مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از صدق و سوق افزایش قیمت تعرفه های مخابرات

مخابرات ما-مدتی است مشترکین ADSL از تغییر تعرفه های اینترنت و افزایش قیمت آن از شرکت مخابرات ناراضی هستند که هزینه حجم ها افزایش یافته اما مقدار حجم به طرز عجیبی کاهش یافت .خبرنگار ما بر صدق و سوق این خبر برآمد که علت این نارضایتی ها از کجاست ؟

مخابرات ما-علی اصغرپور مدیرعامل مخابرات استان در گفت و گو با خبرنگار وارش نیوز در خصوص تغییر تعرفه های اینترنت های مشترکین اینگونه پاسخ داد : مدتی است که سرویس های اینترنت از خرید سرعت به خرید حجم تغییر یافت که دو بخش دارد داخلی و بین المللی.
همچنین سرویس های پایه و استاندارد که این سرویس ها تعرفه از سازمان تنظیم مقررات تعیین و به شرکت ها ابلاغ می شود. عملاً تعرفه ها از مرجع حامی حقوق مصرف کننده تعیین می شود و هیچ تعرفه ای خودسرانه به مشتریان داده نمی شود.
وی افزود: تقریبا سالانه از سوی سازمان تنظیم مقررات به همه ی اپراتور ها اجازه داده می شود که طرح های جشنواره ای برای خود انتخاب کنند که باز هم سرعت و قیمت آن از سوی سازمان باید تایید شود پس از مدتی نیز این طرح پایان یافته و به حالت قبلی خود باز می گردد. همچنین به اپراتورها اعلام شد مصرف های داخلی از حجم کمتری استفاده شود بعنی تعرفه های داخلی یک چهارم تعرفه های بین المللی حساب شود.
اصغرپور اظهار داشت: زمانی اپراتورها برای جذابیت در فروش حجم مصرفی داخلی یا همان ۱۶۰ گیگابایت را اعلام کردند که از سوی سازمان این حجم مردود شد و مصرف بین المللی که همان ۴۰ گیگابایت است اعلام شد.

1209650cookie-checkاز صدق و سوق افزایش قیمت تعرفه های مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.