مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیام سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی

مخابرات ما- پیام سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت – روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی
مخابرات ما – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی پیامی را به مناسبت این روز صادر کرد.

متن پیام مهندس چنگیز نوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال در‌حالی فرا رسیدن روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی را گرامی می‌داریم که دیگر مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی‌های ارتباطی بخشی از سبک زندگی، کسب‌و‌کار، آموزش، اقتصاد، صنعت، امنیت و در یک کلام توسعه جهانی هستند و قسمت جدایی ناپذیری از نگاه جهان به آینده شمرده می‌شود.

حالا تکنولوژی‌های ارتباطی به اندازه ای در زندگی ما رسوخ کرده‌اند که توسعه بدون وجود این بخش معنایی ندارد و جهان با تکنولوژی‌های مخابراتی درهم تنیده شده است.

در روزهایی که جهان به دلیل انتشار یک ویروس همه گیر خانه نشین شد، این تکنولوژی و ارتباطات بود که توانست نیازهای انسانی در کشورهای مختلف را برطرف سازد و بار دیگر اهمیت و ضرورت این حوزه به جهان ثابت شد.

امروز ICT یک شاخص پیشرفت و بهره‌وری در جهان شمرده می شود و تمام تلاش و نگاه ما متولیان مخابرات و ارتباطات این است که کشور عزیز و استانمان را همپا با تحولات و پیشرف‌های مخابراتی و دیجیتالی در جهان به پیش ببریم.

این تلاش شبانه روزی و نگاه برنامه‌محور، در حالی خوشبختانه به خوبی در حال پیشروی است که استفاده از توان داخلی، نخبگان و جوانان ایرانی، سرعت این حرکت را بالا برده است.

اینجانب روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی را به خانواده تلاشگر مخابرات، همه فعالان و اندیشمندان و فرهیختگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک می‌گویم.

چنگیز نوری

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی

 

1196590cookie-checkپیام سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.