مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات ایران، فعال در حرکت های اجتماعی بویژه رفتارهای پیشگیرانه در مقابل کرونا

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران در طی هفته اخیر کارهایی انجام داده که سابقه نداشته است.در پیشگیری از بیماری کرونا هرگز مخابرات را چنین فعال ندیده بودیم.

 

مخابرات ما- از میانه های روز جمعه خبرهای نگران کننده در مورد کرونا آرامش جامعه ایران را به هم زد.درست از همان لحظه ارتباطات مختلفی با مدیران شرکت مخابرات ایران برقرار کردیم و راههای پیشگیری از نفوذ  این ویروس را ارائه کردیم.

.

با خودمان فکر می کردیم درست مثل سال های گذشته باید هزاران فعالیت ریز و درشت داشته باشیم تا شاید اقدامی کوچک در مخابرات انجام گیرد اما در واقع اتفاق دیگری افتاد. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و معاونش در توسعه سرمایه انسانی نسبت به خبرها، پیشنهادات و نظرات کاملا فعال عمل کردند.

دستور آماده سازی اسپری یا مایع ضدعفونی کننده در پای دستگاههای انگشت نگاری ، حذف ثبت اثر انگشت در بخش های مختلف مخابرات ایران بدنبال کمبود مواد ضدعفونی کننده و …. از جمله اقدامات این مجموعه بوده است.

.

اما این اقدام آخر کاملا ما را غافلگیر کرد.

دیگر باید باور کنیم مخابرات پوست انداخته و مدیرانش بویژه مدیر عاملش برای آرامش کارکنانش هزینه می کند.

دقایقی قبل مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران اعلام کرد که  تصمیم گرفتیم   برای کاهش خطرات احتمالی ابتلا به این ویروس، با اجرای طرحی اضطراری، تا همه همکاران دچار بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد در ستاد و مناطق تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را بصورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام دهند.

.

باز کردن باب دورکاری حرکتی بسیار جالب و شایسته است که باید از آن تقدیر کرد.یادمان نرفته سه سال پیش مخابرات ایران بدنبال اجرای طرح دورکاری یا کار در منزل بود اما بدلایلی عملی نشد.هر چند این دورکاری برای تعداد محدودی اجرا می شود اما واقعیت این است که فتح باب جالبی خواهد بود برای آینده.

.

لازم است از مدیر عامل مخابرات ایران و معاون توسعه سرمایه انسانی اش بخاطر تمامی همراهی هایشان تا محو کامل ویروس کرونا در مخابرات و کشور تشکر کنیم.آرزو می کنیم با این طرح ها این روزهای سخت را ساده تر بگذرانیم. انشا الله.

 

1163580cookie-checkمدیر عامل مخابرات ایران، فعال در حرکت های اجتماعی بویژه رفتارهای پیشگیرانه در مقابل کرونا

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ارائه ملزومات بهداشتی خیلی ضعیف است .واین مقدار حداقلی که شامل یک تکه پارچه تنظیف ویک بسته دستمال .یک جفت دستکش هم باتاخیر زیاد در تاریخ ۱۲/ ۱۲ ۹۸ تهیه شده بدون مایع ضدعفونی .

  2. پیرزن مخابراتی می گوید

    بخش خبری
    مدیر عامل مخابرات ایران، فعال در حرکت های اجتماعی بویژه رفتارهای پیشگیرانه در مقابل کرونا
    ننه جون به به👏👏 آفرین به تو !👏😀😁
    ننه من میشناسمت ، سردبیر ناز😂 هم حقیقت خبر رو نوشته بوده! اما احتمالا رصدگر 👀 رفته بوده اسکی روی آب 🏄و یه نفر خبر رو رو سایت میبرده که از دستش افتاده پایین👇و بهم ریخته ،این 👇شده اون👆
    ولی ننه خوب شد من بودم ا 😜 براتون درست کردم ، بفرما عین اولش 👇👇👇
    بخش خبری
    رفتارهای پیشگیرانه 😁مدیر عامل مخابرات ایران، فعال در مقابل کرونا💪 بویژه در حرکت های اجتماعی 👪👪👪

  3. حبیب الشعراء می گوید

    عمل چون خالص افتد دل از ان پرنور می گردد
    صفای شهد شمع خانه زنبور می گردد

    صائب تبریزی

  4. با بصیرت می گوید

    همکار محترم باسلام ؛ خواهشمند است از طریق لینک زیر جهت تکمیل پرسشنامه ای که به منظور سنجش رضایت شغلی در شرکت مخابرات ایران تنطیم شده است ، اقدام نماید. قطعا پاسخ های شما مسئولان امر را در جهت برنامه ریزی در حوزه کارکنان یاری خواهد کرد.
    با سپاس از همکاری شما
    اداره کل ارتباطات و اموربین الملل
    http://poll.tci.ir/r/rezayat

    آقای مدیر عامل این یعنی چه؟
    یعنی با ادامه سیاست حق کشی و ظلم که در ۲۷ بهمن اثبات کردید ، فکر میکنید جواب رضایت شغلی مثبت است
    این هم فریبی است در ادامه فریبهایتان
    خوب حق دارید کارکنانی که در باغ نیستند خیلی زیادند و متوجه حرکات پوپولیستی شما نیستند

نظرات بسته شده است.