مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رانژه های Xdsl حداکثر تا ۲۴ ساعت

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران از همه مناطق مخابراتی خواسته است رانژه (سیم کشی) اینترنت های درخواستی مشترکین را حداکثر در مدت ۲۴ ساعت انجام دهند.

مخابرات ما- بر اساس بخشنامه اخیر وزیر ارتباطات برای ثبت درخواستهای اینترنتی مشترکان در سایتی بنام Xdslplus.ir شرکت مخابرات ایران از مناطق مخابراتی خواسته است حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت رانژه های مشترکین را انجام دهند.رانژه سیم کشی اینترنت یا تلفن ثابت است که در داخل مرکز مخابراتی برای مشترک انجام می شود.

رانژه کشی به دلایلی که جای بحثش اینجا نیست گاهی طولانی تر از این می شد اما دستور وزیر ارتباطات برای ثبت درخواست ها در یک سایت، مدیر عامل مخابرات ایران را بر آن داشت تا دستور رانژه کشی در ۲۴ ساعت را صادر کند.

 

1202170cookie-checkرانژه های Xdsl حداکثر تا ۲۴ ساعت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. شاهین می گوید

    سلام
    من درخواست adsl دادم
    هر شرکتی که درخواست میدم میگه مخابرات گفته امکان واگذاری نیست
    با خود مخابرات تماس گرفتم و از خودشون اشتراک adsl خواستم
    بعد خرید الان تو پنل نوشتن عدم رانژه خط خط مشکل دار و عدم امکان واگذاری
    تو محدوده تهران طرشت شمالی
    منظور چیه ؟؟
    چرا رانژه نیست ؟ چرا رانژه نمیکنن ؟؟؟
    الان چند ساله این مشکل رو دارم
    مخابرات میتونه بگه adsl نمیدیم یعنی موظف نیستن ؟؟؟
    تو اداره برق که من خودم برقی هستم موظف به تامین برق پایدار هستن برای شهر ها و روستا ها و نمیتونن بگن ما برق نمیدیم بهتون مگر تو یه بافتی خارج از شهر یا روستا باشه که میگن خودت هزینه کن
    الان مخابرات موظف نیست که adsl رو تامین کنه برای خطوط ؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا شماره تلفن رو به همراه پیش کدش بفرستین
      از همکاران خواهش کنم چک کنن

  2. عرفان می گوید

    سلام من نزدیک ۳۰روزه که از یک شرکت سرویس خریداری کردم آنها هم خط رو برای رانژه به مخابرات ارسال کردند و مخابرات هنوز اقدامی برای رانژه خط من نکرده :/
    خط:
    051-33815994
    قبلا ظرف سه روز adsl رو سریع رانژه میکردین الان سی روزه من منتظرم هیچ کسی هم جواب درستی نمیده.

  3. جلال می گوید

    سلام این تیتر خبر که گفتید ۲۴ ساعت، دروغ محض هستش الان مرکز مخابرات مطهری مشهد از تاریخ۴۰۰/۲/۱۱ تا همین امروز ۴۰۰/۲/۲۷ هنوز رانژ اینترنت ماواگستر خط بنده رو انجام نداده… شماره بنده 09158180599 هستش لطفاً شعار ندهید تا حقی به کردنتان نباشد

  4. میلاد از ... می گوید

    با سلام
    ما که خیلی وقته رانژه ها رو کمتر،از ۲۴ساعت انجام میدیم
    اما عجیبه که مشکلات توی mdf دیده نمیشه اما باید کار به نحو احسن انجام بشه😏
    قبلا که دوستان رسمی بودن توmdf پنج نفر نیرو بود
    اما الان دو نفریم
    هر روز هفته هم هستیم
    اصلا تعطیلات نداریم
    پنج شنبه جمعــــــه تعطیل رسمی
    همش اینجا هستیم بدون حتی یک ریال پول تعطیل کاری و یا جمعه کاری یا هرچیز دیگه ایی
    واقعا رمقی می مونه برای آدم؟
    هرچند خداییش هیچ کوتاهی نمیکنیم در قبال کار،و مسیولیتی که داریم
    اما تا کی می خواد ادامه پیدا کنه؟
    در ضمن حدودا ۶ماهه که سیم،رانژه خیلی خیلی کم میرسه به ما
    و به همین دلیل گاهی اوقات رانژه ها شاید یک هفته هم بمونه
    (نکنه باید خودم سیم رانژه بخرم بیارم؟؟والا بخدا)
    خیلی وقته اداره انگار دست کشیده از mdf
    واقعا چرا؟؟

    و خیلی چرا هایی که بی جواب مونده

    ممنون از شما سردبیر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میلاد عزیزم
      خودم نام استان را از جلوی اسمت حذف کردم تا فقط یک استان مطرح نشود
      چون همه استانها درگیر این مشکل هستند

      1. میلاد می گوید

        امیدوارم این مشکل حل بشه
        سپاس از،حذف به موقع😉😝

    2. Hasan می گوید

      پس چرا اینترنتی که از مخابرات میخری سریع وصل میشه!😐

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سریع وصل میشه؟
        باید بهش جایزه بدیم که زود وصل کرده!

