مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امضاء و ارسال مصوبه ۱۷ آذر برای اجرا توسط معاون فرهنگی ستاد اجرایی

مخابرات ما- نهایتا مصوبه ۱۷ آذر توسط معاون فرهنگی ستاد اجرایی امضاء و برای اجرا به مخابرات ارسال شد.

مخابرات ما- شب گذشته مصوبه ۱۷ اذر در آخرین مرحله توسط دکتر سید هاشمی معاون فرهنگی ستاد اجرایی و نماینده سهام مدیریتی مخابرات امضا و برای اجرا به مخابرات ارسال شد.

بسمه تعالی

جلسه فی مابین نماینده سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران و نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران و شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات کشور در تاریخ ۲۷/۱۱/۹۸ با حضور آقایان دکتر سید هاشمی، دکتر صفری، مهندس صدری، فرقانی، راسخ ، احدی ، توکلی ، جباری ، صحرایی، زنگی ، خشوعی ، آقامیری، طلعت، لطفی، حلال خور، مرتضایی، مظلومین، دکتر بسمل ، باقری ، پایست و لسان صدق در محل شرکت اعتمادمبین تشکیل شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر سیدهاشمی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر، در مناقب بانوی دو عالم مطالبی بیان فرمودند و پس از آن بررسی بندهای صورتجلسه مورخ ۱۷/۹/۹۸ آغاز و مقرر شد طبق بندهای آن اقدامات تکمیل گردد.

۱-در مورد بند ۲ صورتجلسه یادشده بالا مقرر شد با توجه به کارکارشناسی انجام شده برای RFP بیمه، استعلام بر مبنای افزوده شدن مبلغ بیمه دندان پزشکی از بیمه ها صورت گیرد. مبلغ پرداختی شرکت جهت سرانه بیمه دندان پزشکی به دو برابر مبلغ فعلی ارتقاء یابد و آقای دکتر بسمل همکاری برای انعقاد قرارداد با توجه به صرفه و صلاح شرکت نموده تا باکمترین افزایش حق بیمه، بیشترین خدمات به مشمولان ارائه گردد

۲-مقرر شد درمورد مطالبات معوقه کارکنان و بازنشستگان قبل از سال ۹۷ (از سال ۹۲ تا پایان ۹۶) ازسال ۱۳۹۹ پرداخت در بازه زمانی ۵ ساله صورت گیرد. محاسبه برمبنای آئین نامه مصوب ۳۰/۵/۸۹ انجام می گیرد. بدیهی است چنانچه در تعرفه های مخابرات تغییر حاصل شد، در طول زمان پرداخت یاد شده در این بند تسریع خواهد شد، و برمبنای تعهد معاون محترم مالی شرکت مخابرات ایران پرداخت اقساط در پایان هر شش ماه صورت پذیرد. همچنین این مبلغ بر مبنای محاسبات صورت گرفته بوده که تقریبا (۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) نه هزارمیلیارد ریال (+- ۱۰% تغییرات) خالص پرداختی به آنان خواهد بود و این بدهی در صورتهای مالی سال ۹۸ شرکت مخابرات ایران درج و در بودجه سالیانه منظور گردد.

۳-مقرر شد وفق صورتجلسه مورخ ۱۷/۹/۹۸ و تاکید این جلسه، مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران بلافاصله نسبت به ابلاغ کامل و بدون تنازل آئین ناامه مصوب ۳۰/۵/۸۹ (براساس صورتجلسه مورخ ۱۷/۹/۹۸، بند ۵) از تاریخ ۱۵/۱۲/۹۸ اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد حق جذب ، ارتقاء گروه ، احتساب مدرک تحصیلی و حق سرپرستی در کمیته مشترک متشکل از معاون توسعه سرمایه انسانی، معاون مالی و نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران مورد بررسی و آئین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوطه تهیه و جهت تصویب به هیات مدیره تقدیم شود و ضمنا پس از تصویب تاریخ اجرا از ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود. مهلت زمانی کمیته حداکثر ۳۱/۱/۹۹ خواهد بود. همچنین مبلغ دویست و شصت میلیارد تومان از ابتدای ۲۲ بهمن ۹۸ تا پایان سال ۹۸ اختصاص یابد.

