مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری در لایو اینستاگرامی اش گفت قراردادبیمه معلم بهینه شده است

مخابرات ما-  در ارتباط زنده اینستاگرامی مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت برگزار شد موضوعات متعددی مطرح گردید بیمه معلم و فعالیت های آن از جمله این مباحث بود .

مخابرات ما – درارتباط زنده اینستاگرامی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، یکی از همکاران برای دقایقی مهمان جلسه شد که بدلیل بیماری در باره تمدید دفترچه های درمانی و کیفیت بیمه معلم گفتگو کرد.

 

مهندس صدری در پاسخ به وی گفت: متاسفانه برای تمدید دفترچه ها مشکلاتی ایجاد شد.ما هفته آینده این مشکل را حل می کنیم (**۱)

توضیح بعدی مدیر عامل در باره بیمه معلم بود.او توضیح داد که با همکاری نمایندگان شاغلین، بازنشستگان و تشکل ها توانسته اند RFP را مجددا بازنگری کرده و مشکلات بیمه قبلی را کاهش دهند بطور مثال کمک هزینه بهداشت دندان از ۴۰۰ هزار تومان سالانه به ۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

تاکید مدیر عامل این بود که این تغییر در کنار بیمه تکمیلی آورده شده است.

 

**۱ – در اینمورد ما قبلا مطلب مفصلی نوشته بودیم و نسبت  به این مشکل حتی از پیش آگاهی داده بودیم.(مخابرات ایران و مدیرانش باید چنین مشکلاتی را پیش بینی می کردند۱)

 

 

1186060cookie-checkمهندس صدری در لایو اینستاگرامی اش گفت قراردادبیمه معلم بهینه شده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. حسین می گوید

    بیمه معلم اصلا بدرد نمی خورد اولا اکثر مراکز درمانی انرا قبول ندارند ثانیا در پرداخت هزینه های درمانی بد عمل می کند و هیچ کس از این بیمه رضایت ندارد متاسفانه مسیولین مخابرات دوباره بااین بیمه قرارداد بستند.و نظر سنجی کارمندان برایشان مهم نیست هزینه درمان ۴ ماه طول می کشد و هر موقع تماس بگیری جوابی نمی دهند یا می گویند مخابرات پول نداده که ما پرداخت کنیم.

  2. مخابرات می گوید

    وقتی راجب بیمه معلم نظر سنجی شد و ۸۰ درصد ناراضی بودند،چرا دوباره با معلم قرداد بسته شده،اونم بیشتر از یک سال.
    پس نظر سنجی مال چی بود؟؟؟

  3. بازنشسته اخیر می گوید

    عزیزان لطفأ بعد از تایپ یه بار نوشته خودتان را مرور و نواقص احتمالی را رفع و در نهایت متن با املاء و انشاء صحیح ارسال بفرمایید.این یعنی احترام به یکدیگر.

  4. ناشناس می گوید

    ایکاش کسانی که برای ایشون دراین لایو اینستاگرامی پیام دادند پاسخ هاشون وهمینطورسوالات دسته بندی بشه ودراینجا درج شود ما جوابمون بدونیم .ضمن اینکه از رفتن آتی ایشون بسیارنگرانم .چون اولین مدیرعاملی بودند که بیشتر به داد پرسنل رسیدند وتوجه کردند .واین اصلا تعریفی چاپلوسانه نیست . دهها مدیر دیدیم که یکپارچه فقط فکرخودشون بودند.احساس میکنم ایشون برای گرفتن حق کارمند درجاییکه نتیجه نگرفت صرفا به دلیل حریف نشدنش با دیگرسهامداران شرکت بود.

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم،الان دندانپزشکی با مخابرات هست یا بیمه معلم؟

  6. راستی اصفهان می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    لطفا به جناب مهندس صدری بفرمایید، بیمه معلم و ندادن هزینه های درمانی یک طرف، خوردن هزینه های درمانی بیمه دانا چه شد؟ حقیقتا نمی خواهید فکری برای آن بکنید؟

  7. پیرمرد می گوید

    با سلام و خسته نباشید …بنده مشگلی دارم که هنوز رفع نگردیده نزدیک یکسال نیم میباشد که پسر اینجانب از بیمه بنده استفاده نمینماید ولی همچنان بیمه تکمیلی و … غیره از فیش حقوق کسر میگردد بااینکه چندین بار چه نامه نگاری و چه تلفنی به واحد مربوطه اعلام شده و حتی در دوره ای گفتن به دفاتر بیمه معلم مراجعه نمایید ولی همچنان از فیش حقوق اینجانب بیمه پسرم کسر میگردد و بنده نمیدانم چطور این مورد را حل کنم …… لازم به ذکر هست کلیه راههای لازم را رفته ام ولی بی نتیجه بوده است…..با تشکر….

  8. رضا می گوید

    ساام واقعا خجالت دارد من زور از بهینه عدم پرداخت هزینه پزشکی هست بیش از ۳ ماه می شود بیمه معلم هزینه های پزشکی را پرداخت نکرده وشما ثحبت از قرارداد بهینه می کنید

نظرات بسته شده است.