مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بپرسید! پاسخ سوالات خود را در مورد مصوبه ۱۷ آذر از رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل ها بگیرید

بپرسید! پاسخ سوالات خود را در مورد مصوبه 17 آذر از رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل ها بگیرید

مخابرات ما- سوالات بی شماری در مورد مصوبه ۱۷ آذر و مصوبات جلسه اخیر -سوم اسفند- دارید که با ما مطرح کرده اید.

بهترین کسی که می تواند پاسخ سوالات شما را بدهد یکی از اعضای حاضر در جلسه ۱۷ آذر و ۳ اسفند است. کسی مثل رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات کشور.

 

بپرسید.

همه سوالات خود را بپرسید.

پاسخ سوالات شما را یکی از حاضران تمامی جلسات و مذاکرات پاسخ می دهد.

اولین مهمان ما، مهندس پایست رئیس شورای عالی تشکل های کارگری است که به سوالات شما پاسخ می دهد.

نفر دوم کیست؟ از انجمن های صنفی مختلف و حاضرین جلسه با ما تماس بگیرند.

soal

 

1163450cookie-checkبپرسید! پاسخ سوالات خود را در مورد مصوبه ۱۷ آذر از رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل ها بگیرید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
99 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    سلام جناب مهندس آیا طلب هر فرد از مجموع مطالبات مشخص شده، حق شکایت از ما سلب شده پس مخابرات چه ضمانت اجرایی در خصوص اجرایی مصوب ۱۷آذر دارد، مطالبات ۱۰سال گذشته را با چه منطقی در پنج سال آینده مستهلک میکنند آیا تورم را مد نظر قرار داده‌اند، بهتر نبود مطالبات را درصدی کم ولی نقد یا سهام میدادند، در پایان از شما ودیگرهمکارانتان وسردبیر محترم کمال تشکر رادارم. بازنشسته تهران

  2. ناشناس می گوید

    سر دبیر محترم سلام
    می دانیم که زحمتتان زیاد است خسته نباشید
    پاسخ سوالات همکاران چه زمانی داده می شود . با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این آخر هفته ای انشا الله

  3. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    تا کرونا نگرفتی جواب بده. فردا دیراست.

    1. پیرزن مخابراتی می گوید

      ننه
      چطور دلت میاد به آقا رضای گل بی ادبی کنی

      او یاور حق به است که به میدان آمده
      با چند یار سرافراز ،به جنگ هزاران آمده

      ننه جان از تو بعید بود ننه
      کرونا را بده به جبار ننه

  4. همکار بازنشسته می گوید

    سلام خدمت جناب پایست
    احتراما به استحضار می رساند موارد زیر مطابق با قانون به بازنشستگان مخابرات تعلق میگیرد که در مصوبه ۱۷ آذر به ان پرداخته نشده است.
    ۱٫اینکه مخابرات قبول کرده مطابق با آیین نامه ۱۳۸۹ در جهت ارتقا گروه ها و رتبه ها برای شاغلین از بهمن ۱۳۹۸ اقدام نماید خود دلیلی بر حقانیت حقوق ده ساله از دست رفته بازنشستگان است و مخابرات میبایستی برابر قانون حقوق ده ساله را مسترد نماید و حتی با پرداخت حق بیمه سال های فوق به تامین اجتماعی سبب تغییر حقوق ماهیانه بازنشستگان شود.صرف قرار دادن یک تاریخ اجرا برای شاغلین دلیل بر رد حقوق بازنشستگان نیست.
    ۲٫حتی مخابرات در مورد تعطیل کاری و جمعه کاری پرسنل شیفت کار رسمی در طی این ده سال اجحاف بزرگی دوباره در حق کارکنان و بازنشستگان رسمی نموده است. مطابق با قانون کار که در این مورد ابهامی ندارد. و حتی شرکت های خدمات اول و شستکام زیر مجموعه این ایام را مطابق قانون کار به نیروهای شرکتی پرداخت میکند در حالیکه نیروهای شیفتی رسمی و بازنشستگانی که در دوره ده ساله شامل آنها میشده ریالی به آنها پرداخت نشده که نقض آشکار حقوق حقه مطابق قانون کار و نه آیین نامه ۱۳۸۹ است. که بخواهند برای ان بهانه تراشی کنند. کلیه ایام فوق در فایل اکسل طبق برنامه ماهیانه شیفتی تحویل ادارات استانی شده اما آنرا را هم پیگیری نمیکنند.با تشکر لطفا پاسخ دهید.

