مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۷۱روستای کردستان امسال از خدمات اینترنت پرسرعت برخودار شدند

مخابرات ما-آزاد حکمت در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار کردستان برگزار شد،افزود: امسال ۱۷۱ روستا خارج از برنامه توسعه یافته و از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند تا دانش‌آموزان در این روستاها از آموزش های آنلاین و مجازی استفاده نمایند.

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۱ روستای استان از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره می‌برند، خاطر نشان کرد: تمام زیر ساختهای لازم برای استفاده مشتریان از خدمات با کیفیت ومطلوب فراهم است.

وی اظهار داشت: در اوایل سال و بعد از اهدای اینترنت رایگان از سوی شرکت مخابرات ایران به تمام مشتریان adsl با هدف در خانه ماندن شهروندان، مخابرات منطقه با کمبودهایی در زمینه ip مواجه شد که به منظور بهبود کیفیت شبکه دیتای استان با افزایش پهنای باند از ۲۰ گیگ به ۳۰ گیگ، افزایش ظرفیت سامانه BRAS استان به میزان ۵۰ درصد و نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه سوییچ که شرایط ِکنترل وهدایت ترافیک مصرفی در مسیرهای مختلف را فراهم نموده است این مشکلات مرتفع شد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن تجهیزات برای افزایش پهنای باند در این فرصت محدود با دشواری انجام شد، تصریح کرد: این میزان افزایش پهنای باند با توجه به شرایط خاص و ویژه این روزهای جامعه که شاهد گسترش ویروس کرونا هستیم در راستای اصل مشتری مداری و تحقق مطالبات شهروندان از سوی مخابرات منطقه صورت گرفت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان اعلام کرد: این منطقه در تمام شرایط حامی وپشتیبان مشتریان است و تلاش دارد تا با کیفیت ترین محصولات مخابراتی را به مشتریان ارائه نماید.

1181450cookie-check۱۷۱روستای کردستان امسال از خدمات اینترنت پرسرعت برخودار شدند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.