مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اهمیت گزینش نیروها – گفتگوی خانگی با سردبیر

مخابرات ما- در روزگاری که سود و زیان شرکت ها بصورت سالانه محاسبه می شود طبیعی است که مدیران به امور پایه ای فکر نکنند. بیاد داریم روزگاری که دروازه های مخابرات باز بود.هر روز با آدم های جدیدی رو برو می شدی که پیمانکار وارد کرده است.

آنچه اینجا می خوانید پاسخ سردبیر مخابرات ماست به یک پیام، پیامی که انگار به موضوع مهمی اشاره کرده است.

 

خواننده سایت

 

این شسکام و خدمات اول هم سربار مخابرات شدند

 

سردبیر- مخابرات ما… در پاسخ بهخواننده سایت

سلام

همه ما ظاهرا سربار مخابراتیم.

ببینید.

باید نیروهای مخابرات ساماندهی بشن.

یادتونه پیمانکار از کنار خیابون نفر می آورد؟ یادتونه هر کسی با هر رفتار ناهنجار خودشو کارمند مخابرات می دونست؟

یادتونه میرفتن در خونه مردم پول می گرفتن؟

باید نیروها گزینش بشن و اتصالشون به مخابرات طولانی باشه. وگرنه ….

راستی از سرقتهای این روزها خبر دارین؟

به نظر شما سردبیر دقیقا می خواسته است به چه موضوعی اشاره کند؟

شما با او مخافید یا موافق؟

 

1182300cookie-checkاهمیت گزینش نیروها – گفتگوی خانگی با سردبیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام.دوستان قضاوت امری است بسیار سخت و مشکل.بدون شک در هر طیفی و گروهی تعداد اندک شماری هستند که بنا به دلایل خاصی هنجار ها و ارزشهای انسانی را زیر پا می گذارند که اگر با عدالت بحث کنیم وبا توجه به این موصوع که هیچ طفلی گناهکار و بزه و دزد و قاتل افریده نمی شود بلکه شرایط اجتماع و هزاران دلیل دیگر موجب بستر خلاف را ایجاد می کند تا تبدیل به شخص خاطی شود.از طرفی اگر من وشما هم یک ماه حقوقمان را ندهند فکر می کنید انسان متقی میشویم.نه!!؟باید شرکت سر و سامانی به این جوانان که حدود ۸۰% زحمتکشان اداره هستند وجزئ همین جامعه هیتند اگر چه فامیل همکار باشند که جرم نیست و پس از غربال گری جزئی به تلاششان با حقوق مکفی کار کنند.الان بار شرکت رو دوش کیست؟ دوران کورونا همه نیروهای شرکتی ۲۰۲۰و۱۱۸ و بچه های شبکه وmdfبا مردانگی تمام سر کار بودند پس قدر جوانان مجموعه را بدانیم سرقتها کار بچه های شرکتی نیست…..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یا خدا …
      همه متن شما خیلی خوب بود جمله آخرش خیلی بد.هیچکسی نظرش این نیست که نیروهای متصل به مخابرات خدای ناکرده مشکل دارن.
      همه وقایع بعد از قطع ارتباط با مخابرات، برای عصبانیت یا … دست به این کار بزنن که البته آرام نمیشن هرگز
      قسمت های دیگر حرف شما هم واقعا درسته میگم بچه ها ببرن روی سایت بچز بخش آخرش

      1. ناشناس می گوید

        قربون محبت شما.خدا ناکرده قصد تهمت وتوهین به این دوستان که عین فرذندانم هستند و همیسه دوران خدمت هواشون را داشتم و راهنمایی وکمکشان هم می کردیم به خدا صبور ترین و کم توقع ترین بچه های جامعه هستند و خدایی از همه امور واهداف شرکت هم حمایت وبا تعصب کار می کنند امیدوارم هیئت مدیره مدیر عامل عزیز و مومن تلاش واسع وقدمی مثبت و بیادگاری دراین خصوص برا بچه ها بردارند تا رضای خدا درپی مشمول حالمون بشه…ممنون از توجهتان.