  5. برادر می گوید

    سلام
    شما که نماینده کارگران هستید چرا قدمی برای شرکتی ها بر نمی دارید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی؟

  6. احسان می گوید

    با سلام
    پیشنهاد دارم همگی سریال هیولا (مهران مدیری ) را ببینید . دقیقاً وصف حال مخابراته

  7. ناشناس می گوید

    اگر شرکت مخابرات ایران آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مصوب سال ۱۳۸۹ وتصویبنامه هیئت وزیران مصوبه سا ل ۱۳۸۵ (هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم عینا در زمان خصوصی سازی منتقل گردد )را اجرا کند مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا میکند بدلیل اینکه از رفاهیات ماهیانه مبلغ ۲۷ درصد کسر وبه حساب تامین اجتماعی واریز میشده است الان هم باید تفاوت رفاهیات از سال ۱۳۸۹ برمبنای آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات اجرا واحکام بازنشستگان صادر و۲۷ درصد به حساب تامین اجتماعی واریز گردد تا مستمری افزایش پیدا کند.
    ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان -گروه جبهه-گروه بسیج (گردان عاشورا )-گروه برجستگی و……. داده شود .و۲۷ درصد به حساب تامین اجتماعی واریز گردد.
    ضمنا مبلغ پاداش بازنشستگی(تشویقی وسنواتی) ومرخصی ذخیره برای بازنشستگان مجددا محاسبه وپرداخت گردد.
    هرکسی متوجه نشده حاضرم دوباره بیشتر توضیح دهم.

  8. زارع می گوید

    باسلام
    بازنشستگان ۲۹/۱۲/۹۱ تکلیفشان چیست چرا به حق وحقوق آنان از ۸۹ تا ۹۱ توجه نشده ؟؟؟؟برای دادخواهی به کجا باید مراجعه کرد؟؟؟

  9. Ahmadreza می گوید

    سلام
    برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که دوباره برگشتیم سر پله اول یعنی تصمیم هییت مدیره . یعنی اگه اونا موافقت نکنن همه چی پر ؟؟؟
    خواهشا به این سوال جواب بدین که سوال خیلی از همکاران قراردادی است .
    ممنون

    1. ناشناس می گوید

      موافقم، در صورتجلسه در ابتدای بند مربوطه اولویت بندی شده طوری که برداشت میشه که قراره حتماً اجرا بشه، ولی در انتهای بند نوشته نظر هیئت مدبره! یعنی چی؟ بلاخره الان قبول شده یا نه!؟

  10. ناشناس می گوید

    با سلام سر دبیر جان
    نفر اول چی بود حال نفر دوم چی بشه
    سردبیر خدا قوت به شما

  11. ناشناس می گوید

    چه معنا دارد نمایندگان کانون انجا که می خواستند رای بیاورند دم از احقاق حقوق می زدند و متاسفانه پای قرادادی را امضا می کنند که به نفع سهامداران و به ضرر کارکنان است اقایان شفاف پاسخ دهند و تا دیر نشده اقدامات جبرا نی را انجام دهید شما مدیون تک تک خانواده بزرگ مخابرات می باشید

    1. همکار مخابراتی می گوید

      از قبل مشخص بود که لغو تجمعات توسط شورا با هدف ایجاد تفرقه و از هم گسیختگی در بین همکاران و خریدن زمان برای سهامداران بوده است. این همه جلسه و بیانیه هیچ عایدی برای همکاران نداشته است. اینکه مجددا برای حق مسلم مندرج در آئین نامه مذاکره شود، یعنی چه؟ سهامداران با شرایط مندرج در آئین نامه مخابرات را تحویل گرفته اند و ملزم به اجرای مفاد آن هستند. حال چرا بایستی دوباره برای آن تشیکل جلسه داد؟

