مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی به صورت رایگان

مخابرات ما-بر اساس این طرح هر ایرانی که اشتراک تلویزیون اینترنتی نداشته باشد می‌تواند با استفاده از سامانه ictgifts.ir برای بهره برداری از برنامه‌های یکی از تلویزیون های اینترنتی ثبت نام کند.

مخابرات ما-شرکت مخابرات ایران از قول وزیر ارتباطات اعلام کرد: برای کاربران فضای مجازی اشتراک رایگان تلویزیون‌های اینترنتی در نظر گرفته است.

«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود با اعلام اینکه هدیه ویژه وزارت ارتباطات در سایت IcTGifts.ir قابل درسترسی است، افزود: بیایید هنر هنرمندان سینما و تلوزیون ایران که در سطح جهان زبان‌زد است را به گوش همه برسانیم. در سامانه هدیه‌های وزارت ارتباطات (پس از هدایای خبرنگاران، زوج‌های جوان، معلمین و …) نوبت اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی همراه با «ترافیک رایگان» است.  کافی است برای دریافت این اشتراک رایگان به IcTGifts.ir مراجعه کنید.

 

«هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی» به‌منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات اجرایی شده است و هموطنان ضمن برخورداری از دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات، از اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی نیز برخوردار می شوند.

در این طرح هر خانواده و حتی هر یک از اعضای یک خانواده می توانند از طریق اینترنت ثابت خانگی از اشتراک رایگان یک‌ماهه برنامه های یک تلویزیون اینترنتی بهره مند شوند.

بر اساس این طرح هر فرد ایرانی که اشتراک تلویزیون اینترنتی نداشته باشد می‌تواند با استفاده از سامانه ictgifts.ir برای بهره برداری از برنامه‌های یکی از تلویزیون های اینترنتی ثبت نام کند.

راهنمای ثبت نام

متقاضیان ابتدا باید وارد سایت ictgifts.ir شوند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و طی مراحل زیر منتظر تأیید اطلاعات بمانند.

در ابتدای ورود به سایت بر روی گزینه “ثبت‌نام” کلیک کنید.

در این مرحله هم بر روی “ادامه” کلیک کنید. در این مرحله قوانین به نمایش در می‌آیند.

نکته حائز اهمیت در این بخش این است که باید هویت کد ملی وارد شده، مالک شماره موبایل و مالک اشتراک دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات وارد شده همخوانی وجود داشته باشد.
صورت دارا بودن تمام شرایط ابتدا گزینه “مطالعه کردم و قبول دارم” را تأیید و سپس بر روی “ادامه” کلیک کنید.

این قسمت مرحله آخر ثبت نام است که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرد و منتظر بررسی و تأیید اطلاعات توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی ماند. برای پیگیری وضعیت ثبت نام نیز باید در روزهای آینده به بخش “پیگیری ثبت نام” مراجعه کنید.

1203800cookie-checkاشتراک تلویزیون‌های اینترنتی به صورت رایگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    خدمت شما قابل تقدیر است،
    منتها در جهت ترویج و تشویق هر ایرانی تلویزیون ملی بهتر است بصورت دائم اشتراک تلویزیون ایران را خدمت هموطنان ارائه فرمایید.
    حداقل با اینترنت ثابت ترافیک را رایگان نمایید تا مردن به تماشای رایگان تشویق شوند.
    با تشکر

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    خدمت شما قابل تقدیر است،
    منتها در جهت ترویج و تشویق هر ایرانی تلویزیون ملی بهتر است بصورت دائم اشتراک تلویزیون ایران را خدمت هموطنان ارائه فرمایید.
    حداقل با اینترنت ثابت ترافیک را رایگان نمایید تا مردن به تماشای رایگان تشویق شوند.
    با تشکر

نظرات بسته شده است.