مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به محض تایید دولت پرداختها صورت خواهد گرفت

مخابرات ما-رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانِ تامین اجتماعی ، در زمینه شکایت و گله این قشر نسبت به حقوق ها، در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران توضیحاتی ارائه داد.

مخابرات ما-به گزارش جهانی خبر از شبکه رادیویی ایران، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال۹۹ به دولت ارائه شده و در دستور کار دولت قرار گرفته  است ،گفت:  به محض تایید دولت پرداختها صورت خواهد گرفت .
وی تصریح کرد: این پرداخت ،اما در مستمری و حقوق پایان خرداد لحاظ نخواهد شد و بعد از این پرداخت، این مابه التفاوت ،  صددرصد در تیر ماه پرداخت می شود، اما درصد افزایش حقوق این قشر هنوز مشخص نیست و پس از بررسی دولت و برآورد هزینه ها  و ابلاغ به سازمان ِ تانین اجتماعی،نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اقدامات لازم مبذول خواهد شد.

1206740cookie-checkبه محض تایید دولت پرداختها صورت خواهد گرفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. علی می گوید

    منتظر خواهیم بود

  2. Reza می گوید

    مدیران دولتی که همانند موریانه توان مالی و منابع و اموال سازمان تامین اجتماعی بغارت برد در اکثر کشورها دولت حمایت و کمک مالی به بیمه های پایه انجام میدهد و در ضمن در هیچ کشوری حق بیمه دریافتی توسط این سازمان بحدد ۳۰ درصد نیست اما متاسفانه در ایران نتنها هیچگونه کمکی نمیکند حتی چه با دست درازی مستقیم و گماردن مدیران نامناسب دولتی باعث این وضعیت اسفبار و فقز شدید بازنشستگان و ضعف خدمات درمانی شده است . ایا مدیران و مسئولین دولتی جای سالم و ویران نشده در این کشور باقی گذاشتند ایا از منابع طبیعی . اب . هوا .. اخلاق . معادن بیشمار و این اقیانوس عظیم نفت و گاز و اورانیوم و میراث عظیم تمدن ایرانی و جوانان خوب و باهوش و مستعد ایرانی و حتی ایمان بخداوند ذره ای سالم برای صاحبان اصلی ان یعنی مردم باقی گذاشته اند واقعا جدا از دادن شعارهای پوچ . حتی یک نفر نیست که پاسخ این همه خیانت را بدهد ایا اصلا حتی یکنفر هم هست که بتوان از او سوال کرد . نه مسول و مدیر یعنی صاحب همه چیز و ازاد بهر کاری و غیر پاسخگو و فراتر از هر قانون . بی نوا مردم که نه حقی دارند و نه حتی عددی فرض میشوند

    1. کریم صفوی می گوید

      جانا سخن ازدل ما میگویی.

نظرات بسته شده است.