مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اشکال وارد به یک خبر مخابرات ما در مورد مجمع

مخابرات ما- همراهان همیشگی مخابرات ما  به خبر قبلی ما در مورد مجمع و اختلافات آن، اشکالی وارد دانستند که خاضعانه می پذیریم.

 

مخابرات ما-  امروز خبری در مورد مجمع روز شنبه مخابرات ایران و وجود اختلاف در هیئت مدیره این شرکت درج کردیم که می توانید آن خبر را اینجا بینید.

 

دوستان و همراهان همیشگی ما در پیام ها  و تماس هایشان اشکالاتی به این خبر وارد کردند. از جمله گفته شده است:

این فیلم که در اختیار شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و ما نیز از همین گروهها آن را برداشته ایم، فیلم کامل واقعه نیست.یعنی صحبت های گوینده عضو مجمع(دکتر سعیدی) و مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران و نمایندگان دولت در هیئت مدیره مخابرات ایران و بقیه نفرات در این فیلم وجود ندارد لذا نمی توان به یک نتیجه کامل رسید.

 

این گفته کاملا درست است.

ولی این فیلم بطور کامل در اختیار مجمع و در نتیجه هیئت مدیره مخابرات ایران است. و شاید بتوانیم به این نتیجه برسیم که فیلم اصلی از مسیر هیئت مدیره گذشته است.اما حتی همین جواب هم نمی تواند تکه تکه بودن و تقطیع فیلم را توجیه کند.

 

به هر حال در طی این مدت بویژه در سال جدید  تمامی مدیران شرکت مخابرات در یک نقطه وحدت کلام و عقیده داشتند: ما اختلافی نداریم!

وظیفه یک رسانه پرداختن به ابعاد مختلف حوادث و وقایع است که حاشیه ها و اصل و بطن یک قضیه را نیز شامل می شود یک رسانه باید نسبت به همه چیز حساس بوده و به دنبال کشف حقیقت و شفاف سازی باشد وگرنه برای کارکنان این مشکلات نمودی ندارد و احتمالا علاقه ای برای پرداختن به آن ندارند مگر اینکه در جایی به کلیت مخابرات و نیازهای نیروی انسانی آسیب وارد کند.

بنظر می رسد وقتی در کنار این حاشیه  خبری قرار می گیرد که  امضاهای انتهای مصوبه ۱۷ آذر را نشانه گرفته است موجبات نگرانی کارکنان فراهم می شود!

 

1209240cookie-checkاشکال وارد به یک خبر مخابرات ما در مورد مجمع

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    یک آقایی که همیشه لایو اینستاگرام میذاره قرار بود از ۲۵ ام حقوق بده ! چی شد پس ……

  2. بازنشسته همکار شما می گوید

    جناب آقای مهندس آرشیان
    عرض ادب واحترام
    طبق اون رای دیوان عدالت اداری
    یعنی ازین به بعد رفاهیات شامل بازنشستگان نخواهد شد؟؟؟

  3. ناشناس می گوید

    بزودی همگی تان از رومانی سر در خواهید آورد . بترسیییییییییید .خوب شد ما آدم معمولی هستیم از شماها نیستیم

نظرات بسته شده است.