      1. خروس لاری جهرمی می گوید

        سهامداران با شرایط مندرج در آئین نامه مخابرات را تحویل گرفته اند و ملزم به اجرای مفاد آن هستند. حال چرا بایستی دوباره برای آن تشیکل جلسه داد؟

        درسته ، به سهامدارن بگو

  12. ناشناس می گوید

    سلام خدمت همه دست اندرکان که با تلاش شبانه روز اعم ازنمایندگان امور صنفی وهمکاران شاغل وباز نشسته موجب این شدن سهامداران که خدا خیر شان بدهد آیین نامه مخابرات که سال ۸۹ اجرا میشد .با این قدر دان همه شان هستیم…….همکار نه درصدیت

    1. ناشناس می گوید

      چی میگین شما؟؟

  13. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    جواب سوالات با حضرت ایشان بنظرم مربوط نیست. مدیر عامل شرکت مخابرات . ویا مسولین سهام دار عمده شرکت مخابرات باید جواب بدهند.

  14. ناشناس می گوید

    کو جواب سوالات. انشاالله سال قیر مخان جواب بدن. جواب بدن خو. خواب رفتن. یا کرونا گرفتن. کرونا ویروسی نه کرونای ناتوانی از جواب سوالات مختلف.

    1. رصدگر می گوید

      لااله الا الله. جمع بشن سوالات همه رو یکجا بفرستیم

  15. ناشناس می گوید

    سلام جناب پایست ممنون از زحمات جنابعالی و سایر همکاران که مدیران مخابرات را وادار به پذیرش حقوق کارگران کردید اگر چه این مصوبه حد اقل است اما میدانیم که قبولاندن همین مقدار هم چقدر سخت و طاقت فرسا است باز هم تشکر و قدردانی ما را پذیرا باشید یک سوال هم دارم چرا در مورد تغییر صندوق خیلی خلاصه و گذرا عبور کردید و مسئله باز و شفاف نشده است ایا امور به خوبی پیش میرود یا این که خدای نکرده آقایون زیر بار نرفتند

  16. محمدهمدانی می گوید

    باسلام وتشکراززحمات شماعزیزان
    من قراردادی سال۹۲هستم ازطرفی۱۰سال بصورت بخش خصوصی درشرکت مشغول بکاربودم.رشته وکارم هم مرتبط بوده وهست.میخاستم خواهش کنم ازرئیس شورا که پیگیراین مطالبه ما باشندواگه مطرح شده جواب چیست.ممنونم ازسردبیرمهربان وخوبمون

    1. ناشناس می گوید

      واقعاً چند نفر از همکاران شرایط مشابه حضرتعالی رو دارند!؟ به نظر خود حضرتعالی درست بوده چنین موضوعی در این جلسات مطرح بشه؟ اگر خودتون مذاکره کننده بودید در این مرحله و پس از این همه سال طاقت فرسا مبارزه، چنین موضوعی رو با توجه به درصد همکاران درگیر مطرح میکردید؟

  17. ناشناس می گوید

    با سلام
    جناب آقای پایست لطفا به دو سوال زیر پاسخ شفاف داده شود.
    سوال اول : طبق صورت جلسه امضاء شده تاریخ اجرای احکام گروه ، مدرک تحصیلی و حق جذب و … ۹۸/۱۱/۲۲ میباشد.آیا گروه های به تعویق افتاده که شامل حداقل دو گروه تا پایان امسال میباشد درتاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ در حکم کارکنان اعمال میگردد و پرداخت حقوق بعد از این تاریخ بر اساس این افزایش گروه خواهد بود یا خیر؟؟؟؟ یا اینکه از این تاریخ به بعد مصوبه ۸۹ اجرا خواهد شد یعنی سال ۱۴۰۲ اولین افزایش افزایش گروه لحاظ خواهد شد؟؟؟؟

