مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبریک تلفنی و تصویری جایگزین دیدارهای نوروزی مدیران مخابرات مناطق شد

مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی مخابرات مناطق، در پی شیوع ویروس کرونا و هشدارهای بهداشتی مبنی بر عدم دید و بازدیدهای نوروز، مدیران مناطق، سال ۱۳۹۹ را با تماس تلفنی به همکاران تبریک گفتند.
مخابرات ما ( روابط عمومی مخابرات مناطق) – همانگونه که برخی! خانواده ها تبریک تلفنی و تماس های تصویری را جایگزین دیدارهای نوروزی نمودند برخی! مدیران مناطق نیز به عنوان فراهم کننده این بستر در این شیوه جدید پیشتاز و الگو بودند و نوروز امسال را به صورت تلفنی به همکاران تبریک گفتند و برخی! از مدیران محترم نیز به صورت جلسه ویدئو کنفرانسی نوروز را تبریک گفتند و برخی! از مدیران نیز بوسیله درج پیام در سایت منطقه نوروز را شادباش گفتند.
با امید به اینکه دیدارهای نوروزی حضوری برخی! مدیران مناطق باعث گسترش ویروس کرونا میان همکاران نشده باشد.
1176790cookie-checkتبریک تلفنی و تصویری جایگزین دیدارهای نوروزی مدیران مخابرات مناطق شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. شفاف می گوید

    ضمن سلام و عرض تبریک بمناسبت سال جدید و ایام شعبانیه به شما سر دبیر محترم و دیگر همکاران در مخابرات. اینکه فرمودید: به گزارش روابط عمومی مخابرات مناطق، در پی شیوع ویروس کرونا و هشدارهای بهداشتی مبنی بر عدم دید و بازدیدهای نوروز، مدیران مناطق، سال ۱۳۹۹ را با تماس تلفنی به همکاران تبریک گفتند. اگر واقعا مستنداتی برای تایید خبرتون در دسترس دارید لطفا بفرمایید مدیر کدام استانها از این الگویی که گفتید پیروی کردند وسال جدید رو به همکاران در این سال کرونایی تبریک گفتند؟

    1. تابش می گوید

      یکی از استان ها فارس بوده که در سایتشون مستند کردن که تماس تلفنی رو برای تبریک انتخاب کردن. برخی استانها در سایت منطقه پیام تبریک گفتن مثل خراسان رضوی. و البته برخی هم حضوری رفتند !

  2. ناشناس می گوید

    اما مدیرعامل مخابرات مازندران طی جلسه ویدئو کنفرانس نوروزی، عید رو تبریک گفتند

    1. تابش می گوید

      بسیار عالی. در خبر عنوان نشده تمااااام استانهای با تماس تلفنی تبریک گفتن. عنوان شده برخی استانها از تماس تلفنی استفاده کردن

نظرات بسته شده است.