گسترش خدمات غیرحضوری مخابرات یزد در پی شیوع کرونا
مخابرات ما(مالکی)-به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع با معرفی مهمترین درگاههای این شرکت جهت کاهش مراجعات حضوری، گفت: سامانه ۲۰۰۰ برای دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، سامانه تلفنی ٢٠١١٧ جهت اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی اینترنت، فیبرنوری و خدمات باند پهن مخابرات، سامانه تلفنی ٩٩٩٠ جهت ارائه خدمات موبایل همراه اول، سامانه ۲۰۱۰ جهت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات (سرویسهای دیتا و …) و سامانه ۲۰۲۱ جهت ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویسهای مختلف ارائه شده در مخابرات منطقه یزد است.
وی افزود: کد دستوری موبایل #۲۰۲۰* جهت ارائه خدمات تلفن ثابت، از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض، ثبت خرابی تلفن ثابت و …است.
نظرات بسته شده است.