۴- مقرر شد پرداخت اضافه کاری بر مبنای حضور پرسنل و کارکرد آنها صورت گیرد و محدودیتهای اعمال شده قبلی بر اساس سنوات خدمت (منع اضافه کاری و پرداخت اضافه کاری برای افراد بالای ۳۰ سال خدمت) برداشته شود.

۵-مقرر شد نسبت به تغییر وضعیت نیروهای قرارداد موقت به قرارداد دائم با اولویت خانواده شاهد و ایثارگر و کسانی که در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده اند و همچنین اولویت سنوات پرسنل قبل از همه اولویت های قبل قرار گیرند.

۶-مقرر شد جهت تسویه حساب اقلام رفاهی تا پایان سال۹۸ بابت سالهای ۹۷ و ۹۸ بمیزان ۱۶۵ میلیارد تومان برای شاغلان و بازنشستگان پرداخت صورت گیرد (همچنین هزینه کفن و دفن و ازدواج فرزندان بازنشستگان از بهمن ۹۸ صورت گیرد)

۷- با عنایت به زحمات کلیه نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران وشورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات کشور وهماهنگی و تعامل  مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با انجام این صورتجلسه و صورتجلسه قبلی مورخ ۱۷/۹/۹۸ و اقدام برابر توافقات، کلیه مطالبات تا پایان سال ۹۸، به غیر از آیتمهای مذکور در بند ۳ این صورتجلسه (حق جذب واعمال گروه و مدرک تحصیلی و حق سرپرستی و منزلت شغلی) تصفیه حساب کامل برای اجرای آئین نامه صورت می گیرد و مقرر شد با توجه به فضای مفاهمه و تعامل ایجاد شده، همکاران و بازنشستگان ابتدا قبل از طرح دعوی در مجامع حقوقی نسبت به حل و فصل موضوع بصورت مسالمت آمیز با مدیران مخابرات در قالب کمیته صلح و سازش متشکل از نمایندگان کارفرما ، تشکلهای کارگری وفرد مدعی اقدام نمایند، وبعداز این در خصوص مباحث مربوط به آئین نامه اجرایی به هیچ شکوائیه ای در هیچ مرجعی ابتدا به ساکن طرح نگردد.

۸-مقرر گردید شماره مکاتبات اجرای تغییر صندوق بند دال (مذکور در بند ۱ صورتجلسه ۱۷/۹/۹۸) به تشکلها اعلام تا پیگیری شود.

۹-مقرر شد امتیاز منزلت شغل و سرپرستی کارکنان (تکنسین مسئول، کاردان مسئول، کارشناس و کارشناس مسئول ) که در اصلاحیه طرح طبقه بندی مشاغل سال ۹۴ به تصویب وزارت کار رسیده است تا سقف امتیاز برای کارکنان (تکنسین مسئول، کاردان مسئول، کارشناس و کارشناس مسئول ) در کمیته متشکل از معاونت سرمایه انسانی شرکت و نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

۱۰-مقرر گردید با عنایت به ابطال رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ۴/۳ سربازی بازنشستگان هم مشابه شاغلان پس از ابلاغ رسمی  قانون اجرایی گردد.

۱۱-در مورد ایثارگران مقرر شد پس از اخذ تضمین از وزیر محترم اقتصاد و دارایی مبنی بر پرداخت مبالغ از حقوق دولتی ، نسبت به پرداخت حقوق حقه آنان طبق آئین نامه اقدام شود.

