مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- در دوران بی تصمیمی دولت، تصمیم مخابرات قابل تقدیر است.

مخابرات ما (سردبیر) – خوشبختانه در مخابرات کشور تکلیف همه روشن است.قبل از اینکه روزهای کاری شروع شود شرکت مخابرات ایران اعلام کرد دورکاری تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

سالها در مخابرات کشور عادت کرده بودیم وقتی تصمیم بگیریم که کار از کار گذشته باشد اما این بار واقعا مخابرات سعی کرد با این حادثه مثل یک بحران جدی برخورد کنه.از این نظر باید از هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات ایران تشکر کرد.

اما از سوی دیگر دولت همه را در حالت (بدون تصمیم) نگه داشته است.فقط گفته می شود نباید مردم از خانه بیرون بیایند.

ظاهرا دولت می خواهد همه چیز را ار جیب بخش خصوصی و یا مردم هزینه کند.فردا تعطیلات پایان می یابد.تصمیمات استانی در محدودیت تردد اتومبیل ها (طرح های زوج و فرد) یا مترو و یا اتوبوس های شهری ادامه خواهد داشت اما باید کارکنان سر کار خود حاضر باشند.اینها با یکدیگر همخوانی ندارد.

 

1172160cookie-checkسردبیر- در دوران بی تصمیمی دولت، تصمیم مخابرات قابل تقدیر است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    به نام خدای عادل
    جناب سردبیرمحترم مخابرات ما
    ضمن عرض سلام وادب و احترام و تبریک مجدد سال نو و آرزوی سعادت و سلامتی و خیر وبرکت.
    بنده نسبت به جمله جنابعالی در مورد مخابرات اعتراض دارم که بیان فرمودید:” تصمیم مخابرات قابل تقدیر است .” شاید داین مقطع زمانی مبارزه با ویروس کرونا این کار کمی درست باشد. اما کدام تقدیر شایسته مخابرات است ؟ متأسفانه شرکت مخابرات بزرگترین خیانت را در مورد نیرهای انسانی و کلاً در مورد کارگر انجام میدهد . به خاطر اینکه خیلی ظلم و بی عدالتی و بی انصافی در مورد کارگران انجام میشود. ! کجای کشور اینهمه اختلاف طبقاتی و تبعیضات ناروا که مخابرات انجام میدهد. مرسوم است. ؟ در کجاها اینهمه بی عدالتی و بی انصافی در بین کارگران انجام میشود؟ شرکت مخابرات بزرگترین خیانت کار در طول تاریخ است !

  2. ناشناس می گوید

    یا رب العالمین.
    ای خدای شنوا و بینا صدای ما را بشنو !!!

نظرات بسته شده است.