مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اقدامات مخابرات منطقه البرز در روزهای اخیر

مخابرات ما- استان البرز از آنجا که نزدیک است به استان قم و محل شروع بیماری کرونا، اقداماتش اساسی و ضروری است.

از مخابرات منطقه البرز خبر می رسد در این استان کمیته پیشگیری از ویروس کرونا تشکیل شده است که حاصل کار جلسات آن این اقدامات بوده است.
میز خدمت در ابتدای ورود به ساختمان منطقه در نظر گرفته شده است تا امور مراجعین را از جمله دبیرخانه،اموررفاهی ، کنترل صورت حساب در ابتدای ورود مراجعین پاسخ دهی شود و مردم مجبور نباشند به داخل ساختمان وارد شوند. روی همین میز یک خط تلفن مستقیم با مدیریت تجاری وامورمشتریان نیز در نظر گرفته شده تا مراجعین پاسخ خود را از معاونت مربوطه و یاامور مشترکین بگیرند.

برای معرفی سرویس های غیر حضوری در استان البرز با صدا وسیما مکاتبه شده تا در برنامه های مختلف به مشتریان معرفی کنند.البته صدا و سیما در این موارد با تبلیغات رابطه بهتری دارد شاید کمی هزینه از سوی مخابرات مناسب باشد.
مواد ضد عفونی و بهداشتی به قدر کافی تهیه و به مراکز وادارات شهرستانها نیز ارسال شده است.
مهمترین موردی که بنظر می رسد کارایی خوبی داشته باشد استفاده از دستگاه لیزری تب سنج در گیت ورودی کارکنان است تا به محض ورود افراد از نظر دمای بدن تست شوند.
رییس اداره تدارکات وپشتیبانی اعلام کرده است که بقدر کافی برای  تمامی کارکنان  ماسک و دستکش یکبار مصرف تهیه شده است که امروز دوشنبه توزیع خواهد شد.

اعلام این خبر از این نظر مورد توجه مخابرات ما قرار گرفته است که متاسفانه بسیاری از استانها به موارد ضروری و پیشگیرانه هیچ اهمیتی نداده اند.این استانها صرفا به حضور فیزیکی کارکنان اهمیت می دهند بدون اینکه امکاناتش را فراهم کنند.

 

1165580cookie-checkاقدامات مخابرات منطقه البرز در روزهای اخیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام احسنت به آقای همت زاده وآقای ابراهیمی

نظرات بسته شده است.