    سوال دوم : چرا از سال ۸۹ تا پایان سال ۹۱ در خصوص رفاهیات تصمیم گیری نشده ؟؟؟آیا در این بازه زمانی پرداختی ها طبق مصوبه ۸۹ بوده؟؟

    1. ناشناس می گوید

      با سلام وعرض ادب
      فیش بازنشستگان زده شد.(امیلیون تومان معوقه سنوات قبل -۸۳۰ هزارتومان کمک هزینه خواربار -۳۷۰ هدیه سالگرد انقلاب اسلامی
      سوال:
      معوقه بازنشستگان (رفاهیات شامل بن خواربار-مسکن-ایاب وذهاب وسایر مناسبتها از سال ۱۳۸۸ تاکنون )؟
      ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان +گروه جبهه+گروه گردان (عاشورا)+گروه ۱۰درصد و۲۰درصد )و….هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم عینا در زمان خصوصی سازی باید پرداخت گردد (از سال ۱۳۸۸ تاکنون ) -۲۷درصد به حساب تامین اجتماعی وسپس مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یابد.
      از آنجائیکه مبلغ بالا پرداخت گردد وجزء حقوق ومزایا بوده وبایستی پاداش بازنشستگان ومرخصی ذخیره بازنشستگان مجددا محاسبه وپرداخت گردد.
      معوقات ذکر شده بالا کی پرداخت میشود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد از ۱۷ سال یا ؟؟؟؟؟؟

  18. باریکانی می گوید

    سلام
    یعنی چی تاریخ اجرا از بیست و دو بهمن یعنی ارتقاء
    گروه و غیره شامل تعداد معدودی خواهد شد و این
    یعنی ظلم به تمام معنا

  19. کارگر نا محرم می گوید

    با سلام و احارام و سپاس از زحمات فروان مجموعه همکاران : ضمن قدردانی از رهآورد این نشست
    سوالی که داشتم اینکه چرا مطالبات به حق همکاران بخش بندی نگردیدند تا بتوان مدیریت بهینه روا داشت یعنی با مدیریت می شد در بعضی مطالبات با زوم نشد و بعضی مطالبات را مطالبه کرد و کوتاه نیامد و در ضمن آیا قبل از مذاکره تهدیدات شناسائی و پاسخی برای آن داشتیم ؟! بطور نمونه در تغییر صتدوق چه کردیدم با آنچه خوب یقین می دانم که آقای مهندس قبل از مذاکره به حد کافی از نظر مذاکره کنندگان خبر داشتند ولی مدیریت و برنامه شام چی بود و این مطالبه عظیم را چه کردند و این ناکجا آباد به چه منظوری است چرا همکاران محرم نیستنند که بدانند نظر مدیریت در غیر عملی ساختن این مطالبه است اصلا به من کترگز چه ربطی دارد که هزینه اش را چی می دهد این مشکل مخابرات و است دولت ما فقط فقط بایستی اصرار بر اجرا آن داشته باشیم و آوردن جملات بسیار ضعیف و انفعالی دردی را دوا نمی کند و ناچار به ارائه شکایت هستیم و خواهیم بود . اگر دولت رفته رای دیوان را شکونده چرا نمی گین و یا اگه دولت دبه در میاره باز چرا نمی گین واقعت چرا شفافیت کمرنگ شده اگه حقه باید گرفت و گرنه باید به همکاران گفت تا هر کسی آتیش به اختیار عمل کرد .

  20. ناشناس می گوید

    سلام‌جناب پایست خدا قوت
    میخواستم بدونم مابه تفاوت رفاهیات سالهای ۹۷ و ۹۸ کی پرداخت میشه؟ توی توافق نامه فقط مبلغ تامین اعتبار هست اما از تاریخ پرداخت خبری نیست آیا اونم میره جز ۵ سال آینده یا تا آخر سال پرداخت میشه؟

نظرات بسته شده است.