1196670cookie-checkامضاء و ارسال مصوبه ۱۷ آذر برای اجرا توسط معاون فرهنگی ستاد اجرایی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سر دبیر خودتم می دونی همه اینا کشکه یعنی اوضاع مملکت شده کشکی چه برسد به به این شرکت تاراج رفته

  2. ناشناس می گوید

    جدول حق جذب نگوییم بهتر است ظلمنامه مخابرات بگوییم

  3. کاوه می گوید

    سلام
    معوقه بازنشستگان را گفتند پنج ساله! واقعا مسخره س!تا پایان این پنج سال کی مرده ،کی زنده معلومه تصویب کننده با حضرت عزرائیل زد وبند کرده!
    مرد حسابی! بازنشسته را الان در نیابی بعد از مرگ سهراب نوشدارو چه سود؟

    1. رضا ممقانی می گوید

      در این کشور به حفظ ارزش پول ملی تا فردا اعتباری نیست چه برسه به ۵ سال..الان پول بازنشستگی پول رهن یک آپارتمان نیز نمیشود در حالی که بازنشستگان سالهای قبل که پولشان را نقد گرفته همگی صاحب ملک بالای میلیاردی هستند.

  4. ناشناس می گوید

    سلام و وقت بخیر لطفا منظور از بند ۱۱ درمورد ایثارگران رو میشه توضیح کامل بدید اگر اطلاع دارید ممنون میشم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کل مصوبه رو می بریم زیر ذره بین.
      اگر زمان داشته باشیم انشا الله

  5. جاوید می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران محترم ماکه نمیتوانیم چیزی بگوییم ولی تاریخ قضاوت خواهدکردچه برسرما مخابراتی ها توسط مافیای زمانه آمده میخواهنددو قرون دستمزدعملگی پرداخت کنندکه حق قانونی وشرعی یک کارمنداست انواع واقسام ایرادهای بنی اسراییلی میگیرندازمدیرعامل به رییس ستادازآنجا به هییت مدیره مثل توپ فوتبال پاسکاری میشودخدایاازتومیخواهم مارابه راه راست هدایت فرمااگرنشدنابودگردان .

  6. ناشناس می گوید

    بند ۱۱ رو یه کمی توضیح بدید ببینیم چیه بالاخره حق ایثار گری رو میدن بانه؟

  7. ناشناس می گوید

    کل کل این آیین نامه که انقدر در بوق و کرنا کردن اخرش سیصد تومن میره رو حقوق ما واقعا تاسف باره. شرکتی با این همه درآمد اینقدر برای حق ما که ایین نامه خودت شرکت بوده و رعایت نشده منت میذاره

  8. ناشناس می گوید

    تجربه نشون داده که به این زودی ها خبر خاصی نمیشه
    هر چند وقت یکبار میگن فلانی امضا کرد،فلانی درخواست کارشناسی داده ،….. با هر کدوم از این ترفندها یکی دو ماه وقت کشی میشه تا آخرش از یاد همه بره!!

  9. ناشناس می گوید

    سلام درود بر انهاییکه صدای شریفترین قشر جامعه را در طول سالهای خصوصی شدن شرکت مخابرات را پس از یک ونیم دهه شنیدن و برای احقاق حقوقشان تلاش کردند.اقایان روسای صاحب شرکت و سهامداران اصلی گوشه ای از ثروت باد اورده ای که در اختیار گرفتن و بافروش املاک میلیاردی و فعلا بلا استفاده که با ارزیابی سال ۷۲ به چنگ اوردند بدهیشان را به پرسنلشان به خصوص بازنشسته ها که در مرز ماندن ورفتن و حسرت تامین معاش وهزینه های سر وسامان دادن فرزندانشان بسر می برند را تامین کنند ۱۰ سال ما با حقوق حداقل وبدون مزایا مثل سبازان امپراطوران رومی در کوهها و بیابانها وروستاهها مشعول ططرح وتوسعه وخون دل بودیم واقایان زیر کولر و شوفاز مشعول تحصیل و رانت و…… به خدا قسم حق الناس وبدهی به ما کارکنان شرکت مخابرات که پس از ۳۰ سال تلاش اکنون با حقوق بازنشستگی ۳ میلیونی و عائله تحت تکفل به سختی زندگی ابرومندانه را کارگردانی می کنیم عین عین گناه است .خوب است شما وارث گنجی از طلا وجواهری هستید که روزانه میلیونها تومن درامد داریم و موقع حق وحقوق که میشود به خصوص کارکنان دیپلم و زیر دیپلم وکاردان این قدر اخم وتخم و نگران هستید .همگی در معرض قصاوت و درحضور خدا ی یگانه هستیم.پس حواسمان باشد تا دیر نشده اقدام کنیم…….

