مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه گلستان: ارتباطات از مولفه های تاثیر گذار در جهش تولید

مخابرات ما- مهندس شهمرادی در اولین جلسه شورای مدیران مخابرات گلستان در سال ۹۹: ارتباطات از مولفه های تاثیر گذار در جهش تولید می باشد

مخابرات ما ( روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان)- در اولین جلسه شورای مدیران که بصورت ویدئو کنفرانسی در مخابرات منطقه گلستان برگزارشد مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به شعار ” جهش تولید” ، ارتباطات را یکی از مولفه های تاثیر گذار در تحقق این شعار دانست و گفت : ارتباطات مخابرات علی الخصوص در شرایط کنونی موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی شده است و همچنین درتمامی بازه های زمانی ، فرآیند تولید ، بازاریابی و فروش وابسته به سرویس های مخابراتی من جمله اینترنت و تلفن ثابت بوده است بنابراین با خدمت بهتر و بیشتر  مطمئنا تحقق شعار سال ۹۹ سرعت بیشتری خواهد یافت .

وی با تاکید بر اجرای ارزیابی ماهانه حوزه های ستادی در شاخص های تعیین شده گفت: درسال جدید این ارزیابی ها باجدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان اولویت را در اجرای تکالیف محوله از سوی شرکت مخابرات ایران عنوان نمودواضافه کرد: دایری تلفن ثابت ADSL ، VDSL و FTTH ، اجرای پروژه USO و ارتباط رسانی به نقاط روستایی ، توسعه شبکه سیار و اجرای فاز۸عملیات توسعه تلفن همراه ، و کاهش لاوصولی را از اهم تکالیف برشمرد و گفت : با همت همکاران در تمامی بخشها باید این تکالیف در زمانبندی اعلام شده  به سرانجام برسد.

مهندس غلامعلی شهمرادی از کنترل مستمر پروژه ها سخن گفت و افزود:رصد اقدامات وفعالیتهای انجام شده بسیار اهمیت دارد و میتواند در راستای رسیدن به  اهداف کمک بزرگی باشد.

وی اجرای احسن وظایف مخابرات در شرایط کنونی را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد بعنوان یک سازمان خدمت رسان شیوع ویروس کرونا نتوانست موجب تاخیر در خدمت رسانی شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در خصوص همکاری مخابرات با ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گزارشی ارائه داد و گفت: همکاری مناسب و به موقع با این ستاد موجب تقدیر ویژه استاندارگلستان از مخابرات شده است و از این جهت از همکاران دست اندار کار قدردانی میشود.

تبدیل کابل های هوایی به زمینی در جهت جلوگیری ازمعضل سرقت کابل یکی از برنامه های مهم سال ۹۹میباشد . مهندس شهمرادی ضمن اشاره به افزایش سرقت کابل در یک ماهه اخیر گفت: باید برنامه ریزی دقیق در این راستا انجام شده و پروژه هایی تعریف گرددتا بتوانیم علی رغم هزینه سرسام آور، این مشکل را کنترل و به حداقل برسانیم .

وی مشارکت همکاران درارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و ثبت آن درسامانه نظام پیشنهادات و همینطور ارتقاء سطح آموزش به ویژه آموزش مجازی را مهم ارزیابی کرد و برنامه ریزی در این خصوص را از مدیریت منابع انسانی خواستار شد.

1183950cookie-checkمدیر مخابرات منطقه گلستان: ارتباطات از مولفه های تاثیر گذار در جهش تولید

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.