مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

مخابرات ما-سیستان و بلوچستان اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان افزون بر یک هفته است که قطع بوده و زندگی و کسب و کار مردم این منطقه را با اختلال مواجه ساخته است.

مخابرات ما(مالکی)-قطع اینترنت و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه از معضلات همیشگی در گوهرکوه بوده که متاسفانه به دلیل کم توجهی های مسئولان دست اندرکار لاینحل مانده است.

مردم بخش گوهرکوه از عملکرد شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت ارتباطات سیستان و بلوچستان گلایه مند بوده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت هستند.

محمد قلندرزهی از ساکنان این منطقه بیان کرد: مسئولان دست اندرکار در پاسخ به پیگیری های مردمی بیان کرده اند که اپراتوری به نام گوهرکوه ثبت نشده و مشخص نیست مردم مظلوم این بخش به کجا می توانند شکایت ببرند.

وی افزود: اینترنت در بخش گوهرکوه افزون بر یک هفته است که قطع شده و سرویس دهی در واحدهای خدماتی وجود ندارد و این مسئله باعث شده کارتخوان فروشگاه ها کار نکنند و پول بیشتری در این شرایط جابجا بشود، بنابراین احتمال انتقال بیماری و ابتلا به کرونا را بیشتر کرده و همچنین بحث آموزش مجازی هم مختل شده است.

احمد میربلوچزهی هم اظهار داشت: در نقاطی که فورجی تلفن همراه وجود دارد، مردم با مشکلات کمتری مواجه هستند، اما اکثر ساکنان منطقه گوهرکوه از خدمات اینترنت و ارتباطات قوی و کیفی تلفن همراه بی بهره اند.

محمدحسن اجباری فرماندار تفتان هم بیان کرد: دسترسی داشتن به اینترنت و ارتباطات تلفن از دغدغه‌های به حق و مطالبه جدی مردم منطقه است.

محمدحسن اجباری اظهار داشت: نبود دکل و سایت تلفن همراه در گوهرکوه سبب شده که سالها مردم منطقه از خدمات این بخش بی بهره بمانند.

فرماندار تفتان افزود: در مناطق حاشیه تفتان و چاه احمد و نازیل و گوهرکوه باید به مطالبات و درخواست های مردمی مبنی بر حل مشکلات قطع اینترنت و نداشتن ارتباطات تلفنی پاسخ بدهیم.

1188870cookie-checkقطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مجید می گوید

    ™ دهکرد آنلاین, [۲۵٫۰۴٫۲۰ ۱۳:۱۰]
    🔹ارتقای سیستم ارتباطی قسمتی از منطقه فرهنگیان شهرکرد به فیبر نوری

    با اختصاص مبلغ ۶ میلیارد ریال قسمتی از تلفن های مشترکین کوی فرهنگیان شهرکرد به فیبر نوری ارتقا داده شد .

    حسن اقایی مدیر مخابرات استان گفت طرح ارتقا تلفن های شهر شهرکرد به فیبر نوری از دو سال گذشته در دستور کار مخابرات استان بوده و از منابع داخلی شرکت مخابرات ایران و مخابرات استان طرح های مختلفی در جهت ارتقا سیستم کابل های مسی به فیبر نوری انجام شده است. این تبدیل سیستم های قدیمی به فیبر نوری در شهر های شهرکرد – چالشتر – بن – هفشجان – منطقه لاران – فارسان – بروجن اجرا شده و به میمنت سال جهش تولید در اولین اقدام در سال جدید قسمتی از منطقه فرهنگیان – خیابان پیروزی و مناطق اطراف ان حدود ۶۰۰ خط تلفن امروز ۶ اردیبهشت برگردان و خط تلفن مشترکین به فیبر نوری تبدیل خواهد شد. اقایی افزود: افزایش سرعت اینترنت – رفع تداخل – کاهش نویز – دسترسی اسان به شبکه مجازی اموزشی از دستاورد های این اقدام در جهت خدمات دهی به مردم استان میباشد .
    روابط عمومی مخابرات استان-صالحی چهار محال و بختیاری

    @dehkordonline ™️

نظرات بسته شده است.