مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش- فقط برای عبرت آیندگان … شما که عبرت نگرفتید …

مخابرات ما- تصویری داریم برای ثبت در تاریخ منتشر می کنیم.

در دل ویروس کرونا، در حالی که بین زندگی و کرونا یک بند انگشت فاصله داریم، تمام هشدارهای امنیتی را … به بند کفش مان گرفتیم و … اینطوری رفتار کردیم.

خجالت واقعا نزد برخی شرمنده است …

1168170cookie-checkگزارش- فقط برای عبرت آیندگان … شما که عبرت نگرفتید …

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. منتظرالمهدی می گوید

    سلام علیکم جمیعا.
    اینکه دائما در کتاب خدای متعال ” اکثرهم لا یعقلون ” و ” اکثرهم لا یعلمون ” و … آمده است، مربوط به صرفا مردم زمان پیامبر و بقولی ۱۴۰۰ سال قبل نیست، بلکه به هر زمان و مکانی مربوط میشود. جهل ، جهل است و قدیم و جدید ندارد. انسان امروزی در دریای علم ” ظاهری خود غرق گشته و از علم واقعی که خود شناسی و خداشناسی است فرسنگها دور مانده است. فرهنگ مردم جهان ، و نه تنها ایران ، به این علوم ظاهری گره خورده است و زندگی سراسر مردم دنیا را ( خشک و تر ) میسوزاند. متاسفانه ما به فرهنگ چند هزار ساله خود میبالیم درحالیکه از آن همه فقط بلغور کردن چند اسم و چند مثل در زندگیمان نمایان است…..و دریغ از حس همنوع دوستی ، احترام به دیگران، رحم به مستمندان، و از همه مهمتر عدم توان دوری از تکبر و خودخواهی.
    تا فرهنگ خود را بازسازی نکنیم، هیچ مشکل اجتماعی، اقتصادی، دینی و … حل نخواهد شد. به امید اینکه عقول افراد جامعه از انجماد مادی گرایی جدا گردد.
    به امید ظهور آن حجت برحق” مهدی موعود ” ، حضرت صاحب الزمان ( عجل ا… تعالی فرجه الشریف)

  2. ناشناس می گوید

    شهر کوچک ما در استان مازندران اکثر ادارات شنبه رو تعطیل کرده اند از اداره آب گرفته تا ثبت احوال. طبق شنیده ها در بیمارستان حدود ۷۰-۸۰ بیمار کرونایی بستری اند شایعاتی از کرونایی شدن یک همکار هم هست. مخابرات هم بطور خودمختار و بی توجه به اوضاع احوال مملکت ساعات کاری رو به روال عادی بر میگردونه!!! آقایان مدیر این دیگه حق و حقوق شرکتیها نیست که قانون من در آوردی در جهت منافع شخصیتون براش میسازید. به گوشید؟؟؟؟

  3. کرونا می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وتمامی همکاران ماایرانی هاهرموقع صحبت ازغرب واروپا میشوداکثریت تاییدمیکنندکه به خودوقوانین احترام میگذارندوما معمولا قبطه انها رامیخوریم علت اینست که آنها بهای بیشعوری خودرادرجنگ جهانی اول ودوم به تعداد۷۰ میلیون پرداخت کرده اندوماایرانی باید۳۰ میلیون بیشعوربایدپرداخت کنیم .

  4. رضا از مشهد می گوید

    قدیمی ها خوب گفته اند( با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود) ما باید باور کنیم تا در رفتارمان تغییری ایجاد کنیم هیچ چیز عوض نخواهدشد در مقام صحبت همه از دم انسانیت و تمدن و فرهنگ امثال رفتار انسانی ژاپنی ها در مشکلات میزنیم اما به مقام عمل که میرسد حاضر نیستیم از امیال نفسانی و خوش گذرانی خود بگذریم وقتی مسئولین هرلحظه جهت انتشارسریع ویروس کرونا هشدار میدهند که برای حفظ جان خود و دیگران درخانه بمانید متاسفانه گروهی از مردم با تعطیل شدن مراکز فرهنگی و اجتماعی و ادارات بدون درنظرگرفتن هشدارها و خطرجانی برای دیگر افرادجامعه اقدام بمسافرت های تفریحی به سایر نقاط مینمایند که جای بسی تاسف دارد و جای بسی تامل …………

  5. نایینی می گوید

    کروناهای ایران به کروناهای چین پیامک زدن که اگر اونجا قرنطینه است اینجا عشق است و صفا یک هفته رفتیم شمال حالا هم داریم میریم کیش

نظرات بسته شده است.