  2. رضا می گوید

    سلام
    دقیقا نظر سردبیر محترم درسته . کار ساماندهی نیروها باید سالها پیش انجام میشد . یادمه به محض خصوصی سازی(آبان ماه ۱۳۸۸) شروع شد به ورود انواع واقسام نیروها که اکثرا اقوام کارمندان محترم بودن (از فرزند و برادر وخواهر و خواهرزاده و دختر همسایه وهمسران وفرزندان روسای ادارات و….با انواع واقسام مدارک غیر مرتبط مثل ادبیات و خیاطی و دیپلم وزیر دیپلم و….) وارد مخابرات شدن که بیشتر اوقات با تحت فشار قراردادن پیمانکاران و یا انتخاب پیمانکاران خودی وبدون هیچگونه گزینش وارد بودش . چون زمان دولتی یه مختصر قواعدی رعایت میشد وبر اساس نیاز بود که بعد از خصوصی سازی اونهم ازبین رفت واین باعث تضییع حقوق نیروهای شرکتی قدیمی شد و همچنین باا توجه به بی برنامگی وا ورود نیروی مازاد بر نیاز این معضل کنونی بوجود آمده است .

  3. منتظر می گوید

    این مورد برای نیروهای جدید باید اتفاق بیفتد ولی نیروی ده پانزده سال سابقه کار شرایطش فرق میکند باید از روز اول گزینش صورت میگرفته نه الان که نیروی با سابقه عمر بی برگشتش را جوانی اش را سیاهی موهایش را با سپیدی جایگزین کرده و هزینه نا ملایمات و تندی ها و تاخیرات پرداختی و و و را تا امروز متحمل شده و راه برگشتی ندارد

  4. ناشناس می گوید

    دراستان ما که پیمانکارهبچ حقی نداشت ومدیران نیروی انسانی امپراطوران مطلق گزینش بودند به این صورت که فقط لیست خودشان.ودرزمان یکی ازآنان که دیگر نمیدانست به کدامین لطف کند فرزندان همسایه رو آورد.گزینش البته بمعنای صرفا هرکه او دوست داشت.باورکنید.

  5. کامیاب می گوید

    سردبیرجان سلام
    درسته من هم یک نیروی شرکتی هستم چندماه قبل پیام گذاشتم که رابط سارقین درجلسه جلوگیری ازسرقت اموال مخابرات درجلسه شورای تامین شرکت کرده تازه مدیراداره هم ازجزئیات سرقت خبرداره یامدیربازرسی وحراست حالاچرابه خودشان اجازه نمیدن پیگیری کنن چون زیرسوال می رون و….

  6. ناشناس می گوید

    سلام به سردبیر
    اول از همه بگم که چند ساله فقط پیامهاتونو میخونم ، به نوعی همکار سابقتونم!البته بگم که به حرف شما گوش دادمو ۴ سال پیش از مخابرات رفتم ! البته بگم که رفتم زیرساخت .
    اما حرف اصلی
    تا در مخابرات یه نفر دلسوز که خون مخابراتی توی رگها باشه مدیر نشه وضع همینه !!!!
    من درد همه شما عزیزانو میفهم !! حس کردم و حس میکنم
    الان که این نوشته هارو مینویسم یاد اون روزهه میافتم
    از پیمانکار محلی شروع کردم شد شرکت محلی و بعدش خدمات اول!!!
    تا وقتی توی مخابرات آمار بازی و دروغ باشه وضع بهتر از این نیست
    حرف بسیار در دل دارم چکنم که حوصله نیست …
    امیدوارم مخابرات روی خوش ببینه
    دوستدار همه مخابراتیهای گلم
    ارادتمند … م س

نظرات بسته شده است.