مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قدردانی مدیرکل کمیته امداد استان از سرپرست مخابرات یزد

مخابرات ما-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در محل دفتر سرپرست مخابرات منطقه یزد با اهدای لوح تقدیر از وی قدردانی کرد.

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل های متقابل ، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد با زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار شجاعان مدیرکل کمیته امداد گزارش مختصری از فعالیتهای این نهاد و سطح زندگی مددجویان استان ،خواستار مشارکت بیشتر مخابرات در اطلاع رسانی طرح صدقه الکترونیکی برای کمک به معیشت نیازمندان در این شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در استان شد.

در ادامه سرپرست مخابرات منطقه یزد، با بیان اینکه در این شرایط بحرانی می توان تکنولوژی های مخابراتی را در راه رونق تولید و اقتصاد خانوارهای کمیته امداد باشد گفت: مخابرات منطقه آماده همکاری و بسترسازی با هدف افزایش کمک به مددجویان استان هست.

در پایان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از همکاری های مدیرمخابرات و آقایان حاتمی زاده، مسعودی مقدم و فرجی در ایجاد و تامین زیرساخت های ارتباطی و ارتباطات در استان و همکاری در تبلیغات با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد.

1185530cookie-checkقدردانی مدیرکل کمیته امداد استان از سرپرست مخابرات یزد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.