مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه شماره ۲۹شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما- ضرورت خرید ادوات بهداشتی از مراکز مجاز

مخابرات ما (ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران)- به منظور پیشگیری از خطرهای ناشی از ادوات بهداشتی غیر استاندارد، ضروری ست ، تمامی لوازم ضد عفونی و بهداشتی از مراکز فروش مجاز تهیه شود.

به گزارش ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران، به منظور پیشگیری از خطرات استفاده از ادوات بهداشتی غیرمجاز، ضروری ست، همکاران حوزه های خرید و تدارکات در مناطق سراسر کشور، لوازم بهداشتی موردنیاز خود را به صورت استاندارد، از مراکز فروش مجاز و شناخته شده تهیه کنند تا از خطرات و آسیب های احتمالی استفاده از لوازم بهداشتی غیر مجاز و مضر جلوگیری شود.

بر اساس این خبر، با توجه به لزوم استفاده مستمر از ادوات بهداشتی و محلول های ضدعفونی کننده دست و صورت، احتمال وجود مواد بهداشتی غیرمجاز در شبکه توزیع زیاد بوده که لازم است هنگام تهیه آن، مواردی از قبیل علامت استاندارد، برند معتبر و شماره ثبت و مجوزهای لازم درنظر گرفته شود.

گفتنی ست، چنانچه مواردی در این خصوص توسط همکاران مشاهده شد، مراتب را برای پیگیری به ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گزارش کنند.

1203260cookie-checkاطلاعیه شماره ۲۹شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    زنده باشی سردبیر ممنون از پیگیریهاتون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم
      سلامت با شید

  2. منتظر می گوید

    خدا را شاکریم که از زمان گسترش کرونا بجز یک ماسک و یک عدد ژل ضد عفونی هیچگونه مواد بهداشتی غیر مجاز و یا مجاز دریافت نکرد ه ایم اصفهان شهرستان س….

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز سلام
    تورو خدا این دور کاری یا کاهش ساعت کاری مادران دارای فرزند زیر دوسال رو پیگیری بفرمائید .ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      دارمپصحبت میکنم خدادکنه بتونم متقاعد کنم

  4. کاشانی می گوید

    اصلا اداره ما مواد ضدعفونی استفاده نمیکنه برای همین ازاین جهت خیالمان راحت که خطری از جهت غیراستاندارد بودن مواد ضدعفونی تهدید نمیکنه !نمیدونم این اطلاعیه برای کدام استانهاست!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرف بسیار جالبی زدین!
      یعنی همچین توی تنور داغ استان، نون خودتونو چسبوندین که ….

  5. ای هاوار می گوید

    کجای کاری باای کرونا کرونا نمی دانی که چه برونا برونا برونای کردن الان ما بی خبریم . فاکتورنا فاکتورنا بیار پولنا پولنا ببر کارد نباشه. شرکیمنا شریکیمنا. ها یادتان نرنا.

  6. کیوان می گوید

    سلام‌والا من از این مواد ضدعفونی کننده که اداره داد استفاده کردم هرچند خودم الکل با خودم‌میارم استفاده میکنم اما هرزگاهی هم از مواد اداره استفاده میکنم ولی واقعا نمیدونم‌که صددرصد استاندارد هست یا نه ولی متاسفانه پوست دستم اسیب دیده به مخض اینکه دستامو میشورم بی نهایت میسوزه و مجدد یه عالمه کرم میزنم بلکه بهتر بشه واز ترس کرونا نمیتونم برم دکتر پوست 😔😔😔😔

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      احتمالا اون مواد مال دست نبوده
      برو دکتر نترس

      1. کیوان می گوید

        چرا اتفاقا روش نوشته مخصوص دست ،اداره داده 😔😔😔

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          برخی از پوستها خیلی حساس هستن.
          بقیه هم پوستشون اینجوری شده؟
          ولی حتما دکتر برین. کمی مراقبت خاص کا فی خواهد بود

  7. ساکت می گوید

    کدوم لوازم بهداشتی؟! …. مشهد که شهر زیارتی هست و از همه جا میان سرویس بهداشتی ها مون دستمال کاغذی نداره دستامون رو با شلوارمون خشک می کنیم.