  5. امیر می گوید

    با سلام
    الان دو ماه یا شاید هم بیشتر است که اینترنت در کرج مرتب قطع و وصل میشود وکسی هم جواب گو نیست دلمان خوش است که وزیر جوان داریم باید به تدبیریان گفت که از تجربه غافل نمانند

  6. سعید می گوید

    جالبه که مدیر عامل ما خبر نداره الان دو ماهه شسکام متریال را بموقع تامین نمیکنه و کارها با تاخیر یک ماهه انجام میشه! وای بحال شرکتی که مدیر عاملش از مشکلاتش خبر نداره!

  7. جاوید می گوید

    موقع حقوق دادن اینطور دقت لازم رو ندارید و امکانات نمیدید ولی موقع کار تا۲۴ساعت کار میخوایید،ما این دردها رو به کی بگیم

  8. در خانه اگر کس است یک حرف بس است می گوید

    واقعا جای بسی تاسف است .خودشون نشستن بیرون گود اونوقت میگن لنگش کن.
    به خدای محمد(ص) قسم که مال این کار نیستید همتون رو میگم . از سردبیر این سایت گرفته تا اون مدیران بالابالائیش.
    حقوق ۲۰ و ۳۰ و ۵۰ میلیونی خوبه؟
    بابا جان خیلی حرف میزنید ، همش رو اعصابید. اینجوری کار پیش نمیره برادرجان. چه زمانی میخواهید عمل کنید؟
    شاید هم خودتون دوست دارید و ماموریت دارید . خدا میدونه

    اول یک بررسی انجام بدهید ، تعداد نیروهای ام دی اف هر مرکز رو ببینید بعد شعار بدهید . هرسیستمی یک سلسله مراتبی داره بابا جان
    مگه فقط ام دی اف کارش رانژه کشی ای دی اس ال که باید توی ۲۴ ساعت رانژه بشه …. سیم کشی دایری ، تغییر مکان ، تست خرابی های روزانه ، دیتا ، پی سی ام .، و صد تا کار دیگه ….

    مخابرات خیلی حقوق درست و حسابی سروقت میده، طبقه بندی رو اجرا میکنه ، اون وقت انتظار داره که …..
    اکثر مراکز با کمبود نیرو دارن کار میکنند حالا هی بگو …….

    یک جایی یک نفر میگفت ……… در خانه اگر کس است یک حرف بس است

    شماها اگه خیلی کار بلد و زرنگید جلوی پیمانکار نگهداری مرکز امام شهر ما بگیرید که نزدیک به سه هفته است که کابل ، مفصل و قلاب و اقلام مصرفی مرکز رو تهیه نمیکنه .کلا مرکز رو ول کرده به امان خدا…..
    چندین بار نامه ، گزارش اخطار براش به مرکز استان فرستادیم همه هم خبر دارند از معاونت شبکه و پشتیبانی و اداره بازرسی از تیرماه ۹۸ تا حالا … ۱۱ خرداد ۹۹
    علت این همه مماشات چیه؟
    سردبیر محترم اون وقت ما رو هی تهدید کن بگو مخابرات میخواد چکارتون بکنه ؟
    مخابرات هر کاری دوست داشته با ما کرده دیگه ما از بس ترسیدیم دیگه نمیترسیم
    مخابرات لیاقتش همین دزداست و بس .
    مخابرات اگه دلسوز داشت که اینطوری نمیشد برادر من …… حالا هی ما رو تهدید کنید

