مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات منطقه اصفهان و فعالیت های ویژه پیشگیرانه از کرونا

مخابرات ما- مناطق مختلف مخابراتی در سراسر کشور سعی کرده اند برای پیشگیری از کرونا فعالیت هایی انجام دهند از جمله استان اصفهان که در اینجا می خوانید. البته برخی استانها نیز اصلا موضوع را جدی نگرفته اند.

 

مخابرات ما-  روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گزارشی برای مخابرات ما ارسال کرده است که بخشی از آن را در اینجا منتشر می کنیم.

سومین جلسه ویژه ستاد پیشگیری از کرونا در استان اصفهان با حضور مدیر منطقه و مدیران تمامی شهرستانهای این استان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.در این جلسه مشکلات شهرهای مختلف بررسی و نتایج اجرائی آن به همه استان ابلاغ شد.

در استان اصفهان  ثبت اثرانگشت پرسنل در هنگام ورود و خروج پرسنل متوقف شده است و از روش های جایگزین استفاده می شود.

برای  آموزش خودمراقبتی به کارکنان در خصوص مهارت های پیشگیری از ابتلا و رعایت بهداشت فردی از طریق سایت داخلی، سیستم مکاتبات اداری، فضای سالن‌ها و درب ورودی و فضای مجازی در قالب فایل های آموزشی، پوستر، بروشور و ویدیو آموزشی صورت گرفته است.

.
نیروهای خدماتی   به تمیز نمودن مرتب دستگیره درب ها و کلیدهای آسانسور  با پنبه و الکل حداقل هر سه ساعت یکبار اقدام می کنند.ضمن اینکه  آبدارخانه ها تعطیل شده و همکاران به استفاده از وسایل کاملا شخصی و یا یکبار مصرف ملزم شده اند.

پرسنل بیمار  از حضور در محل کار معاف شده اند و برای استراحت به منزل رفته اند.
برای مردم نیز از طریق  اطلاع رسانی گسترده در شبکه های مجازی، سایت و…. اطلاع رسانی شده تا  از درگاه های غیرحضوری مخابرات منطقه اصفهان بمنظور کاهش احتمال ابتلا به کرونا ویروس استفاده کنند.

در استان اصفهان  ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی برای بخش‌هایی همچون پاسخگویی۱۱۸، پاسخگویی ۲۰۲۰ و امور مشترکین سطح استان توزیع شده ضمن اینکه دستمال نظیف به صورت شخصی  در اختیار کارکنان قرار داده شده تا  نظافت میز و وسایل شخصی خود را بعهده بگیرند.

با توجه به کمبود ماسک در سطح استان، با معاونت غذا وداروئی استان  مکاتبه شده تا  از طریق آن  اقلام ضد عفونی کننده و ماسک در اختیار مخابرات منطقه اصفهان قرار گیرد.
کار جالبی که در این استان شده انتخاب نماینده بهداشت وسلامت  برای هر ساختمان و معرفی آن به  حوزه نیروی انسانی است.او بر امور ساختمان نظارت می کند و مراقبت بهداشتی را بعهده دارد.

با توجه به اینکه  مراکز مدرس و ولیعصر مشکوک به الودگی بوده اند بطور کامل ضدعفونی شده اند.

موردی که برای کارکنان اهمیت ویژه ای دارد و کارکنان استانها مایل به اجرای آن هستند دورکاری است. گفته می شود در این استان موارد دورکاری بویژه برای کارکنان دارای بیماری خاص برقرار شده است اما از شکل اجرای آن گزارشی بدست ما نرسیده است در این باب جزئیات بیشتری از استان می خواهیم.

.

تا اینجای گزارش موارد هزینه بر دیده نمی شود.مشکل اصلی استانها کمبود مایعات ضدعفونی و امکانات بهداشتی است که باید در اختیار کارکنان قرار گیرد.در این مورد نیز منتظر گزارش اصفهان می مانیم.

 

1166090cookie-checkمخابرات منطقه اصفهان و فعالیت های ویژه پیشگیرانه از کرونا

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آره …..دو ساعت یکبار یه پیس وایتکس به دستگیره درها میزنن
    اما سرویس بهداشتی ها رو هشت ساعت یه بار تمیز میکنن اونم با یه آب الکی
    خیلی غیر بهداشتی
    اگه خواستین عکس بفرستم شاهد ماجرااا……

  2. ناشناس می گوید

    بعمل کار براید

  3. ناشناس می گوید

    امروز ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸/۴۰ صبح مخابرات استان سمنان تاکنون بن خواربار بازنشستگان مربوط به بهمن ۱۳۹۸ را پرداخت نکرده است !!!!!

  4. هادی می گوید

    سلام جناب سردبیر . بجای اینکه اینقدر کرونا کرونا می کنی برو پیگیر پرداخت عیدی بشو ببین کی قراره پرداخت کنن . ما شرکتی ها واقعا گرفتار هستیم هیچکس هم واقعا به فکر ماها نیست . همه مدیران فقط ادعا دارن وگرنه اصلا به فکر ما نیستن .

  5. ناشناس می گوید

    بابا کرونا رو رها کن عیدی واریز کن بابا خوب این کرونا پیداش شد بهانه خوبی برای به تعویق انداختن عیدی شد

  6. احمد می گوید

    بابا همش الکیه،من تو ۲۰۲۰هستم و اصلا ماسک و دستکشی ندادن ،چه برسی به مواد ضد عفونی
    بشنوید و باور نکنید،همش پزه الکیه

  7. همکار گیلان می گوید

    به به به . اقدام رو بیایین از گیلان یاد بگیرید. کارشون حرف نداره رسما قراردادبسته با کرونا که همه همکاران رو بفرسته اون دنیا.
    یه دستمال کاغذی نداریم. هیچی نیسسستتتتتتتتتتت. بااینکه استان سوم وپرخطره هیچ اقدامی نکرده

نظرات بسته شده است.