مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مخابرات و در سراسر کشور طوری عمل می کنیم که انگار کرونایی نبوده است

مخابرات ما- همین امروز یک تماس تلفنی طولانی داشتم از همکاری که بشدت از شرایط فعلی در پیشگیری  و مبارزه کرونایی دلگیر بوده است.در همین رابطه چند پیام در شبکه های اجتماعی داشتم و در نهایت حالا در سایت!

همه از نحوه پیشگیری از کرونا و روش های مبارزه با این ویروس ناراحت بودند و بنظرشان کارهای فعلی اصلا پاسخگو نیست!

 

همین شرایط در خیابانهای ما هم حاکم است.انگار همه چیز تمام شده!

اما یک باره خبر می رسد که فلان همکار عزیز ما کرونا داشته! او همان کسی است که همه افراد زیرمجموعه را فراخوانده و با برگزاری جلسات متعدد همه را به کار کشیده است.حالا افراد دیگر نگران شرایط خود می شوند! یک نفر و دو نفر نیستند! حداقل ۱۰۰ نفر انسان و خانواده هایشان با واسطه و بی واسطه با او در ارتباط هستند.

 

آنچه در اینجا می خوانید درد دل یکی از همکاران در یکی از استانهاست.

ولی باید آقای مهندس صدری بداند وضعیت در تمامی استانها همین است.

حسین

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ در ۶:۱۴ ب.ظ

با سلام، سنوات و ذخیره مرخصی خدمات اول پرداخت شد. امروز سرپرست منطقه …. در بازدید از اتاق ها دستور داد در اتاق ها حداقل دو نفر حضور فیزیکی داشته باشند و اصلا به کاری که میشود در خانه انجام داد توجه ای نکرد و مدیرانی همچون ایشان نمیدانند کاری که میشود در خانه انجام داد علاوه بر سلامت همکاران باعث میگردد هزینه استفاده از امکانات اداره از قبیل برق.اب و … نیز کاهش یابد.
اما ایشان حتی بخشنامه دور کاری را هم نمیدانست و میگفت دو سوم باید حداقل باشند در حالی که طبق بخسنامه شرکت مخابرات ایران کلیه فعالیت هایی که بتوان بصورت دورکاری انجام داد میشود بصورت دورکاری انجام گردد.خواهشا این ها را به گوش اقای صدری و معاونین ایشان جهت تفهیم مدیران .. منطقه که جان همکاران برایشان مهم نیست و میدانند که در شهر ماسک پیدا نمیشود دستکش به قیمت گزاف وجود دارد و تب سنجی فقط دو روز اول در اداره انجام گرفت مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد به ارباب رجوع هیچگونه تذکری مبنی بر عدم ورود بدون ماسک داده نمیشود و این کار باعث میگردد همکاری عزیز مثل اقای چراغی از کنارمان پر بکشد.
گناه ما چیست با این حقوق ناچیز شرکتی مواد بهداشتی جهت حفظ سلامتمان در اداره بخریم یا جوابگوی خرج خانواده باشیم.این مدیران که هرکدام در اتاقی به بزرگی ۵۰ متر تنها نشسته و هیچگونه ارباب رجوعی را قبول نمیکنند چطور انتظار دارند همکاران بصورت سه تایی در اتاق ۱۵ متری و با قبول ارباب رجوع حضور یابند. چند روزی هست در امور مشترکین همراه با ورود ارباب رجوع بدون هیچگونه محافظتی جان همه ما و همکاران بیچاره در خطر هست.در اتاق ۱۵ متری امروز ۴ نفری کار میکردیم و حداقل هر ساعتی ۵۰ نفر مشترک قبول میکردیم.

 

 

1189130cookie-checkدر مخابرات و در سراسر کشور طوری عمل می کنیم که انگار کرونایی نبوده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. مهربان می گوید

    با سلام
    متاسفانه در مخابرات البرز حراست هیچگونه همکاری با کارمندان در جهت مبارزه با کرونا انجام نمیدهد و انگار نه انگار که این بیماری تهدیدی برای همکاران است. همچنان محدودیت های خود ساخته و بی مورد را دنبال می کنند به جای تسهیل و کمک به همکاران…

  2. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    ولله در این مدت بیشترین ارتباط با ارباب رجوع را داشتم‌.حالا هم شایعه شده ک میخوان نیروهای خدمات استان مارا بدن پیمانکارای بی وجدان محلی…سردبیر خدایی ما هنوز مطالبات سال ۹۲ را از پیمانکار وقت اقای سید کریم حسینی نگرفتیم‌ تورا خدا شما صدا و ندای مظلومیت ما باش ..خداپشت پناه خودت و خانواده ت

  3. یا حق می گوید

    در شهرستان ما رئیس اداره دور کاری که پیشکش قانون حضور دو سوم نیرو را هم برای هیچ قسمتی از اداره اجرا نمیکند

  4. ناشناس می گوید

    درقریه ما رییس اداره رییس دفترش را فرستاد منزل که خودش کرونا نگیرد

  5. باران می گوید

    سلام سردبیر
    ما هم در امور مشترکین کار میکنیم ولی در مدت این ۲ ماه اداره ما فقط یکبار ضد عفونی شده و تو اداره نه دستکش داریم نه ماسک. مراجعه کنندگان اصلا اصول بهداشتی رو رعایت نمیکنن .با رئیس اداره صحبت میکنیم میگم مشترکا طبق نوبت تو حیاط تو صف بمونن . با بی احترامی پاسخ دادن فرمودند خیر چنین چیزی نمیشه. مگه میشه توی یه سالن ۱۵ متری ۱۰ نفر مشترک داشته باشیم. خوب دیگه چون خودشون تو دفتر شون راحت نشستن با مشترک روبه رو نمیشن که حال ما همکاران امور مشترکین رو درک کنن ما باید درد مون رو به کی بگیم مسئولین فقط دوست دارند ما سکوت کنیم…….

  6. مهسا می گوید

    سر دبیر بخدا ما هم در امور مشترکین کار می کنیم روزی صدتا ارباب رجوع تا توی دهنمون میان
    بچه کوچیک داریم خودمون به جهنم

  7. ناشناس می گوید

    بعد از تمرکز تصمیمات و وظایف در ستاد مخابرات ایران در بعضی بخش ها عملا کاری وجود ندارد اما کارکنان برای خشنودی مدیرانشون مجبور به حضور فیزیکی در محیط های کوچک اداری اند وقتی هم حرفی میزنیم می گویند دنبال سو استفاده از شرایطی که به محل کار نیایی این یک مسئله…مسئله دیگه اینکه مدیران چه بخواهند و چه نخواهند الگوی کارکنان اند وقتی خودشان بدون ماسک و دستکش می آیند و کسانی رو که رعایت می کنند را تمسخر کرده و ترسو می خوانند چه باید کرد. مشکل ما مشکل فرهنگی است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خط کش و میزان ما قطعا این افراد نیستند
      یادم میاد اولین روزی که دستکش دستم کردم و در جلسه ۳۰ نفره شرکت کردم به من گفتن (تو دیگه چرا اینقدر کرونایی شدی؟) ولیطولی نکشید که همه فهمیدن …
      حالا از بین اونا هنوز همه نفهمیدن …. می فهن! کرونا بی رحمه

نظرات بسته شده است.