسنل رسمی پرداخت نشده است.

البته حقوق نیروهای شرکتی دیروز پرداخت شد.این قول مهندس صدری کماکان اجرائی می شود که (حقوق شرکتی ها زودتر از رسمی ها پرداخت شود.).

حالا یک روز دیرتز یا زودتر در امر پرداخت حقوق مهم نیست اما وقتی این یک روز به ماه جدید وارد می شود حتما پای چک های برگشتی هم به میان می آید.کارکنان حتما خریدی قسطی داشته اند که برایش چک داده اند.تاخیر در حقوق یعنی خراب شدن همه اعتبار مالی و شخصی فرد.

.

شاید دیگر انتظار نداشته باشیم مهندس صدری ۲۵ ام حقوق بدهد، اما دیگر انتظار نداریم در یکم یا دوم ماه جدید حقوق بدهد!

.

آیا معاون مالی و مدیر عامل در سال جدید هم می خواهند همچنان وعده های خوبشان را خراب کنند؟

راستی عیدی پایان سال را نیز از ردیف پرداخت خارج کرده اند. گفتیم که روی آن حساب نکرده باشید.ضمن اینکه احتمال دارد ۵شنبه حقوق واریز شود … احتمال دارد!

 

1162880cookie-checkیکم اسفند است نه ۲۵ ام، فقط برای یادآوری گفتیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
42 نظرات
  1. مهدوی از ایلام می گوید

    جناب سردبیر لطفا توجه بفرمایید: اینجانب مهدوی از ایلام بر این باورم ؛ چون پستهای کلیدی در اختیار اقایان…………………………………………… بوده واز طرفی در راس امور منابع پرداختی و انسانی و……شرکت مخابرات ایران قرار گرفته اند و پرداختهای کارکنان شاغل وبازنشسته باید از فیلتر این اقایان باید بگذرد، تاخیرها ادامه داشته وخواهد داشت ومهمتر اینکه چون این اقایان نتونستند مانع تصویب حق وحقوق سنوات گذشته وحال کارکنان شاغل وبازنشسته شوند واینکه در انجام ماموریت شان با موانعی سخت برخورد کردند ،لذا برهمین اساس با ا لگو گرفتن از خزانه داری امریکا 😂با استفاده از روشهای مختلفت در پرداختهای کارکنان………مانع ایجاد میکنند واز انجاییکه سهامدارمحترم عمده وسایر سهامداران شرکت مخابرات ایران با پرداخت کلیه حق وحقوق معوق کارکنان شاغل وبازنشسته موصوف به مصوبه سال ۸۹ موافقت فرمودند که جای تقدیر وتشکر دارد وهمچنین مدیر عامل محترم شرکت که به درستی حمایت نمودند که اینجانب از طرف خودم دست ایشان را می بوسم (خودم هم نمیدونم چرا دوستش دارم ؛اصلا حتی حضوری هم یکبار ایشان را ندیده ام )بنابر این پیشنهاد می کنم این اقایان بروند جای اصلی شان که همان منازل(مثل ما با نوه هایشان بازی کنند)و اونایی که خیلی جوونند تشریف ببرند سازمانهایی که در استخدامش بوده اند (که مجبور نباشند برای خدمت به کارکنان مخابرات ایران که هیچ گونه تعهد وتعلقی به انان نداشته ونخواهند داشت مرخصی بدون حقوق بگیرند ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    ومخلص کلام: لطفا از نیروی های جوان که تعدادشان در شرکت کم نیست از این عزیزان مستعد و با انگیزه وخلاق …..استفاده نماید.متشکرم (مهدوی بازنشسته ۹۲ )فامیلی هم واقعی می باشد.

