مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه مخابراتی در اردکان آغاز شد

مخابرات ما-۱۲ پروژه مخابراتی با صرف حدود ۲ میلیارد تومان هزینه روز پنجشنبه از طریق ویدئوکنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه یزد و بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان، در بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مخابرات ما-با توجه به شیوع کرونا بهره برداری از پروژه های عمرانی و زیرساخت ها در استان از طریق ویدئو کنفرانس رو به افزایش است  و این اقدام در کاهش هزینه سفر مسوولان استان به شهرستان ها  و نیز صرفه جویی در وقت از لحاظ اقتصادی  و رسیدگی به امور مراجعان مقرون به صرفه است و چندی قبل هم آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور بر گسترش این شیوه افتتاح طرح ها ، همایش ها و بررسی مشکلات مردم در شهرستان هاتاکید کرد.

پروژه‌های افتتاح شده در اردکان  شامل ۹ مورد توسعه افزایش تکنولوژی سایت بی.تی.اس(BTS)، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و سه مورد تأسیس شبکه کابلی، نصب سوئیچ دیتا و ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوماست.
‌هم‌اکنون ۳۴ هزار خط تلفن ثابت در شهرستان اردکان دایر است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ مورد به روستاییان تعلق دارد  و ضریب  نفوذ تلفن ثابت در شهر ۳۴ درصد است.

تعداد مشترکان تلفن همراه صد هزار شماره و ضریب نفوذ آن  ۱۰۲ درصد است و مرکز این شهرستان ۹۸ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

سی ام اردیبهشت ماه ۹۹ ،مدیرعامل  شرکت مخابرات منطقه یزد به خبرنگاران گفت: یک میلیون و ۶۱۲ هزار شماره تلفن همراه در استان فعال است که از این لحاظ با ضریب نفوذ ۱۳۰ درصد ، در رتبه سوم کشوری قرار داریم.

محمدرضا زارع ده آبادی به مناسبت هفته ارتباطات ( ۲۷ اردیبهشت تا دوم خردادماه )در نشست برخط (آنلاین) که از سوی خانه مطبوعات یزد برگزار شد،افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار خط آن اعتباری و بقیه دایمی است.

وی اظهار داشت: همچنین ۵۳۷ هزار و ۵۴۲ شماره تلفن ثابت در استان مشعول کار است که از این لحاظ با ضریب نفوذ ۴۳.۷ درصد در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

زارع ده آبادی اضافه کرد: به مناسبت هفته ارتباطات ۷۹ پروژه مخابراتی در زمینه های تاسیس، توسعه و نصب در استان با  ۱۳۲ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

همچنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هفت هزار و ۵۶۴ تن رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر هفتم خرداد ماه بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی ۲ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۴۱۲ مورد از افراد بستری و هزار و ۶۶۸ (۸۰درصد) نفر از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند.

وی ادامه داد:  بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۱۱ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۵۵۱ تن در بخش های آی. سی. یو تحت درمان قرار دارند.

به گفته وی از مجموع بیش از ۲ میلیون مورد مشکوک، تاکنون ۸۵۶ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

1201280cookie-checkبهره‌برداری از ۱۲ پروژه مخابراتی در اردکان آغاز شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.