مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کسب رتبه سوم کشوری توسط مخابرات لرستان

مخابرات ما-مخابرات منطقه لرستان در ارزیابی شرکت ارتباطات سیار موفق به کسب رتبه سوم کشور گردید.

مخابرات ما-به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان؛  در ارزیابی سالانه شرکت ارتباطات سیار، اداره امور مشتریان و متقاضیان ارتباطات سیار مخابرات منطقه لرستان در دو بخش  موفق به کسب رتبه برتر گردید.

بر پایه این گزارش طبق نتایج ارزیابی عملکرد  سال ۹۸ استانها ،بر اساس شاخص های  مندرج در تفاهم نامه ،در حوزه وصول مطالبات و خدمات امور مشتریان  ارتباطات سیار ،  مخابرات منطقه لرستان  موفق به کسب رتبه  سوم در این حوزه ها گردید .
کسب این رتبه ارزشمند را به جناب آقای مهندس ویسکرمی ریاست اداره امور مشتریان و متقاضیان ارتباطات سیار و سایر  همکاران این حوزه تبریک عرض می نماییم.
1199790cookie-checkکسب رتبه سوم کشوری توسط مخابرات لرستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خدا قوت

  2. مجید می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم .نماز روزه قبول و خدا قوت و دستمریزاد خدمت شما جهت انعکاس سخنان ایکاش مسئولین هم نظرات ما را هم بخوانند ؟؟؟؟
    هر چندگفتن این حرف تکرار مکررات است اما بنده فقط نظر خودم را میگویم اعتقادی به گفتن نظرات از جانب دیگران ندارم
    قراین نشان میدهد.مسئولین بلند پایه مخابرات بر عکس دیدار ها و پیامداری در فضای مجازی روز بروز فاصله اشان با کارکنان بیشتر میشود .همکاران چه بازنشسته – و شاغل و پیمانکاری و قراردادی و … همه چیز را گفته اند و تقریبا پاسخ ها را شنیده اند .اکنون دیدار مهندس صدری عزیز از طریق انیستاگرام چه دردی را دوا میکند . دیدیم که استقبال کارکنان اصفهان کم و کمتر کسی حاضر به گفتگو با ایشان شد. جواب سئوالات توسط ایشان قبلا شنیده شد بود من کامت های دیدار اخیر اصفهان را دیدم تقریبا اکثر افراد مشکل بسیار حاد حقوق را دارند و این یعنی عدم اعتنا به کمترین درخواست همکاران
    جناب مهندس صدری :
    بنده تقریبا از تمام مشکلات شما در مخابرات ایران اطلاع دارم و تلاشهای شما و سایر مدیران را هم متوجه هستم . ولی جناب مهندس دیگر سخت است ادامه با این شرایط کارمندان دولت حداقل ۵۵ در صد رشد حقوق دارند . عزیزان اموزش و پرورش رشد ۱۰۰در صدی حقوق را داشته اند . اکنون بررسی کنید کارکنان شریف مخابرات در چه شرایط اسفناکی قرار دارند . قبلا همه جا صحبت از مخابرات بود اما اکنون حتی کارکنان نیز امیدی به ادامه حداقل این وضعیت را هم ندارند .
    جناب صدری خواهشا درخواست عاجزانه ما را بپذیرید رستا حسینی در مخابرات چه میگذرد . یک روز بصورت انلااین بیاید و حقایق را به همکارانتان بگویید .
    نگذارید شرکت معظم مخابرات که برای اینجا رسیدنش سختی ها کشیده شده و جانفشانی ها دیده شد اینده غبار الودی داشته باشد. البته مهندس شما استخوان خورد کرده ارتباطات هستید و اعتلای مخابرات و قد علم کردن مجدد ان در توان شما هست اما بیشتر از این درنگ جایز نیست .مهندس هماره گفته اید نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت مخابرات است و کارکنان ثروت اصلی هستند اما متاسفانه هر روز از این گفتار فاصله گرفته شده و تکرار ان زجر اور است
    یاد مهندس غرضی عزیز که هر کجا هست خداوند همراهش باشد بخیر ایشان در سخنانی بعنوان وزیر ارتباطات گفت من افتخار میکنم که بگویند کارکنان مخابرات بهترین حقوق و مزایا را دارند بهترین خانه ها و ماشین خوب سوار میشوند فرزندانشان فرزندان من هستند . ایا شما هم به این گفته های ان پیر خدمت اعتقاد دارید .
    جناب صدری گرامی . همه میدانند شرایط کشور بسیار سخت است و جنابعالی زحمات زیادی کشیده و میکشید . اعتقاد دارم که شما با علم مدیریت و انشالله تغییرات مدیریت میتوانید مخابرات ایران را باز هم بر قله افتخار بنشانید و مطمئن باشید کارکنان مخابرات هر جند با سختی زندگی را ادامه میدهند اما هم پای شما خواهند بود . اما سید بزرگوار نگذار چراغ این خانه براحتی کم سو وخاموش شود . کارکنان را دریاب قبل از اینکه انگیزه ای برای کار نمانده باشد
    پیروز و مستدام باشید . انشالله

نظرات بسته شده است.