    1. خروس لاری جهرمی می گوید

      جناب مهدوی از ایلام

      نظر به آمدن جناب کرونا از چین و اطلاعیه های وزارت بهداشت مبنی بر عدم دست دادن و عدم از این دست گرفتن و از اون دست دادن و عدم بوسیدن دست ! و
      عدم دستمالی کردن چیزهای آلوده ، تا اطلاع ثانوی و خروج یا مرگ جناب کرونا از بوسیدن دست! خصوصا دست مدیرعامل خودداری کنید .
      از اینکه نمیدانید چرا و به چه علتی مدیرعامل را دوست دارید ما هم مایوسیم بنابراین به کارشناسان رجوع کردیم ، گفتند این الهامی! در خواب بوده
      در اطلاعیه های بعدی زمان پایان ممنوعیت بوسیدن دست مدیرعامل را اعلام خواهیم کرد

  2. ناشناس می گوید

    اگر تاپایان بهمن ماه ۱۳۹۸ ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان احکام صادر وپرداخت نشود بلایی به سر مخابرات ایران می آوریم که در داستانهابنویسند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. ناشناس می گوید

    ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان به کجا رسید ؟
    بند ۶ تصویبنامه هیئت وزیران (هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم عینا در زمان خصوصی سازی باید داده شود ) به کجا رسید؟؟
    گروه جبهه-گروه گردانهای عاشورا (بسیج )-گروه برجستگی (۱۰ درصد و۲۰ درصد ) و……………به کجا رسید ؟؟؟؟

  4. حامد می گوید

    سلام سردبیر جان خبری از عیدی بروبچ شرکتی شستکام و تی سی تی نداری بی صبرانه منتظره خبرتم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حامد جان
      خبری بشه اعلام میکنم
      تا اون زمان یعنی خبری نیست

  5. ناشناس می گوید

    مدیریت ضعیف
    مدیریت ناکارآمد
    مدیریت بی کفایت
    این سیستم مدیریت رو باید بکوبید به دیوار

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر خسته نباشید کجایی چرا نیستی یه دلخوشی بهمون بده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هستم عزیزم
      هستم
      چشم

  7. همکار می گوید

    از دشمنان برم شکایت به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم

  8. همکار بازنشسته می گوید

    از قدیم در جامعه ایرانی احترام به پیشکسوتان همواره بوده است. حقوق شرکتی ها بنا به دستور جناب صدری شد اول بعد رسمی های شاغل اما کمک هزینه پیشکسوتان شده دهم ماه بعد!!!!!!!بابا آفرین به این همه احترام و تکریم.!!!!!!!)
    واقعا دست مریزاد جناب صدری!!!!!!

  9. عبدا.. می گوید

    صصبر پیشه کنید و ناراحت نباشید حالا اخر سال یه پاداش تپل میدن به مدیران وبالا دستی ها !غیر از پاکتی های کناری!هنگام مجمع هم یه صد میلیونی تصویب میکنن برای مدیر عامل واعضا هیت مدیره و.ببخشید یه صدقه ای هم به زیر دستی ها! خدا اگر یه ۱۲۴۰۰۰پیامبر دیگر هم بفرسته !نه مخابرات درست میشه ونه حق وحقوق ما بازنشسته ها تو این دنیا تسویه.

  10. مشهد_رضا می گوید

    سردبیرجان سلام ساعت ۵ صبح جمعه ۹۸/۱۲/۲ حقوق بدون عیدی واسه خراسان رضوی واریزشد فقط موندم که اضافه کاری کارکنان بانکملی که صبح سحرزحمت کشیدن باماست یا مسولین ؟؟؟؟

  11. دلسوخته می گوید

    سلام ؛ خراسان رضوی حقوق دادن بدون عیدی اونم صبح جمعه دوم اسفند ، واقعا دستشون درد نکنه شرمندمون کردن .پیشنهاد میدم همه همکارا یه پولی جمع کنن و یه جایزه و کادوی عالی برای جناب صدری و هیئت مدیر تهیه کنن.مارو شرمنده کردن با اینهمه محبتشون .ضمنا برای پرداخت رفاهیات و حق و حقوق ما اصلا عجله نکنن ما همینجورشم تا عمر داریم مدیون این عزیزانیم .

نظرات بسته شده است.