    ما که نفهمیدیم توی این استان نکبت زده ما چه خبره؟
    ضمنا آقای سردبیر اگه واقعا دلت میسوزه و مردانگی داری مطرح کن تا مدارکش رو براتون بفرستم .
    بنده بیش از ۱۵ سال سابقه دارم . قبلا قرارداد مستقیم بودم .یک روزی در سال ۸۷ یک مدیری زندگی ما رو نابود کرد و شدیم شرکتی .
    به زور و تهدید به تبعید و اخراج منو فرستادن شبکه هوایی . به عنوان ناظر شبکه تا جای حداقل ۴ نفر کار کنم .
    کسی رو هم نداشتیم تا بهش بگیم . پدرم و هم مادرم هر دو تاشون برادر و خواهر شهیدهستند. حالا هی ما رو تهدید کنید.
    بگذریم :
    میدونید چرا ما رو فرستادن شبکه؟
    بنده رو فرستادن شبکه چون تخصصی توی این زمینه نداشتم از کابل و مفصل و تست ادواری و خرابی کابل آبونه و مرکزی و ….. کلا سر رشته ای نداشتم .
    چرا؟
    تا پیمانکارمحترم، هر کاری دلش خواست انجام بده .

    مدیر بنده خدا که اصلا فکر نکنم خبر داشته باشه . البته سربسته بهشون رسوندم در یک جلسه کوتاه چند دقیقه ای ،دیگه بقیه اش رو نمیدونم.

    اگه راست میگید اگر دنبال بهبود شرایط هستید چرا باید اینطوری بشه ؟
    آقای رسولی مدیر محترم بازرسی مخابرات ایران شما که تازه تشریف آوردیدلطفا در بازرسی های استانها تجدید نطر کنید .
    بنده هم
    اگر طبق ضوابط و قانون عمل کردم( علیرغم عدم تخصص در کارم ) و نباید این کار رو میکردم از همه عذر میخوام مخصوصا از پیمانکار نگهداری و سایر همراهانشون در استان ما
    سردبیر من اشتباه کردم . باید میگذاشتم هر کی هر کاری دلش میخواست بکنه .
    واقعا برای مخابرات مهمه سردبیر

  9. daniyal می گوید

    من ۲ ماهه ثبت‌نام کردم هنوز ترخیص پورت ندادن و قبلش ۳ ماه طول کشید جمع آوری بشه
    دقیق تاریخ ۷/۱/۹۹ شروع کردم ثبت‌نام الان خرداد هست رسیدیم به ماه سوم هنوز ترخیص نداده مخابرات

  10. کارمند فریب خورده می گوید

    باسلام خدمت همه زحمتکشان ‌mdfاعم از کارکنان رسمی شرکتی و پیمانکاری که بواقع همیشه حضور دارند ولی هیچ موقع زحماتشون نه دیده میشه و نه کسی به خودش زحمت میده به درد این عزیزان که عملا با وجود راکهای pcm و تشعشعات آن از مشاغل سخت و زیان آور حذف شدند رسیگی کنه وکار به جایی رسیده که حتی از خرید و تهیه لوازم مصرفی مورد نیاز کاراعم از سیم رانژه قیچی نردبان سیم چین دمپایی لوازم تحریر رنگامیزی محیط کار سیستم رایانه به روز گوشی تست وغیره نیز جدیدا دریغ میکنند ولی علیرغم همه این مشکلات من بعنوان مسئول یکی از این مراکز نسبتا بزرگ مرکز استان خودمان شهادت میدهم که با تلاش همه عزیزان چه شرکتی و پیمانکار محترم اولاطبق دستور مدیریت بیش از یکسال است که رانژه adsl در کمتراز ۲۴ ساعت و رانژه vdslدر داخل مراکز کمتر از ۱ساعت انجام میشود حتی در روزهای تعطیل ثانیا در روزهای اوج کرونا در ماههای اسفند و فروردین که اکثر مدیران و پرسنل بصورت دورکاری در منزل تشریف داشتن با توجه به هجوم تقاضای اینترنت از طرف مردم دوشادوش پرسنل امور مشترکین و ۲۰۲۰با توانی مضاعف در کمترین زمان نسبت به رانژه adsl و vdslمشترکین اقدام میکردیم وگاهی نیز متاسفانه شرکتهای ارایه دهنده بدلیل از دست ندادن مشتریان خود با تاخیر در ارسال دستور حذف رانژه مشکل را به گردن mdf حواله میکردند بااین اوصاف که ذکر شد در شرکت مخابرات تنها جایی که همیشه مورد بی مهری قرار میگیرد واحدهای نگهداری هستند ودر راس آنها نیز mdf میباشد حتی یادم هست اون اوایل مدیران زمانی که میخواستند کسی رو تبعید کنند به mdf میفرستادند.در این مدت هیچ کدام از این مدیران محترم حتی زحمت یک تماس تشکر آمیز به خودشان ندادند حالا بماند که پرداخت اضافه کارهای پرسنل را هم از یاد برده اند .حتی در مورد خودم بدلیل بی مرتبط بودن مدرکم با شغلم حق سرپرستی و حق شرایط کاری پرداخت نمیکنند .اگه آقای وزیر خیلی مشتاق هستند در این زمینه به مردم لطفی کنند به حقوق پرسنل مخابرات چه رسمی و شرکتی و پیمانکار بصورت واقعی نه نمایشی رسیدگی کنند .در آخر دست تمام همکارن mdf را میبوسم و آرزوی تندرستی برای خودشان و خانوادهایشان را دارم واز این عزیزان تقاضادارم در انجام وظایف خودمان از جمله رانژه adsl وvdslمشترکان که همگی از جنس خودمان هستند همانطور که تا بحال دریغ نکرده ایم بعداز این هم با انرژی مضاعف به تکلیف خودمان عمل کنیم .انشاله همیشه تندرست و پیروز باشید

