مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فاتح، مهمان رسانه ای مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام

مخابرات ما- آهسته آهسته صفحه اینستاگرام مهندس صدری راه می افتد و برنامه هایش جای خود را پیدا می کند.یکی از کارهای جالب مدیر عامل در این هفته، دعوت از مدیران رسانه ها بود.

مخابرات ما – پخش زنده اینستاگرام در صفحه مهندس صدری یک مهمان بیرونی داشت. کسی که سال هاست ار بیرون مخابرات را رصد می کند و می تواند به عنوان منبع  بی طرف، همه ما مخابراتی ها را زیر ذره بین خود ببرد. فاتح مهمان پخش زنده صفحه مدیر عامل مخابرات ایران بود.

مهندس صدری  در میانه راه پخش زنده اش، فاتح را بعنوان یک مدیر رسانه ای کشور و مردی آشنا با مخابرات دعوت کرد. او که  دستی در کار رسانه دارد و سال هاست از بیرون، مخابرات ایران و استانها را رصد می کند همان ابتدای صحبت هایش تکلیف خود را با بینده ها روشن کرد و گفت : “من از نگاه رسانه ای می خواهم  نظر بدهم.” بنابراین نمی توان از او انتظار داشت به عنوان حافظ منافع یک دسته خاص حرف بزند.

نگاه او برای ما مهم است چرا که رصد بیرونی می تواند ما را با مشکلات مخابرات از نگاه یک خارجی،  بدون حساسیت های یک مخابراتی آشنا کند.

فاتح با همان صراحت اولیه اش تکلیفش را با مخابرات جدید هم روشن کرد و  گفت: ما مخابرات را نیمه دولتی می دانیم با این نگاه، مدیریت کارسختی است اما ما شما را مدیری اجرائی می دانیم که انتظارات زیادی از او می رود.

او در باره انتظارات دیگران از مهندس صدری گفت:  سهامداران عمده ، خرد و مشترکان و پرسنل، هر یک توقعاتی از مخابرات و مدیر عاملش  دارند اما در مجموع وقتی از بیرون به این  پیکره  نگاه می کنیم اولین نکته مثبت، پاسخگویی شماست که بصورت هفتگی و یا ماهانه در یک برنامه منظم پاسخگو هستید و در مقابل سوال دیگران قرار می گیرید .

فاتح با اشاره به گذشته مخابرات، مهندس صدری را میراث دار گذشته ای می داند که از زمان دولتی و حتی از زمان خصوصی شدنش مشکلاتی داشته که نه تنها حل نشده بلکه بر حجمش افزوده شده است این امر  مدیریت آن را سخت و دشوار می کند. در حقیقت شرکتی با این حجم از کار  زیاد، مشکلاتی هم دارد اما این پاسخگو بودن شما و مدیرانتان می تواند این مشکلات را حل کند.

مدیر خبرگزاری کشوری معتقد است در دوره کرونا، نیاز به اینترنت در کشور زیاد بوده اما ضمن اینکه به ظرفیت داخلی توجه داشته اید به  نیازها بخوبی جواب داده اید.

فاتح همچنین گفت :همین پاسخگویی مستمر شما می تواند مشکلات را حل کند من می توانم شهادت بدهم در طول بیست سال کمتر مدیر مخابراتی دیده ام که در این سطح با پرسنل صحبت کند و صدای مخالف را براحتی بشنود و اجازه سخن گفتن بدهد. او اظهار امیدواری کرد که مدیر مخابرات در تحقق  ایده ها هم موفق باشد.

مدیران رسانه ها با زیرکی به نکته ها اشاره می کنند در این لحظه فاتح به نکته ظریفی اشاره کرد. او گفت: سایر دوستان هم باید کمک کنند همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات به حداقل برسد.

مهندس صدری در پاسخ به سخنان فاتح گفت :من هم از شما تشکر می کنم همیشه از نظرات شما استفاده کرده ایم. همانطور که گفتید مخابرات مشکلات زیادی داشته است ما در دو سال گذشته  به همه مشکلات توجه داشته ایم. او سپس با گزارشی کوتاه به فعالیت هایش اشاره کرد.

فاتح  گفت : “من بعنوان فردی بیرون از مخابرات نظر می دهم  به عنوان فردی که منافعی در داخل مخابرات ندارد. باید بگویم  خیلی از مشکلات از قبل بوده است.مشکلات  شرکتهای پیمانکاری، پرسنل، بازنشستگان همه اینها در طی دوران دولتی و خصوصی شدن مخابرات ایجاد شده است  اینکه بخواهیم همه را در دو سال حل کنیم منصفانه نیست. وقتی مدیر عامل قول می دهد این مشکلات حل شود بنظر می رسد کافی است هر چند که باید ما هم پیگیر باشیم.”

اینجا مهندس صدری گفت: “ما هم دوست داریم همین فردا همه مشکلات حل شود. در دو سال گذشته بدهی بسیاری بوده که باید پاسخگو می بودیم. بطور کلی باید به پرسنل و  به سهامداران  هم پاسخگو می بودیم.در کل سعی کرده ایم امانت دار پرسنل و سهامداران باشیم.”

مدیر عامل در ادامه گفت : در دو سال گذشته تلاش کرده ایم درآمد به وضعیت مطمئنی برسد.درآمد مخابرات  در سال ۹۶  به میزان ۵۳۰۰ میلیارد بوده است در سال ۹۷ شد ۵۸۰۰ میلیارد. امسال بر اساس تعهد ما به بالای ۷۷۰۰ میلیارد خواهد رسید.  این درآمد بدون درامد همراه اول محاسبه شده است.وقتی ما به درآمد مناسبی برسیم  میتوانیم مشکلات را حل کنیم.

صدری اطمینان داد  سال ۹۹ میتواند سال خوبی برای خانواده مخابرات باشد. او در ادامه تاکید کرد :”ما همه تلاش خود را برای توسعه گذاشته ایم توسعه ،منایع مالی بسیاری میخواهد اما  حسن آن این است که ازسوی دیگر درآمدش هم برمیگردد. امیدواریم بتوانیم به کمک همه خانواده مخابرات این نوید را بدهیم که امسال سال خوبی برای همه باشد چه برای پرسنل قراردادی چه رسمی و چه شرکتی و چه مجموعه سهامداران.”

مدیر عامل مخابرات ایران در مورد استفاده از تجهیزات داخلی نیز چنین گفت: ما حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تجهیزات را از داخل تهیه می کنیم. از تمام تولیدکنندگان داخلی دعوت  به کار کرده ایم در همه حوزه ها امیدوارم جهش خوبی داشته باشیم.

او تاکید کرد که هدف ما رسیدگی به وضعیت مالی کارکنان است بویژه  بازنشسته ها که پیش کسوتان مخابرات هستند.

 

1193050cookie-checkفاتح، مهمان رسانه ای مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    تا الان که بفکر نبودی چاقان . همش حرف بوده . عملی ندیدیم . امروز وفردا تا کی . کار امروز را به فردا ممان چه دانی کف فردا چه زاید زمان .

  2. ناشناس می گوید

    آقای صدری خسته نباشید
    آخرای عمر مدیریتی زیاد خودتو اذیت نکن.

  3. اصفهانی می گوید

    خوب برای یکدیگر نوشابه باز کردند

    آقای صدری بگویند کدام مشکل از شاغلین وبازنشسته هارا حل نموده اند ؟

    فقط وفقط یک مورد را نام ببرند

نظرات بسته شده است.