مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگوی ویژه خبری در اینستاگرام با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران- سوالات را بفرستید

مخابرات ما- در پخش زنده اینستاگرامی مهندس صدری، یا همان لایو معروف- در چهارشنبه آینده سردبیر شما نیز حضور دارد.

مخابرات ما- برنامه ویدئویی و زنده -لایو- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران چهارشنبه ها برگزار می شود.در برنامه هفته گذشته اش سردبیر مخابرات ما نیز دعوت داشت.او تعدادی از سوالاتش را مطرح کرد.

با توجه به زیاد بودن سوالاتش مهندس صدری ایشان را برای هفته بعدی نیز دعوت کرد.

بنابراین شما می توانید سوالات خود را در همین صفحه برای سردبیر ارسال کنید تا از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بپرسد.

لطفا فقط در همین صفحه سوالات را ذکر کنید.ضمن اینکه سوالات مختصر و مفید باشد چون سردبیر به مشکلات آشناست و فقط چند کلمه سوال شما را می رساند.

سردبیر قول داده است سوالات شما را مطرح کند و به پاسخ برساند.

 

1205950cookie-checkگفتگوی ویژه خبری در اینستاگرام با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران- سوالات را بفرستید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
59 نظرات
  1. تابش می گوید

    اگر طرح طبقه بندی اجرا شود(البته اگر…) تکلیف افرادی که به تازگی مدرک کارشناسی گرفته اند و یا در حال اتمام دوره می باشند ولی سابقه خدمت حدود بیست سال دارند چیست؟

  2. علی توبسرکآن می گوید

    باسلام خدمت مهندس انقلابی ومهندس جهبه وجنگ اینجانب سی سال خدمت کردم ودر اخر سال ۹۶ بازنشسته شدم قبلانا از هم کاران که بازنشسته میشدن برای انها مراسم تقدیرو تشکر گرفته میشد ودر کنارش به همکاران هدیه ای از قبیل سکه ولوح میدادن ولی مهندس جان به ماکه رسید اصلا انگار ما ادم بودیم ودر مخابرات هیچ سابقه ای نداشتیم وابروی ما پیس خانواده رفت که میگفتن برای شما ارزشی قایل ندشدن ممنون مشم پیگیری کنید تویسرکان هستم

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز از آقای صدری بپرسید در زمان آقای سراعیان فرزندان جانبازان هفتاد درصد به بالایی که ۳ سال با پیمانکار قرارداد داشتن قراردادی مخابرات می شدند ولی از زمان حضور ایشان این بخشنامه حذف شده نشانی اون بخشنامه هم مصاحبه ۲۰ دی ماه سال۹۶ شما سردبیر محترم با آقای دیانی ممنونم

  4. شرکتی همیشه غمگین می گوید

    سلام سردبیر عزیز لطف کنید از آقای صدر بپرسید
    اولا اگه پیمانکار محلی بیاد همین مبلغی که خدمات اول در فیش های حقوقی درج می‌کنه و پرداخت می‌کنه پیمانکار محلی هم پرداخت می‌کنه یا نه ?
    دوما در خصوص بیمه تکمیلی بپرسید چه راه کاری دارند چون با اتمام قرارداد خدمات اول بیمه تکمیلی تمام میشود همچون سالهای قبل که با پیمانکار محلی بودیم
    ممنون از تمام پشتیبانی که همیشه از نیروهای شرکتی داشته است .

  5. لیلی می گوید

    با سلام لطفا در خصوص بازنشستگی تشویقی سوال بفرمایید ایا امسال اجرا می شود؟

  6. حسین می گوید

    سلام. من زمانی که ارتباط لایو در اصفهان بود درخواست دادم اما اجازه برقرای به من داده نشد. فلذا از شما سردبیر عزیز درخواست میکنم سوالات اینجانب را از مدیرعامل محترم بپرسید.

    ۱- عدم شفافیت در طرح های مدیرعامل
    این همه نظرسنجی برگزار میشه و طرح مسکن و جابجایی مدیران و استفاده از جوانان و استفاده از ظرفیت و تجربه بازنشستگان داده شد اما هیچ گزارش داده نشد که بابا جان نتیجه نظرسنجی این شد ماهم مد نظر قرار میدیم. یا این طرح ها چند نفر رو خونهدار کرد و چند تا جوان روی کار اومدن و چند مدیر بالای ۴ ساله داریم و چند درصدشون تغییر کردن؟

    ۲-استراتژی
    در زمان مدیرعامل سابق، یک استراتژی به اسم رهنگانش تدوین شد، هرچند اجرا نشد اما مسیر حرکت رو مشخص کرده بود، اما در مدیریت جدید بیشتر به روزمرگی و کارهای کوچک اکتفا کرده اند و نداشتن استراتژی یا حداقل اطلاع رسانی نکردن در این مورد بزرگترین ناآگاهی برای آینده شرکت هست.