  10. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم
    به نظرم باز هم خوبه با این خبر یک قدم دیگه به دروازه نزدیکتر شدیم
    حالا که برا اجرا رفته فقط منابع مالیش مانده. خدا کریمه.

  11. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    هنوز در حد مقرر شد. تا این مقررها قرار بگیرند . ارزش پول مقرر میشود با هیچ . یعنی یک بسته ۱۰ هزار تومانی که میشود یک میلیون تومان میشه یک شامپو خرید. تازه انهم پرداخت طلبها طی پنچ سال هر شش ماه یکبار. ای نمیری الهی. هنر نزد ایرانیان است وبس . زحمت کشیدن مسولین وغیره .

  12. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر حکایت ما با اینا شده رحمان ۱۴۰۴

  13. میقم می گوید

    سر دبیر می شه حالا که دنبال مسئول می گردی مسئول این همه بی قانونی و ظلم به شرکتی ها رو هم پیدا کنید

  14. ناشناس می گوید

    با سلام
    بلاخره بعد از کش وقوس مصوبه ۱۷ آذر در تاریخ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ به مخابرات ابلاغ گردید.
    ۱۰-مقرر گردید با عنایت به ابطال رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ۴/۳ سربازی بازنشستگان هم مشابه شاغلان پس از ابلاغ رسمی قانون اجرایی گردد.

  15. علیرضا می گوید

    با سلام
    والا ما که در رابطه با مصوبه ۱۷ آذر همش داریم می بینیم که فلان مدیر باید امضاءکنه،خوب امضاءحالا امضاءکرد.دوباره یک ماه بعد ،مصوبه ۱۷ آذر باید امضاء بشه.هی به خودمون میگیم این امضاء،آخریه.ولی دریغ از این امضای آخر.نمی دونم کی این پولش ریخته می شه به حسابمون خدا کنه بشه باهاش یه جفت کفش خرید.

  16. بازتشسته می گوید

    که چی.یعنی خدا با همه حکمتش نمی تونست این جوری سر همکاران وبازنشستگان کلاه بگذاره .اعتماد مبین سود های میلیاردی رو با زعامت بزرگان ستاد فرمان ریخت تو حساب مبارک .حالا معوقه بازنشستگان رو میگه طی ۵سال هر شش ماه یکبار.اینو بهش میگن خیانت در ماه مهمانی خدا با نظارت خدا واذن خدا ونتیجه شبهای قدر است!؟واقعا که برایشان سود باد اورده در یک شب از هزار ماه بیشتر بود .!؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نمایندگان بازنشستگان رفتن آخرین امضا رو از دکتر سیدهاشمی گرفتن
      اینا که اختیار داشتن چرا چیزی اضافه نکردن

  17. ناشناس می گوید

    خب سردبیر جان حالا چی میشه ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حالا هیچ چیز جدیدی اتفاق نیفتاده
      این امضاها آنقدر دیر شد که اصلا نیازی بهش نبود
      مدیر عامل نامه ای به هیئت مدیره نوشته تا اعتبار لازم براش مشخص کنه
      میگن ۷۰۰ میلیارد تومن برای یک سال اعتبار نیاز داره

  18. ناشناس می گوید

    این همه جلسه چیه آخه
    حالا باید این مصوبه دوباره بره هییت مدیره بعد مجمع و بعد …..
    بابا آخرش کجاست

  19. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    ببینیم وتعریف بکنیم . اگر این مصوبه هم به خواب زمستانی نرود. مثل بقیه مصوبات .

نظرات بسته شده است.