مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش وزیر ارتباطات به خبر بولتن نیوز و هدیه ۱۰۰ گیگ اینترنت به خانواده‌ها

مخابرات ما-مالکی

واکنش وزیر ارتباطات به خبر بولتن نیوز و هدیه 100 گیگ اینترنت به خانواده‌ها

 

به گزارش بولتن نیوز، آذری جهرمی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «اینترنت رایگان عرضه کنید؛ این درخواستی است که بسیاری از شما این روزها از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از اپراتورهای عرضه‌کننده «اینترنت ثابت» خواستیم تا برای همه‌ی کاربران خود، از فردا تا پایان سال، یک بسته «رایگان» صد گیگابایتی فعال کنند. تجمع کمتر، پیشگیری بیشتر»

 

بعد از واکنش وزیر ارتباطات به خبر بولتن نیوز، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز از فعال شدن بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان برای تمام مردم ایران از روز یکشنبه ۱۸ اسفند خبر داد.

 

جوشقانی دراین‌باره گفت: ازآنجاکه تمرکز روی خانه ماندن افراد است، اپراتورهای ثابت موافقت کردند ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال را به مردم اختصاص بدهند تا در این ایام از آن استفاده کنند.

 

فعال شدن خودکار بسته ۱۰۰ گیگابایتی از ۱۸ اسفند

سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جزئیات رایگان شدن اینترنت‌های ثابت بیان کرد: طبق درخواست و ابلاغیه آقای آذری جهرمی، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای تمامی تلفن‌های ثابت، TD-ASL مبین نت و ایرانسل از فردا فعال خواهد شد.

 

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه یادآور شد: این حجم رایگان برای مودم‌های ثابت است و فردا به‌صورت خودکار فعال می‌شود.

 

هادیان ادامه داد: تمامی مودم‌های ثابت و شرکت‌های‌ ارائه‌دهنده ADSL خانگی شامل این طرح می‌شوند.

 

گفتنی است؛ با شیوع جهانی ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از نهادها؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ترویج بیشتر در خانه ماندن مردم، ابتدا حق اشتراک را برای تماشای تلویزیون‌های اینترنتی حذف کرد و حالا قرار است برای ترغیب مردم به خانه ماندن ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مودم‌های ثابت خانگی و مبین‌نت و ایرانسل را از یکشنبه به‌صورت خودکار در اختیار مردم قرار دهد.

1168940cookie-checkواکنش وزیر ارتباطات به خبر بولتن نیوز و هدیه ۱۰۰ گیگ اینترنت به خانواده‌ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمودی می گوید

    تشکر از جناب وزیر

  2. بازنشسته می گوید

    سلام شاتل صد گیگ داده اما گفته اول اونهایی را که دارید باید تمام کنید بعد نوبت به این صدتائی میرسه خوب تا میاد نوبت این صدتا بشه وقتشم تمامه این چه ترافیک رایگانه فقط منتش میمونه

  3. ناشناس می گوید

    خیلی کار خوب و خداپسندانه و انسانی بود مرسی از این ایده ی خوب مرسی بابت این کارتون

نظرات بسته شده است.