    ۳-انگیزه پروری
    گاهی اوقات فکر میکنید انگیزه فقط بعد مادی داره اما در حال حاضر همکاران نیازمند انگیزه غیرمادی مثل احترام، اعتماد، کار ارزشمند، پیشرفت در کار هستند تا شرکت رو به جلو حرکت کند

    ۴- آیا الان که حال بورس خوب هست برنامه ای برای عرضه شرکتهای خدمات اول و شسکام در بورس وجود دارد؟

    ۵- متاسفانه بسیاری از افراد بالای ۳۰ سال به دلایلی حاضر به کنار رفتن نیستن، چرا نتوانستید کاری کنید که حداقل اگه نمیخوان بازنشسته بشن لاقل جلوی حرکت شرکت رو نگیرن؟

    در پایان هم لازم میدانم از مدیرعامل محترم که در این ۲ سال حرف کارکنان را با سعه صدر شنید ن و برخی ریخت و پاش هارا جلوگیری کردن و ایده هایی جدید و انگیزه بخش ارائه دادن تشکر کنم

  7. ناری می گوید

    با سلام
    احتراما در خصوص تغییر مدیران ناکارآمدی که بیش از چهار سال در آن سمت بوده اند لطفا بپرسید. چرا در مخابرات ایران مدیران چندین سال است در همان سمت مدیریتی بدون تغییر مشغول وقت تلف کردن می باشند.
    چرا کسی آنها را ارزیابی نمی کند؟

  8. تابش می گوید

    عدم ارتقاء شغلی نیروهای شرکتی به چه دلیل هست؟ چرا از بدو ورود تا زمان بازنشستگی باید در یک شغل باقی بمونن؟ در واقع به چه دلیل باید در یک محل بمونن تا زمان بازنشستگی؟

  9. راستین می گوید

    باسلام
    وآرزوی سلامتی برای تمامی عزیزان

    جناب سردبیر عزیز،بنده براین عقیده ام درعوض طرح این همه سوال راجع به نیروهای شرکتی از آقای مهندس صدری،
    به ایشان یک پیشنهاد بدهید.

    مطمئنا بالاترین ابزار انگیزشی برای کارکنان در هر سازمانی جهت افزایش راندمان کاری و تعلق سازمانی ، انگیزه های مالی، حس احترام و عدالت است.
    بااین چند دستگی که درشرکت مخابرات ازلحاظ مبالغ پرداختی جهت حقوق و مزایا مابین کارمندان عزیز رسمی قراردادی و حتی خدمات اول با شرکت شسکام وجود دارد.
    مهلک ترین ضربه بر پیکر مخابرات به اصطلاح خصوصی شده،واردشد.
    عدم عدالت در پرداخت ها و عدم حس احترام مابین کارکنان رسمی وشرکتی میتواند تاحد بسیار زیادی تعهداخلاقی ، کاری و وفاداری در انجام امور محوله را کاهش دهد که در بلند مدت دود آن به چشم مدیران ، ،سهامداران وحتی کارکنان شرکت خواهد رفت.
    حال مطمئنا اگر تصمیم گیرندگان به دنبال سود بیشتر در بلند مدت باشند.
    میتوانند باافزایش هزینه ها در کوتاه مدت در جهت یکسان سازی و یک دست سازی کارکنان به هدف اصلی خود که سود بیشتر است دست یابند.
    زیرا باقرارگرفتن تجربه عزیزان رسمی در کنار شور جوانی و افکار به روز نیروهای شرکتی میتوان به آینده امیدوار بود.
    البته این امر فقط وفقط با اجرای عدالت امکان پذیر است.
    البته عدالت به معنای شایسته سالاری

  10. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم لطفا بپرسید که
    ۱_ گروه مدارک
    تحصیلی رو که زیاد هم برا شرکت هزینه بر نیست رو طبق مصوبه ۱۷ آذرکی می دن
    ۲_چرا شرکت کم کم بند های مصوبه رو اجرا نمی کنه که هزینه هاش هم زیاد نشه مثل گروه ها و مدارک و حق جذب ….
    ۳_ چرا ما که کارمند رسمی هستیم و چندین سال است که شیفت می دهیم حق جمعه کا ری و تعطیل کاری رو بهمون نمی دن ولی کارکنان خدمات اول حراست براحتی می گیرند و اینکه تمام شرکت های دولتی و خصوصی این رو اعمال می کنند
    با تشکر

  11. لیسانس همکار می گوید

    سال اول مدیریت اقای صدری عنوان طرح طبقه بندی از سوی ایشان برای همه عنوان شدکه حتی گفتن تا اخر فصل بهار همه هم یاد داریم. سوال این طرح کی اجرایی و کامل خواهد شد؟

نظرات بسته شده است.