مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازگرداندن وجوهات دریافتی در محاسبه اینترنت

مخابرات ما-آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از یک پیام رسان اخذ شده و به نرخ اینترنت محاسبه شده بود، حداکثر تا هفته آینده به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.

مخابرات ما-به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمدجواد آذری جهرمی، گفت: سازمان تنظیم مقررات، به موضوع کم فروشی‌های یکی از اپراتورها رسیدگی کرد و مشخص شد که برای یکی از پیام رسان‌های داخلی با توجه به تغییراتی که در تنظیمات آدرس دهی این پیام رسان رخ داده است، در یکی از اپراتورها به روز رسانی انجام نشده است و مبالغی از استفاده مردم از پیام رسان به صورت نرخ اینترنت محاسبه شده است، در صورتی که باید نیم بها محاسبه می‌شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از این پیام رسان به نرخ اینترنت اخذ شده است، حداکثر هفته آینده به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.

آذری جهرمی با اشاره به گزارش شبکه ملی اطلاعات مبنی بر استقبال مردم از برگزاری مراسم آنلاین در فضای مجازی متناسب با لیالی قدر، افزود: دو سامانه برای این منظور تدارک دیده شده بود که با استقبال میلیونی مردم روبرو شد و این نشان می‌دهد که در کنار رعایت الزامات سلامت، مردم از ظرفیت‌های فضای مجازی برای حضور در محافل و استفاده از فیوضات شب‌های قدر استفاده کردند.

1195640cookie-checkبازگرداندن وجوهات دریافتی در محاسبه اینترنت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. خدامراد می گوید

    هر وقت وجوهات بازنشستگان را برگرداندی بقیه وجوهات هم بر میگردانی . اون حلاله این حرامه .

  2. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    لطفا اینقدر دم بی عمل از شب های مبارک قدر نزن . کسی دم از علی علیه السلام میزند به حرفی که میزند وبه حقی که به گردن دارد. عمل بکند.سالها پیش وعده دادی مطالبات بازنشستگان چنین وچنان میکنم . کردی ؟ از حق همکارانت دفاع کردی . مطالبات همه پرداخت شد. قوانین مربوطه همه را اجرا کردی . ان وقت دم از عدالت (علی که سروجانم فدای علی واولاد علی علیه السلام باد بزن ) به عمل کار براید به سخندانی نیست . سخنرانی مال کسی دیگه است . جناب وزیر بی عمل . وخالی بند.

نظرات بسته شده است.