مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رویکرد مخابرات در سال جدید توجه حداکثری به خدمات پس از فروش است

رویکرد مخابرات در سال جدید توجه حداکثری به خدمات پس از فروش است

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، سید مجید صدری با بیان اینکه این شرکت در سال جدیدنیز در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه شبکه مخابرات کشور گام بر می‌دارد، اظهار کرد: ادامه روند توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی کشور و توجه به خدمات پس از فروش در تمام لایه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۹ است.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران، طی یکسال گذشته، توانست با اتخاذ سیاست‌های حمایتی از جمله همکاری با تولیدکنندگان داخلی، مدیریت موثر هزینه‌ها و انجام پروژه‌های بهبود، جایگاه خود را در عرصه داخلی حفظ و تقویت نماید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان داشت: با استفاده از توان متخصصان داخلی در حوزه ارتباطات، در سال ۱۳۹۸ توسعه چشمگیری در استفاده از تجهیزات داخلی با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخل کشور انجام شد.

صدری افزود: علیرغم تحریم‌های همه جانبه با حمایت از تولیدکنندگان داخلی بخش عظیمی از نیازهای فنی شرکت در راستای رونق تولید داخل برطرف شد، به نحوی که در سال گذشته با رویکرد تکیه بر نهضت تولید داخل، علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی، از فرصت‌های خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور حمایت‌های شایانی انجام شده است.

وی با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله در سال ۹۸ از تامین نیازهای هموطنان در این ایام به طور کامل توسط مخابرات یاد کرد و افزود: در تمام سال گذشته از ارتباطات پایدار در زمینه ثابت و دیتا در مناطق مختلف کشور برخوردار بودیم.

صدری با اشاره به اهم دستاوردهای شرکت گفت:رسیدن به توسعه ۲۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۲۵۰ کیلومتر کابل مسی، نصب و راه‌انداری بیش از دویست و پنجاه سایت وای فای عمومی که در سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، از اقدامات مهم بوده است

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، تعداد پورت‌های اینترنت پرسرعت بهره‌برداری شده با رشد ۸ درصدی به پنج و نیم میلیون پورت، میزان منصوبه تلفن ثابت به ۳۷ میلیون و ضریب نفوذ تلفن ثابت به ۳۷ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تحقق دسترسی سریع به خدمات در تمام لایه‌ها، ارائه خدمات و سرویس‌های مورد نیاز اپراتورهای همراه و ثابت، افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت به ۱۴هزار و ۵۰۰ و رسیدن روستاهای دارای ارتباط به ۵۱ هزار روستا از جمله مهم‌ترین دستاوردها در سال ۹۸ بوده است.

صدری اعلام کرد: بهبود قابل‌توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده است.

وی با اعلام اینکه ۵۵ درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است: اعلام کرد: سهم ترافیک مصرفی کل کشور در انتهای سال به ۸۴۰۰ ترابایت رسید.

وی اضافه کرد: افزایش رضایتمندی و توسعه خدمات کاربرپسند، ارایه کمپین‌های مختلف در راستای رفع نیازهای مشتریان، افزایش شش درصدی شاخص nps (رضایت مندی مشتریان)نیز از اقدامات مهم سال ۹۸ بود.

مهندس صدری گفت : ارزش بازار سهام مخابرات ایران رشد ۱۸۵ درصدی را در سال ۹۸ تجربه کرد و میانگین قیمت هر سهم شرکت مخابرات به رشد سه و نیم برابری رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: در راستای تحقق و ترویج، خدمات الکترونیک وارایه درگاه‌های مختلف غیرحضوری مانند ارتقای سامانه ۲۰۰۰، ارتقای سامانه ۲۰۲۰، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، و بخش مخابرات من در پرتال شرکت مخابرات انجام شده است.

صدری با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با توجه به ایفای نقش مسئولیت‌اجتماعی خود، وتوجه بیشتر به دولت الکترونیک، در سال ۹۸ قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف شد.

وی افزود: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در سراسر کشور باعث کمک به حفظ محیط زیست و صرفه جویی حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سالی خوش برای همکاران و تشکر از فعالیت‌های شبانه‌روزی و جهادی تمام کارکنان، از حمایت‌های سهامداران شرکت، اعضای هیات مدیره و مجموعه وزارت ارتباطات در مسیر تحقق اهداف پیش‌بینی شده قدردانی کرد.

1175520cookie-checkرویکرد مخابرات در سال جدید توجه حداکثری به خدمات پس از فروش است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر کاش این ….توجه حداکثری که سرشون بخوره یکم به وضعیت کارکنان کوشا وزحمت کش مخابرات هم توجه داشتندخداشر اینارو از سرمون کم کنه !

نظرات بسته شده است.