مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» برگزار می‌شود

مخابرات ما-در راستای تشویق به پرداخت به‌موقع و غیرحضوری، جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» همراه اول استان زنجان برگزار می‌شود.

مخابرات ما-بنا به اعلام روابط‌عمومی مخابرات منطقه زنجان، همایون دلجویی، در جلسه هماهنگی برگزاری قرعه‌کشی جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» همراه اول استان زنجان، اظهار کرد: تشویق مشترکان برای استفاده بهینه از تلفن همراه از اولویت‌های شرکت ارتباطات سیار است و با توجه به فضای رقابتی موجود بین اپراتورهای تلفن همراه، ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای مشترکان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب شدن توسط مشترکان است.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌های همراه اول در عرصه‌های ارتباطات، لازم است ضمن رعایت حقوق شهروندی، امکانات ارتباطی بهتر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

مدیر تجاری مخابرات منطقه زنجان هم در ادامه با اشاره به اهداف جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» همراه اول، اظهار کرد: با توجه به تعداد مشترکان تلفن همراه استان زنجان و نیاز به تشویق آن‌ها به پرداخت به موقع و غیرحضوری، برگزاری جشنواره  اهدای جوایز احساس می‌شد که خوشبختانه با موافقت سرپرست مخابرات منطقه زنجان این امر میسر شد.

علی احمدی ادامه داد: این طرح از ابتدای بهمن سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه هدف‌گذاری شد و طبق قوانین این طرح به ازای هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: جوایز این طرح شامل ۲ شماره رند طلایی تلفن ثابت، ۵ دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه، ۳۰ شماره تلفن ثابت، ۵۰ سرویس ADSL و VDSL یک‌ساله به همراه یک دستگاه مودم و ۳ دستگاه دوچرخه است که به برندگان اهدا خواهد شد.

به گفته مدیر تجاری مخابرات منطقه زنجان جوایز این جشنواره ۶۰۰ میلیون ریال ارزش دارد.

لازم به ذکر است، مراسم قرعه‌کشی جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» روز ۷ خردادماه و با حضور نماینده دادستان و با رعایت مسائل بهداشتی در محل ساختمان ستاد مخابرات منطقه زنجان برگزار خواهد شد.

1199860cookie-checkجشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» برگزار می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.