  8. ناشناس می گوید

    یعنی به نظرتون این مواد ضد عفونی کننده ای که خود اداره برای ما میاره استاندارده؟!!
    هیچکدوم از همکارا به مواد ضدعفونی کننده ای که مخابرات ایران در اختیارمون قرار داده اطمینان ندارن
    همه میگن با آب قاتی شده

  9. نور چشم یا خار چشم می گوید

    سلام .من از مخابرات شهیدقندی بندرعباس هستم.برای ما هیچ گونه مواد ضدعفونی و بهداشتی تا حالا نیاوردن. شماتشریف بیارید سرویس بهداشتی طبقه همکف مرکز مارو ببینید به محض ورود به سرویس بهداشتی حتما کرونا میگیری. شاید پیگیریهای شما باعث بشه برای ما کاری کنن. ماخودمون موادضدعفونی برای خودمون میاریم. البته نورچشمیها انواع اقسام مواد ضدعفونی دارن.الان هم که هرمزگان وضعیت قرمز اعلام شده مخصوصا شهر بندرعباس .

  10. مریم می گوید

    سر دبیر سلام
    دلت خوشه کردن لوازم بهداشتی
    واقعا مخابرات تهیه کرده و به پرسنل داده می چرا هیچی در اختیار بچه های امور مشترکین قرار نمیده
    فقط رئیس و رفقا و راننده

  11. سوشیانس می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران و مجموعه زحمتکشان مخابرات ما
    استان ما ( آذربایجان شرقی ) که بطور کلی خودشو راحت کرده نه ماسک میده نه دستکش ماهده ضدعفونی کننده را هم در راهرو نصب کرده اند که هرروز یک بار یعنی نیم لیتر پر می کنند برای همکاران و ارباب رجو که اونم در ساعات اولیه تمام میشه و بقیه روز ….
    در بین همکاران ما کسانی هستند که صاحب نظرند و در سازمانهای دیگر بعنوان مشاور ارشد ازشون استفاده میشه که مدارک دکتری و بالاترهم دارند ولی در مخابرات بعنوان کارشناس و فسیل ازشون استفاده میشه ،ای کاش روزی برسه این مدیران کوتوله بار و بندیل خود را جم کنند و برند و افراد شایسته بجای آنها بنشینند .
    حال مخابرات ما اصلاً خوب نیست . دو دیدگاه بین همکاران و مدیران که زاییده تفکر مریض جناب فیضی بوده الان بین ما حاکمه :
    ۱ – از دیدگاه مدیران : مدیران در هر رده ای که باشند به افراد زیر مجموعه شون فقط به چشم سربار و هزینه نگاه می کنند و می پندارند که آنها هیچگونه ارزش افزوده ای برای سازمان ندارند و همه کارها رو خودشون انجام می دهند و بعبارتی خود را تافته جدا بافته می پندارند .
    ۲ – از دیدگاه همکاران : همکاران نیز در هر رده ای مدیران رده های بالاتر را آقا بالاسری می دانند که جز امر و نهی و گرفتن حقوق و مزایا و پاداشهای آنچنانی کاری ندارند و فقط بار سنگینی برای مخابرات هستند .
    و تا این دو دیگاه هست این کشتی طوفان زده ما به ساحل آمال و آرزوهای خویش نخواهد رسید
    باید مدیرانی بباند که تفکر نو داشته باشند ، به منابع انسانی به دیده سرمایه بنگرند ، تا تقی به توق می خورد و حرف صرفه جویی پیش می آید به سراغ دریافتی کارکنان نروند ، ایده های نو و خلاقانه داشته باشند و مهمتر از همه دروغگو نباشند تا همه آنها را باور کنند و …
    اگر این چنین باشد هردو دیگاه عوض خواهد شد حال بد مخابرات ما روز به روز رو به بهبودی خواهد رفت و گرنه نه مخابراتی برای مدیران می ماند و مخابراتی برای همکاران

  12. شرکتی از خراسان رضوی می گوید

    اصلا اداره ما مواد ضدعفونی استفاده نمیکنه برای همین ازاین جهت خیالمان راحت که خطری از جهت غیراستاندارد بودن مواد ضدعفونی تهدید نمیکنه !نمیدونم این اطلاعیه برای کدام استانهاست!موقع ورود خروج هنگام انگشت زدن هم هیچی نیست. رییس دیگه خودشو راحت کرده!دیگه طبیعی کردن انگار که کرونایی در کار نیست

  13. فدایی. می گوید

    سلام احتراما کارمند۳۱ساله شدیم ……….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      باور کن دلم سوخت
      اینقدر نشستی نوشتی
      معلومه دل پر دردی هم داری
      ولی چه فایده که هیچکدوم از نوشته هات مفهوم نیست
      نمیفهمم مشکل چیه
      مستنداتی داری هم ب ده

نظرات بسته شده است.