مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون عملیات شبکه مخابرات تهران و تقدیر از مدافعان ارتباطات

مخابرات ما- ارتباط زنده اینستاگرامی مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت مهمانان متفاوتی داشت. در یکی از بخش های آن معاون عملیات شبکه تهران مهمان مدیر عامل بود.

مخابرات ما – طیبی معاون عملیات شبکه تهران برای دقایقی در ارتباط زنده اینستاگرامی مهندس صدری مهمان او شد.

 

وی همکاران مخابرات را با لقب زیبایی نامگذاری کرد و گفت :همانطور که پزشکان و پرستاران را مدافعان سلامت می دانیم و آنان را تکریم می کنیم باید همکاران خودمان را در قسمت شبکه ، مدافعان ارتباطات بدانیم و از آنان تقدیر کنیم که در چنین شرایط سخت و دشواری بطور شبانه روزی در استان تهران تلاش کرده اند.

این مدیر مخابراتی (که متاسفانه نامشان را نمی دانیم) گفت حدود ۵۰ نفر از همکاران بطور شبانه روزی ارتباطات را سر پا نگه می داشتند البته اقدام اخیر ما اتصال کل ایران  به ۴۰۳۰ بوده است.

 

مهندس صدری ضمن تایید تلاش های همکاران شبکه، اعلام کرد حدود ۱۵۰ نفر از همکاران ما بطور شبانه روزی در حوزه ۴۰۳۰ کمک می کنند.

فعالان و همکاران دیگری که از نظر مدیر عامل دور نماندند دفاتر خدماتی بودند. وی در تقدیر از این افراد گفت :این افراد با اینکه در معرض خطر هستند برای پاسخگویی به مردم تلاش زیادی کرده اند.او اشاره کرد هر چند که بیشتر فعالیت ها را غیرحضوری کرده ایم اما باز هم پاسخگویی حضوری در این موقعیت اجتناب ناپذیر است.

 

طیبی معاون عملیات شبکه تهران که انگار از چیزی نگران شده بود سعی کرد حرف دلش را در قالب کلماتی دیگر بزند. او به مدیر عامل گفت باید جامعه از مدافعان ارتباطات تقدیر کند.ما هم باید از مدافعان ارتباطات تقدیر کنیم و مشکل ساختار نیروی انسانی آنها را حل کنیم.

 

بنظر می رسد او هوشمندانه حرف خودش را گفته است!

 

1186100cookie-checkمعاون عملیات شبکه مخابرات تهران و تقدیر از مدافعان ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مسیح می گوید

    ما نفهمیدیم حتما مدیران ستاد ومراکز مدافعان ارتباطات اند ۴۰۳۰ که در سالن واتاق و از درب نگهبانی هم کاملا درب مراکز ۴۰۳۰قفل زده اند کارشان پیامهای بهداشتی رو منعکس میکردن کسی با مشترک و کرونا یی ها سرو کار نداشت ولی از تلاش این همکاران غافل نیستیم . ظاهرا مدیران ما اصلا نمیدونند بخشهای ارتباطی با مردم ومشترکین کدوم بخش هستن . شاید ااز پیمانکار ان سلامت اول تشکر کنند شاید هم از مدافعان سلامت اول

نظرات بسته شده است.