  11. علی می گوید

    وقتی اقای وزیز بلد نیست امار بدهوابروی بچهای زحمت کش مخابرات رو میبره باید بی نظمی در دادن حقوق کارمندان بیش بیاد وحقوق بازنشسته گوشت قربانی بشود اینها همه از بی کفایتی وزیراست ….

  12. ناشناس می گوید

    سلام آقای سردبیر
    خسته نباشی
    درمورد رانژه ای دی اس ال ها قبلا یه پولی به متصدیان ام دی اف میدادن بابت حق الزحمه رانژه
    اما متاسفانه انگار مخابرات هرچی غنی تر میشه خسیس تر هم میشه
    رانژه asdlها امان از آدم میبُره حالا جمع آوری ها و تغییر پورتها و غیره به کنار
    مخابرات از شرکتهای پپ بابت هرعملیاتی یه نرخی میگیره که حق الزحمه اپراتورهای ام دی اف هم جزوشونه اما انگار اون پولی هنگفت بین سطوح بالا تقسیم میشه و چیزی به این سطوح پایین نمیرسه
    واقعا بیعدالتی و ظلم تا کی؟؟؟؟؟؟

    1. عماد می گوید

      کاملا درسته -اتفاقا این مورد رو اضافه کنم که البته جالب و باعث تاسفه اینکه از زمانیکه کامندای رسمی ام دی اف ها بازنشست شدن دیگه هیچ هزینه ای پرداخت نمیشه
      واقعا چقدر یتیمیم ما شرکتیها

  13. مسیح می گوید

    وزیر جوان کم تجربه بی خبر از اطرافش ‌‌‌. راستی امروز چندمه ماهه . خبری از حقوق داری؟ آ‌دم سالم دیدی سلام مارو برسان

  14. ناشناس می گوید

    وزیر محترم هنوز در ذهنش رسد ۳۰۰ برابری جولان می کنه ، که چنین دستورهایی می دهد

    اگه ۲۴ ساعته رانژه کشی شود فقط برای درصدی از مشترکین می باشد ، برای بقیه ۲۴ روز هم انجام شود ، باید شکر کرد

  15. ناشناس می گوید

    به جای ارسال بخشنامه های عوام فریبانه سیم رانژه را بموقع دست بچه های زحمتکش mdf برسانند به چی قسم بخوریم که دوهفته است التماس میکنیم سیم رانژه مراکزرا به موقع تامین کنند!!!!!!!!!!!!!!!

  16. علی می گوید

    خیلی حقوق بموقع میدی حالا هی فرمایش بکن

  17. کارمند دلسوز می گوید

    وقتی این شعار ها رو میبینم واقعا خندم میگیره . با این همه بروکراسی و قوانین دست و پا گیرمخابرات با انواع مشکلات نرم افزاری و دلسردی همکاران، کمبود نفر در MDF های مراکز، تاخیر در دادن پول پیمانکاران شبکه هوایی ، کمبود سیم رانژه و …. زیر سه روز اصلا امکان پذیر نیست اتصال مشترک ، مگر اینکه دوربین بیارن و دو سه تا مشترک رو با هماهنگی برای تبلیغ ۲۴ ساعته وصل کنند. دلم برای مردم می سوزه که از طرفی این شعار ها رو می شنوند و در عمل چیز دیگری می بینند و در این بین سر گردان هستند.مثل اعلام انواع کمک و وام که بانک مرکزی اعلام میکنه ، وقتی که به بانک مراجعه میکنید می گویند آنها برای خودشان می گویند و چیزی به ما بخشنامه نشده و برید از همانها وام بگیرید.و مثل دریافت VDSL که به هر مرکز که مراجعه میکنیم فقط ثبت نام می کنند و می گویند تا زمان اماده سازی امکانات صبر کنید.

نظرات بسته شده است.