مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش پیشرفت پروژه های شبکه دولت در مخابرات منطقه مازندران

مخابرات ما تفاهم نامه مخابرات منطقه مازندران برای اجرای ۱۰۰۰ سرویس شبکه دولت

 

مخابرات ما– بر اساس تفاهم نامه ای که بین مخابرات ایران و وزارت ارتباطات بعنوان نماینده دولت به امضا رسیده است اجرای طرح شبکه دولت در سراسر کشور به شرکت مخابرات ایران واگذار شده و مخابرات ایران نیز  اجرای اجرای این تعهدات و پیشبرد پروژه شبکه دولت را به استانها و مناطق مخابراتی واگذار کرده است.

 

اجرای ۱۰۰۰ سرویس شبکه دولت و تحویل آن به نمایندگان دولت در استان مازندران به مخابرات این منطقه واگذار گردیده و از بیستم مهرماه فعالیت های مربوط به آن اجرا شده است.

 

مخابرات منطقه مازندران  گزارشی از پیشرفت این پروژه را برای مخابرات ما ارسال کرده که بر اساس آن از بیستم مهرماه تاکنون بالغ بر ۶۰۰ نقطه به شبکه دولت متصل شده است.

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه مازندران در این باره به ما گفته است از زمان امضای تفاهم نامه واگذاری ۱۰۰۰ سرویس شبکه_دولت به سازمانهای استان، مشکلات فراوانی بر سر راه وجود داشته است از جمله شرایط کرونایی کشور و این استان، اما با حمایت استاندار مازندران و تلاش مجموعه مخابرات استان تا به حال ۶۰۰ نقطه شامل ادارات کل , سازمان ها , نهادها , فرمانداریها , بخشداریها و دهیاری ها به شبکه دولت متصل شده اند.

 

او گفت  ۴۰۰ سرویس دیگر تفاهم نامه نیز  طی فرصت چند ماهه باقیمانده  راه اندازی خواهد شد.

 

1187190cookie-checkگزارش پیشرفت پروژه های شبکه دولت در مخابرات منطقه مازندران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مریم می گوید

    واسه من که مهم نیست. این ابتکار پسرهاش رفتن خودش اینجا چکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی از سرمون دست بر می دارید.

نظرات بسته شده است.