مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل

مخابرات ما-اپراتوراهای همراه اول و ایراسل اعلام کردند که سرپرستان خانواری که متقاضی دریافت وام یک میلیونی هستند و سیم کارت ندارند سیم کارت رایگان می دهند.

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش راهبرد معاصر، بنا به اعلام دولت مبنی بر واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوارها البته مشروط بر اینکه متقاضیان این وام باید یک پیامک از سیم کارتی که مالک آن سرپرست خانوار باشد را ارسال کنند که همین امر باعث شد تا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اعلام کردندکه به متقاضیان وام یک میلیونی بدون سیم کارت، سیم کارت رایگان اهدا می کنند در ادامه جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار را با هم می خوانیم.

 

 

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار

 

پس از آنکه حسن میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در تشریح جزئیات وام یک میلیون تومانی اعلام کرد که به سرپرستان خانوارهایی که سیم کارتی به نامشان نیست، این وام تعلق نخواهد گرفت، سرپرست‌های خانوار برای دریافت سیم کارت به سمت دفاتر پیشخوان دولت سرازیر شدند و این موضوع در تناقض کامل با فاصله گذاری اجتماعی است.

 

سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل با مراجعه حضوری

ایرانسل و همراه اول به تازگی اعلام کرده‌اند که به این افراد سیم کارت رایگان اهدا خواهند کرد. البته به نظر نمی‌رسد که این تصمیم آنها، تأثیر چندانی در به خطر افتادن فاصله گذاری اجتماعی داشته باشد. روابط عمومی ایرانسل در راستای اهدای سیم‌کارت رایگان به سرپرستان خانوار گفته است:

 

با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

 

اما نکته غم انگیز ماجرا اینست که متقاضیان واجد شرایط برای دریافت سیم‌کارت، با همراه داشتن کارت ملی به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباط با ایرانسل در سراسر ایران مراجعه کنند تا بتوانند سیم‌کارت اعتباری رایگان خود را دریافت کنند.

 

همراه اول نیز ادر پی اعتراض کاربران از تجمع برای خرید سیم‌کارت برای سرپرستان خانوار اعلام کرده که با توجه به شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی و همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به ارائه سیم کارت اعتباری ریگان برای سرپرستان خانوار کرده است. باتوجه به اینکه توضیحی در رابطه با ثبت نام آنلاین مطرح نشده، کاربران برای این سیم‌کارت نیز باید به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی همراه اول مراجعه کنند.

 

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار

 

نحوه دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل

سرپرستان خانوار متقاضی وام یک میلیون تومانی دولت که سیمکارتی به نامشان ثبت نشده، می‌توانند از ایرانسل سیم‌کارت رایگان دریافت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

 

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار

 

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباط با ایرانسل در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند.

 

 

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا هر چه کمتر از خانه خارج شویم برای سلامتی خودمان و دیگر هم‌وطنان بهتر است. بسیاری از امور به راحتی می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت‌های ارائه دهنده و استفاده از خدمات پستی در این مواقع انجام شوند و دریافت سیم‌کارت یکی از آنهاست.

نکته: اگر سرپرست خانوار هستید وسیم‌کارتی به نامتان ثبت نشده. برای دریافت سیم‌کارت رایگان ایرانسل، تا ساعت ۵ عصر امروز، ۱ را به۳۴۹۷ بفرستید.

 

 

ایرانسل سیم‌کارت رایگان سرپرستان خانوار را از طریق پست تحویل می‌دهد

سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که هیچ سیم‌کارتی به نامشان ثبت نشده است، می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل، به صورت غیرحضوری، برای دریافت سیم‌کارت رایگان ثبت‌نام و این سیم‌کارت را از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

 

به گزارش  روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

 

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از طریق بخش «سیم‌کارت» و گزینۀ «سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها» درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت کنند.

 

با توجه به شرایط کرونایی و در راستای کمک به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و تسهیل شرایط دریافت سیم‌کارت برای متقاضیان، طرح فوق فقط از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل اجرا می‌شود و امکان دریافت سیم‌کارت با مراجعۀ حضوری به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز یا مراکز ارتباط با ایرانسل میسر نیست.

 

ثبت‌نام و ارسال این سیم‌کارت رایگان است و از این بابت هزینه‌ای از مشترکان ایرانسل دریافت نمی‌شود.

 

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار

 

نحوه دریافت سیم کارت رایگان همراه اول

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ازدحام متقاضیان در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.

 

جزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل برای سرپرست خانوار

 

همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان، همراه اول تاکید کرده متقاضیان دریافت سیم‌کارت، فقط از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir، نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند. گفتنی است طبق اعلام شرکت پست، سیم‌کارت‌های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

1184680cookie-checkجزییات سیم کارت رایگان همراه اول و ایرانسل

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.