مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – هرکسی نزد معاون مالی برود کارش راه می افتد ….

مخابرات ما- این مطلب که بعنوان کامنت به سایت رسیده ، فقط تحت عنوان یک تعجب بزرگ منتشر می کنیم نه به عنوان یک راه کار برای همه!

مطلبی که این کامنت در زیر آن نوشته شده این است:  بازنشستگان و ماجرای طولانی یک صدوق بر باد رفته

رساگو

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ در ۹:۴۴ ق.ظ

سلام البته این رابایداضافه کرد(خودم درجریان هستم ومکاتبات رادیدم)افرادی که حضورا بروند پیش اقای راسخ ،ایشان دستورپرداخت میدهند وبرگ بدهکار برای استان میفرستند تااز طلب صندوق آن استان کسرکنند،این میشودعدالتی که ایشان دارند،حال خانواده مرحوم قنایی درتهران ۶ماه بعدازیکسال فوت همچنان پیگیراخذاین مبلغ هستند.خداوندعاقبت همه ماراختم بخیرگرداند.

… و دیگر هیچ!

 

1190000cookie-checkشما نوشته اید – هرکسی نزد معاون مالی برود کارش راه می افتد ….

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام اقای سر دبیر .
    والله ما بارنشسته ۹۶ هستم یکی از بندهای بدرد بخور اونروز وام ۳۰ میلیونی بود که خودش سرمایه ای برای راه اندازی ب کار وکاسبی تازه ای بود که متاسفانه پاداش که در طول یکسال با هزار پارتی و خوش اومد ودعوا و…..چاخان از نگهبان دم در تا مدیرعامل محترم، واممون هم که هرچی پیگیری کردم حتی روز چهارشنبه ۳۶۰ کیلومتر جاده را کوبیدم. وفرمودند که فعلا تا سال ۹۴ را در دست اقدام داریم والله نه پولش داریم نه حوصله ونه تحمل ۲۴ ساعت تو اتوبوس و بعد رفتن به دفتر معاون محترم و احتمالا دست از پا درازتر برگردیم اگر شما دسترس دارید به خدا ما پسر ودختر دم بخت و عقدی داریم اگر دلتون رحم دارد کمک کنید تا کمی از مشکلات مالی با پرداخت وام ۳۰ میلیونی مصوبه بخشنامه تشویقی .قانونی.مسلم..به همکاران باز نشسته وامید به کمک واجرای بخشنامه اقدام فرمایند.ممنونیم.ارادتمند.

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    هدیه تولد حضرت رسول اکرم (ص) و سیزده رجب تولد حضرت علی (ع)وحضرت زهرا (ُس) -کمک هزینه اعیاد شعبانیه را کی قرار است پرداخت کنند .مبلغ سهام مخابرات (اخابر) از ۱۰۰۰ تومان گذشت اگر پول ندارید که دروغ میگوئید ودارید مقداری از سهام را در بورس بفروشید ومعوقات را بدهید .

  3. با بصیرت می گوید

    هر که به دستبوس به بارگاه شاهان !!! شرفیاب !!! گردد از عطایای! آنان بی نصیب نماند

    مایه تاسف سیستم نظارتی کشور است که دم از اسلام و عدالت می زند اما در عمل با سکوت در مقابل خودکامه های کوچک ! پشتیبان ظلم تازه به دوران رسیده های خودکامه است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با بصیرت عزیز
      اینقدر هم سیاه نیست به نظر من
      وقتی کسی پیگیری میکنه مشکلش رو ، مدیر فکر میکنه ضروری نیاز داره به پول
      پس کارشو راه میندازهبزرگش کردیم
      البته ما این شویه رو قبول نداریم لذا

  4. کارگر می گوید

    سلام این پیام کاملا صحیح است اما
    آقای راسخ بهتر نبود که شما کسورات صندوق کارکنان مناطق را به موقع پرداخت می کردید تا همکاران به زحمت آمدن تا تهران نیفتند شما با این عمل خود که در مورد بازنشستگان تشویقی ۹۷ هم اتفاق افتاد دارید همکاران رو برای رسیدن به حق خود کوچک می کنید در آن موقع هم هرکس حضوری می رفت اسمش را در لیستی وارد می کردند شنیدم تا لیست ۳۸ هم رسیده بود این معنی جز بی نظمی و رابطه بازی نمی دهد این که آقای راسخ می دهد وبرگه بدهکار می فرستد یعنی صندوق ها را دارند له می کنند این حق الناس است چرا بطور رسمی صندوق ها را تعیین تکلیف نمی کنید موش وگربه بازی را تمام کنید الان همکار بنده بازنشسته شده ذخیره صندوق خود را نمی تواند بگیرد باید بیاید تهران دفتر شما به التماس این چه وضعی است

  5. ابراهیم می گوید

    واقعا این چه وضعش مخابرات سیر قهقرایی طی کرده

  6. ناشناس می گوید

    بله اقای سر دبیر جان ما که گفتیم راسخ….بازم بگو بی انصافی نکنید

نظرات بسته شده است.