مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین گفتگوی زنده مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام برگزار شد

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای اولین با در تاریخ مخابرات، در اینستاگرام گفتگوی زنده برگزار کرد.

مخابرات ما- بر اساس برنامه اعلام شده قبلی، چهارشنبه شب ،ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه صفحه اینستاگرامی مهندس صدری برای اجرای گفتگوی لایو با کارکنان مخابرات باز شد.

ابتدا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ار برنامه های سال جاری خود گفت.ضمن اشاره به نقش توسعه در مخابرات  و قول داد در تمامی لایه ها در سال جدید توسعه خواهد داشت.او به طرح جدید مخابرات و وریز ارتباطات در تبدیل تعداد زیادی از مشترکین adsl  به  vdsl  در سطح کشور اشاره کرد. سپس با ذکر دو مثال  از جمله ۵۵۰ هزار مشترک در تهران و تمامی شش هزار مشترک  شهر قم –  گفت اینها سرویس vdsl  خواهند گرفت.

متقاضیان این تبدیل  در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت مخابرات ایران  ثبت نام و کد پیگیری دریافت کنند.پس از آن اپراتورهای ۲۰۲۰ با آنان تماس خواهند گرفت.

 

مدیر عامل در بخشی از سخنانش به قرارداد دندانپزشکی   اشاره کرد که در سال ۹۹ حداقل چهار پنج  برابر شده است.

 

در مورد کرونا نیز اشاره کرد ما تابع قوانین کشور هستیم و در این میان حفظ جان پرسنل و مشترکین برای ما مهم است.

تولیدات داخلی در این گفتگو جایی به خود اختصاص داد. مدیر عامل مخابرات ایران معتقد است با تکیه بر تولیدات داخلی صرفه جویی ارزی مناسبی در سال گذشته داشته اند ضمن اینکه با ادامه این شیوه در سال ۹۹ به توسعه تولیدات داخلی کمک خواهد کرد.

 

مهندس صدری تعدادی از تقاضاها را برای حضور آنلاین در صفحه  پذیرفت. از جمله یکی از کارگزاران، یک مدیر شرکتهای پیمانکاری،یکی از کارکنان دفتر بازرسی.

در لابلای صحبت ها برای قراردادی ها و شرکتی های دو شرکت-شسکام و خدمات اول- صحبت شد.در باره قراردادی ها مانند همیشه مهندس صدری گفت ما سعی کرده ایم فاصله ها را برداریم لذا هر چه به رسمی ها داده می شود به قراردادی ها نیز تعلق  می گیرد  اگر مشکلی بود به من اطلاع دهید.

در مورد شرکتی ها نیز همان حرفهای گذشته مطرح شد.مدیر عامل معتقد است دو شرکت شسکام و خدمات اول باید از شرکتهای دیگر نیز کار بپذیرد تا بتواند با افزایش درآمد به پرسنل خود حقوق بیشتری بپردازد.در این لحظه مهندس صدری به نکته ای اشاره کرد که بنظر می رسد عمق مشکل را دریافته است. او گفت با این حقوق حتی در شهرستانها هم نمی توان زندگی کرد تا چه برسد به تهران.

 

در مورد طبقه بندی نیز توسط همکاران بازرسی صحبتی شد. او گفت من جزو پرسنل دبیرخانه هستم ولی شامل طبقه بندی مشاغل نشده ام باید این اختلافات برداشته شوذ.باز هم تاکید مهندس صدری بر افزایش درآمد شرکت ها و در نتیجه افزایش حقوق کارکنان بود.

 

این برنامه در حالی به پایان رسید که بعلت کندی اینترنت یکی دو بار قطع شد.

 

 

1181650cookie-checkاولین گفتگوی زنده مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. کارگر می گوید

    سلام برنامه این دوستان در استفاده از فضای مجازی را دقیقا مشابه آن مسئول دولتی در سریال ن، خ میدانم که وعده بی عمل زیاد می داد وتمام تلاشش گرفتن عکس سلفی بود
    دوستان زمانه عوض شده مردم آگاه شدند هرچه زودتر این دوستان آن انتخاب سخته را بکنند فیلم تمام داره میشه

  2. خدمات آخر می گوید

    منظور مدیرعامل محترم رو من اصلا متوجه نمیشم که خدمات اول و شسکام باید از جاهای دیگه هم کار بگیرند.ینی ما باید اداره های دیگم کار کنیم؟مگه میشه ؟ا یا باید کارمند جدید استخدام کنن که درآمد یره یالا یا ما بریم اداره های دیگه یا سازمانها دیگه کار کنیم.تفسیرش مشکله

  3. مهسا می گوید

    سر دبیر خبری از حقوق سنوات و حق مرخصی شر کنی ها بگیرید
    نمی دونم چرا اینقدر دلم گرفته بخدا از صبح نمی تونم نفس بکشم از ناراحتی
    هرچی می گم دختر ناراحتی و غم و غصه یعنی زیر بیرق شیطانی کسی که زیر بیرق الله باشه نگران و ناراحت نمی شه این دل صاب مرده براش فایده نداره
    شما یخ خبر خوب بدید

  4. ناشناس می گوید

    با سلام برنامه زنده مدیر عامل رو همه کارکنان رسمی بایکوت کردند.

نظرات بسته شده است.